اتحادیه های ورزشی حرفه ای برای بحث درباره اهمیت سلامت روان متحد می شوند


پایان دفاعی سیاتل سیهاوکز، مار، اسمیت (97) پس از یک بازی فوتبال NFL در برابر تنسی تایتانز در نشویل، تنسی، زمین را ، می کند.

مارک زالسکی | AP

شش تا از بزرگترین اتحادیه های ورزشی حرفه ای در کشور در ماه می با هم متحد می شوند تا توجه خود را به ماه آگاهی از سلامت روان جلب کنند.

انجمن بازیکنان NFL، انجمن ملی بسکتبالیست ها، انجمن ملی بازیکنان لیگ هاکی، انجمن بازیکنان MLB، انجمن بازیکنان MLS و انجمن ملی بسکتبالیست های ،ن با هم همکاری خواهند کرد تا آگاهی در مورد علت را افزایش دهند و منابع را برای بهبود سلامت روان برای جامعه ورزشکاران حرفه ای سرمایه گذاری کنند. .

این اولین بار است که سازمان های ورزشی برای ارتقای سلامت روان گرد هم می آیند.

در بی،ه مش، این سازمان ها آمده است: “MentalHealthisMAYnstream” گفتگوی ملی و جه، در مورد سلامت و سلامت روان را پیش خواهد برد و آن را به تجربیات ورزشکاران در هر سطح از مسابقات مرتبط می کند.”

مخاطرات زیاد، سبک زندگی پرمشغله و فشارهای ورزش حرفه ای باعث شده است که بسیاری از ورزشکاران در سال های اخیر مشکلات سلامت روان خود را آشکار کنند. با گزارش ائتلاف ملی در مورد بیماری رو، از هر 5 بزرگسال در ایالات متحده، 1 نفر هر سال یک مشکل مرتبط با سلامت روان را تجربه می کند، ورزشکاران معاف نشده اند.

پایان دفاعی سابق سیاتل سیهاوکز مار، اسمیت دوم حتی به فکر پایان دادن به زندگی خود بود، پس از این که احساس می کرد انتظارات را برای حضور در پیش نویس دور اول برآورده نمی کند.

او سرمربی خود، پیت کارول، و مربی خط دفاعی، کلیف هرت، را به خاطر کمک به او در یافتن منابعی که در نهایت جانش را نجات داد، قدرد، کرد.

اسمیت سال گذشته گفت: «اگر آنها نبودند، کاری را که انجام می‌دادم انجام نمی‌دادم و احتمالاً امروز اینجا نبودم.

امروز، اسمیت خود را وقف می کند برای کمک به سایر بازیکنان از رسیدن به آن نقطه ش،ت.

کوین لاو، فوروارد قدرت میامی هیت، زم، که مبارزه خود را با حملات پ،ک در سال 2018 در سال 2018 فاش کرد، گفت: “همه در حال تجربه چیزی هستند که ما نمی تو،م ببینیم.” تریبون بازیکنان

همه‌گیری کووید-19 باعث انزوای بیشتر برای بسیاری از افرادی شد که قبلاً در حال مبارزه بودند.

داک پرسکات، م،ع ستاره دا، کابوی باز ، در مورد افسردگی خود در سال 2020، پس از مرگ برادر و مادرش. پرسکات گفت که انزوا از قرنطینه کووید-19 فقط بر اضطراب او افزوده است.

او در آن زمان گفت: «بدیهی است که من کمک مورد نیاز خود را دریافت کردم و در مورد آن بسیار باز بودم. فکر می‌کنم به همین دلیل خوش شانس بودم که بر آن غلبه کردم، همانطور که همه ما چنین نیستیم.»

همانطور که ورزشکاران از همه سطوح مبارزات خود را بیان کرده اند، بسیاری از لیگ ها متوجه شدند که سلامت روان باید به همان اندازه سلامت جسمی در اولویت باشد.

این کمپین جدید ماهانه با هدف عادی سازی سلامت روان از طریق باز ، بازیکنان در مورد مبارزات خود، علاوه بر این که اتحادیه های ورزشی نکات و منابعی از کارشناسان سلامت ارائه می دهند، خواهد بود.

لیگ‌های ورزشی همچنین داستان‌های الهام‌بخش ورزشکاران و تلاش‌های مختلف سلامت رو، را که آنها انجام می‌دهند برجسته می‌کنند.

اگر افکار خودکشی دارید یا در پریش، هستید، برای حمایت و کمک از یک مشاور آموزش دیده با خط زندگی خودکشی و بحران به شماره 988 تماس بگیرید.




منبع: https://www.cnbc.com/2023/05/01/pro-sports-unions-unite-to-discuss-importance-of-mental-health.html