موضوع مشارکت مدنی – اخبار روانشناسی مثبت


ماموریت مجله MAPP اول این است که فارغ التحصیلان برنامه کارشناسی ارشد روانشناسی مثبت کاربردی کاربردی دانشگاه پنسیلو،ا (MAPP) را در ارتباط نگه دارد، و دوم اینکه طیف گسترده ای از کاربردهای روانشناسی مثبت گرا را با مخاطبان گسترده تر به اشتراک بگذارد تا الهام بخش همکاری و رشد در این زمینه باشد. .

این شماره از مجله MAPP به موضوع مشارکت مدنی می پردازد. لطفاً برای یافتن پیوندهایی به مقالاتی در مورد اینکه چگونه داوطلب شدن برای کمک به برگزاری انتخابات می‌تواند رفاه را افزایش دهد و مهارت‌های روان‌شناسی مثبت مفید در فضایی که کارکنان نظرسنجی در معرض تهدید هستند، بخو،د. چگونه می توان از روانشناسی مثبت برای نزدیک شدن به بحث با طرفداران گروه های افراطی استفاده کرد تا مداخلات به ،وان حملات شخصی تلقی نشود. و اینکه چگونه اعضای یک جامعه می توانند از نقاط قوت برای ایجاد ارتباط و تسهیل گفت،ای کنجکاو در میان افرادی که دارای دیدگاه های سیاسی مخالف هستند استفاده کنند.

شما می تو،د مسائل مربوط به عقب را پیدا کنید مجله MAPP آنلاین. برای ارسال آ،ین مقالات از طریق ایمیل برای شما، در مجله MAPP مش، شوید.

حمایت از دموکراسی به ،وان یک قاضی داوطلب انتخابات

خدمت ، به ،وان یک داوطلب انتخابات در این دوران پرتلاطم چگونه است؟ آنچه کارن دپا، C’15 درباره نقش خود به ،وان قاضی ارشد انتخابات و اصول روانشناسی مثبتی که او را در طول روزهای طول، کار صبورانه تقویت می کند، بخو،د.

کارن همچنین نقاط قوت مورد نیاز برای مق، با بخش تاریک شکل مشارکتی ،ت ما در میان آزار و اذیت و تهدیدهای معطوف به افرادی مانند او را که برای حفظ دموکراسی ما وقت می گذارند، به اشتراک می گذارد. با وجود این شرایط، کارن بیش از هر زمان دیگری به این کار احساس تعهد می‌کند و درباره نقش خود می‌گوید: «این کار ،وماً سرگرم‌کننده نیست و گاهی اوقات می‌تواند کاملاً خسته‌کننده باشد، اما در مجموع، من آن را بسیار رضایت‌بخش می‌دانم.»

دیوار با پیام "فراخو، برای پذیرش تفاوت هاست."

روانشناسی مثبت و ناسیونالیسم مسیحی سفید پوست

آرتور فو،تون، C’08 ظهور ناسیونالیسم مسیحی سفیدپوست در ایالات متحده و افزایش افراط گرایی در سراسر جهان را بررسی می کند. او نقش کمبود و ذهنیت‌های ثابتی را که منجر به رفتار رادیکال می‌شود، بررسی می‌کند.

سپس آرتور کلاه روانشناسی مثبت خود را بر سر می گذارد تا نشان دهد چگونه علمی که دوست داریم راه های مفیدی برای ارتباط با افراط گرایان ارائه می دهد. او توضیح می دهد، “. . روانشناسی مثبت می تواند در قالب بندی مجدد شرایط بحث بسیار مفید باشد تا مداخلات به ،وان حملات شخصی تلقی نشوند.

راهبردهای آرتور برای ساختن پل ها با استفاده از فضایل روانشناسی مثبت گرا را بخو،د.

استفاده از روانشناسی مثبت برای ارتباط در زمان های قطبی

کتی اسنایدر، C’10 هماهنگ کننده ائتلاف رفاه منطقه میدلند است و در سال 2020 مستقیماً با دانشجویان MAPP کار کرد که پروژه یادگیری خدماتی آنها با هدف تقویت گفت،ای مدنی و بهبود ارتباطات در جامعه خود انجام شد. پروژه آنها برنامه های آموزشی برای کمک به رهبران جامعه ارائه داد تا مدنیت را ترویج کنند و در هنگام بحث در مورد دیدگاه های مخالف کنجکاو باقی بمانند.

در این مقاله، کتی صریحاً به اشتراک می‌گذارد که چگونه نگرش‌های سیاسی خودش یک رابطه مهم در زندگی‌اش را تضعیف کرد – و چه اتفاقی افتاد وقتی که او اجازه داد تا نقاط قوت شخصیتش مانند کنجکاوی، مهرب،، عشق و شوخ طبعی نفوذ کند.

برای عضویت در مجله MAPP کلیک کنید اینجا.

اعتبار تصویر

من رای دادم توسط Elements Di،al در Unsplash
نوشتن روی دیوار توسط سارا آردین در Unsplash


منبع: https://positivepsyc،logynews.com/news/karen-deppa/2023013050027?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mapp-magazine-the-civic-engagement-issue