یک عمر زیبایی با جراحی ابدومینوپلاستی زیبایی شکم بهترین راه بازگشت زیبایی با ابدومینوپلاستی در تهران مرکز زیبایی سپید | abdoplasty

یک عمر زیبایی با جراحی ابدومینوپلاستی زیبایی شکم بهترین راه بازگشت زیبایی با ابدومینوپلاستی در تهران مرکز زیبایی سپید | abdoplasty

دکتر امیر دریانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی، فارغ التحصيل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی هستند. ایشان یکی از بهترین، فعال ترين و جوان ترين جراحان برتر پلاستیک تهران شناخته شده اند و در زمینه انواع جراحی های زیبایی و پلاستیک به صورت تخصصی فعالیت دارند. در طول دوره تحصیل با توجه به علاقه ای که به کارهای پژوهشی داشتند با چاپ بیش از ده مقاله در ژورنال هاى معتبر به عنوان محقق برتر انتخاب شدند. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، فلوشیپ بازسازی میکروسرجری و انکوپلاستیک پستان از دانشگاه‪ Sapienza ‬، رم، ایتالیا می باشند.

  • از خدمات جراحی دکتر رضا حسامی جراح ابدومینوپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • درد طولانی، دوره نقاهت طولانی نسبت به دیگر روش‌های جراحی موجود.
  • پس از انجام جراحی ابدومینوپلاستی و مراجعت به منزل، نوبت بیمار است تا با انجام دقیق مراقبت ها و پایبندی به اصولی که جراح اعلام کرده، موفقیت نتیجه عمل زیبایی شکم و بهبودی کامل خود را تضمین کند.
  • دکتر پرنیا عضو جامعه جراحان و انجمن جراحان پلاستیک کشور هستند.
  • مانند جراحی های دیگر، ابدومینوپلاستی نیز به مراقبت های ویژه ی بعد از عمل احتیاج دارد.
  • درصد بالای نمونه های موفق عمل های ایشان به علت در اولویت قرار داشتن سلامت بیمار،وضعیت تنفسی،مشاوره صادقانه،تمرکز بالا در تناسب بینی با شاخص های آناتومیک صورت و همچنین سن و جنس بیمار ابدومینوپلاستی ارزان می باشد.

در مرحله اول ، انتخاب بهترین جراح برای انجام هرگونه عمل جراحی ، مهم ترین نکته در آن زمینه است . هم چنین برای گرفتن نتیجه مثبت و ایده آل ، ضروری است که به یک جراح آگاه و با تجربه مراجعه کنید . از این رو می خواهیم شما را با بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران آشنا کنیم . خیلی از افراد جراحی ابدمینوپلاستی را با جراحی لیپوساکشن اشتباه می گیرند . درست است که هر دو روش جراحی ، به منظور لاغری و از بین بردن چربی های اضافه شکم انجام می شوند اما لیپوساکشن فقط یک هدف دارد آن هم از بین بردن چربی است .

دکتر ابوالفضل عبدیزدانی (ولیعصر)

هنگامی که احساس راحتی کردید و بهبود کامل یافتید می توانید به رژیم عادی خود بازگردید. دقت داشته باشید که بهتر است تا زمانی که به بهبودی مطلوب برسید ، رژیم غذایی تان تحت نظر جراح خوب ابدومینوپلاستی در تهران باشد. طبق توصیه بهترین فوق جراح عمل ابدومینوپلاستی در تهران ، بهتر است در دوران نقاهت عمل جراحی زیبایی شکم ، نمک و ادویه را از رژیم غذایی خود حذف کنید یا اینکه تا حد امکان مصرف این موارد را کاهش دهید . در پایان جلسه مشاوره ابدومینوپلاستی در تهران ، جراح پلاستیک علاوه بر مزایا و نتایج مثبت این جراحی ، عوارض و معایب آن را هم توضیح می دهد. همچنین به شما می گوید بعد از جراحی شکم چگونه از خود مراقبت کنید تا ریسک عارضه های احتمالی را کاهش دهید. این را هم بدانید که باید خواسته هایتان از عمل را حتما بیان کنید.

بهترین کلینیک ابدومینوپلاستی چه ویژگی‌هایی لازم است داشته باشد؟

عمل تحت بیهوشی عمومی و در برخی موارد نادر به وسیله بی حسی نخاعی انجام می گیرد. جراحی ابدومینوپلاستی یکی از جراحی های زیبایی رایج در میان زنان و مردان محسوب می شود که توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ایران صورت می گیرد و منجر به کاهش وزن و تناسب اندام در افراد مشتاق به لاغری می گردد. در ابتدا بهترین جراح ابدومینوپلاستی باید در زمینه جراحی زیبایی تخصص لازم را داشته باشد. توجه داشته باشید که این نوع جراحی ها به تخصص بالایی نیاز دارند.