متخصص گوش و حلق و بینی چه بیماری هایی را درمان می کند؟ پزشکت

هرگز در گزینش پزشک اهمال کاری نکنید از آن جهت که پزشک خوب نیمی از موفقیت درمان را تضمین می کند و تا حد زیادی دل نگرانی و دغدغه ما را در خصوص نتیجه روند درمانی از بین می برد. تماس حاصل فرمایید یا به آدرس اینستاگرام دکتر علی محمد اصغری مراجعه نمایید . واژهٔ انگلیسی Otolaryngology از واژه‌های یونانی ὠτ) ot) به معنای گوش، λαρυγγ) laryng) به معنای گلو، و -logy به معنای مطالعه تشکیل شده‌است. یک متخصص خوب ، برای هر بیمار خود به اندازه کافی زمان می گذارد و با نهایت دقت به بررسی تمام جوانب می پردازد. تفاوتی که بین بینی استخوانی و گوشتی وجود دارد، در میزان ضخامت پوست و غضروف بینی است. بینی که دارای پوست ضخیم و غضروف ضعیف و نازکی است را بینی گوشتی می‌نامند در مقابل در صورتی که بینی استخوانی، پوستی نازک و غضروفی محکم دارد.

  • تمامی مشکلاتی که در بخش شنوایی ایجاد می شود، یا عفونت هایی که برای گوش ها ایجاد می شود و یا عدم تعادل در راه رفتن که به گوش میانی باز می گردد را مورد معاینات دقیقی قرار می دهد.
  • بنابراین اگر مشکلتان به هر یک از زمینه های نام برده شده مربوط باشد ، دقت داشته باشید که متخصص انتخابی فلوشیپ خاص را داشته باشد.
  • کاهش شنوایی می تواند در افراد در هر سنی رخ دهد و دلایل مختلفی دارد.
  • متخصص گوش و حلق و بینی در تهران ، صلاحیت تجویز آزمایشات مختلف در خصوص بررسی بیماری ها ، حساسیت ها و اختلالات مرتبط با گوش و دهان و بینی را داراست.

تمامی حقوق این سایت برای درمانکده (شرکت سلامت هوشمند طاهران) محفوظ است.

متخصص جراحی گوش و حلق و بینی و سرو گردن

عوامل مختلفی در اختلالات سر و گردن مانند بیماری های ویروسی ، سرطان و یا ضربه تصادفات دخیل هستند. جالب است بدانید که آبریزش بینی مزمن هم ناشی از ریفلاکس معده است؛ بنابراین ویزیت متخصص گوش و حلق و بینی را نادیده نگیرید. برای علائم فوق باید حتما به دکتر آنلاین گوش حلق بینی مراجعه کرد. با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است.

دکتر آزاده ناصحی

برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. تمامی مشکلاتی که در بخش شنوایی ایجاد می شود، یا عفونت هایی که برای گوش ها ایجاد می شود و یا عدم تعادل در راه رفتن که به گوش میانی باز می گردد را مورد معاینات دقیقی قرار می دهد. بیماری هایی که برای حنجره افراد ایجاد می شوند را می تواند علت یابی کند.

یک روش جراحی برای ایجاد یک حفره تنفسی در قدام گردن برای تنفس است. متخصص گوش و حلق و بینی می تواند برای حفظ راه تنفسی بیمار یا کاهش ترشحات ریه ها از این روش استفاده کنند. تراكستومي ممكن است به صورت اورژانسی در مواردی مانند سرطان حنجره پیشرفته که با انسداد راه هوایی همراه است ضروری باشد. برای افرادی که عفونت های مکرر گوش میانی یا کاهش شنوایی ناشی از تجمع مایع در پشت گوش را تجربه می کنند، جراح می تواند لوله ی میرنگوتومی یا T-tube را داخل پرده گوش تا مایع از گوش میانی خارج شود.