کالای دیجیتال شیائومی | takdoo-تکدو

کالای دیجیتال شیائومی | takdoo-تکدو

برندهایی که مثل گوگل، به‌عنوان غول‌های تکنولوژی شناخته می‌شوند، به منظور ساخت بستر بهتری برای ارائه خدمات خود، به تولید کالاهای دیجیتال روی آوردند و برعکس، تولیدکننده‌هایی مثل اپل نیز در بستری که از پیش ارائه داده بودند، روزبه‌روز خدمات بیشتری را عرضه کردند. حتی صنایعی که پیش از آن درگیر تولید محصولات در دسته‌بندی‌های دیگری بودند، رو به دنیای کالاهای دیجیتال آوردند و در نتیجه، برندهایی مثل ال‌جی و سامسونگ در این صنعت شناخته شدند و به‌زودی نام‌های دیگری مثل هواوی و شیائومی نیز به فهرست رقیبان جدی اضافه شدند. حالا دیگر باید گفت هر تولیدکننده‌ای که سودای سهم‌گیری از بازار جهانی را دارد، باید نظری هم به کالاهای دیجیتال یا دست کم بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتال داشته باشد. راهنمای سایت برای خرید از فروشگاه پس از اطمینان از موجودیت و قیمت کالای مورد نظر خود، میتوانید کالا را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

  • قابلیت ها و مشخصات متفاوت نمایشگر های شیائومی از یک کاربر عادی گرفته تا یک گرافیست و ویرایشگر حرفه ای را مجذوب خود می کنند.
  • انقلاب دیجیتال این پتانسیل را دارد که بازارها را سریع‌تر از هر نیرویی در تاریخ تغییر دهد.
  • فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین روش‌های مختلفی را برای ارسال سفارشات کاربران در نظر گرفته است.
  • برای کالاهایی مانند انواع مبلمان, تلفن همراه و لپ تاپ ها خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی در نظر گرفته شده است.
  • شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت کالای دیجیتال را می پذیرم .

ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کابل فست شارژ Type-C به Type-C انکر مدل PowerLine Select plus طول 0.8 متر

اما هدف پرتال ساده‌تر کردن این فرآیندها برای افرادی است که دانش کافی در این زمینه ندارند. هدست­ها همان هدفون‌هایی هستند که با کمک میکروفون‌هایشان می‌توانند صدا را نیز جا به جا کنند. از آن جایی که هدست­ها معمولا در پشتیبانی‌ها و تماس‌های صوتی استفاده می‌شوند گوشی­هایشان را کمی کوچک‌تر از هدفون­ها می‌سازند. یک بخش اختصاصی برایآیپد هادر نظر گرفته است تا بتوانید آیپد های مختلف اپل را با بهترین قیمت خریداری کنید.

لپ تاپ لنوو مدل BW – V15

یکی دیگر از مزایای محصولات دیجیتال آن است که، نیاز به هیچگونه انبار فیریکی برای نگهداری این محصولات نمی باشد در نتیجه هزینه نگهداری این محصولات کاهش می یابد. از جمله مزایای کالای دیجیتال آن است که نیازی به بیمه محصولات و یا تضمین کیفیت برای فروش ندارید. در سال های اخیر، تعداد خریداران و طرفداران محصولات دیجیتال افزایش یافته است. زندگی دیجیتال امروزی، نتیجه پیشرفت تکنولوژی و تغییرات مستمر و پی در پی فرهنگی می باشد. با پیشرفت فناوری، استفاده از رسانه های دیجیتال به امری عادی تبدیل شده و می توان گفت حوزه فروش فایل و محصولات مجازی، روز به روز درحال گسترش است.

کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند. به این نکته باید اشاره کرد که پایین‌تر بودن قیمت گوشی یا اقلام دیگر مانند تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا لپ تاپ به معنی تقلبی یا های‌کپی بودنشان نیست؛‌ بلکه قیمت گذاری کالاها به سیاست کالاتیک بازمی‌گردد که محصولات از برچسب قیمت منصفانه برخوردار باشند. در حالت عادی برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات باید با احتساب هزینه هاست، دامنه و طراحی سایت حداقل 5-6 میلیون تومان هزینه کنید. اما سرویس‌هایی مثل فروشگاه ساز پرتال کار را برای کسانی که قصد راه اندازی سایت فروشگاهی دارند راحت کرده است.