نسخه برای مهمانی؟ مطالعه نشان می دهد که جشن گرفتن از بهترین لحظات زندگی برای سلامتی ما مفید است


ا،ر مردم برای برگزاری یک مهم، نیازی به بهانه ندارند – اما ممکن است این همان چیزی باشد که دکتر دستور داده است.

بر اساس مقاله ای که در مجله سیاست عمومی و بازاریابی منتشر شده است، یک مجله دانشگاهی معتبر منتشر شده توسط انجمن بازاریابی آمریکا، تحقیقات اخیر نشان می دهد که جشن ها ممکن است برای سلامتی و رفاه ما مفید باشند.

پژوهش نشان داد که این جشن ها به سه مولفه نیاز دارند: 1) دور هم جمع شدن با افراد دیگر. 2) خوردن و آشامیدن و 3) برجسته ، یک نقطه عطف مهم.

خانواده آلاباما می آموزد که پدر کهنه کار مخفیانه قبض های داروخانه همسایگان را برای یک دهه پرداخت کرده است: “بدون اعتبار”

در بی،ه مطبوعاتی این مطالعه آمده است که جشن‌ها حمایت اجتماعی شرکت‌کنندگان را تقویت می‌کنند و به آنها اطمینان می‌دهند که در هنگام بروز مشکلات، یک شبکه اجتماعی دارند.

د،ل بریک، نویسنده اصلی، استادیار بازاریابی در دانشگاه کانکتیکات در استورز، کانکتیکات، در این مطالعه گفت: «،یدن یک هدیه تبریک برای خود برای جشن گرفتن یک دستاورد، مانند جشن گرفتن با یک شام و نوشیدنی با دوستان نیست. بی،ه مطبوعاتی

نوجوانان شاد در حال جشن تولد. "حمایت اجتماعی درک شده" با توجه به تحقیقات جدید، با انواع فواید سلامتی مرتبط است.

نوجوانان شاد در حال جشن تولد. بر اساس تحقیقات جدید، “حمایت اجتماعی درک شده” با مزایای سلامتی مختلفی مرتبط است. (iStock)

بریک به فا، نیوز دیجیتال گفت: جشن ها ،وماً نیازی به ول،جی ندارند تا سودمند باشند.

بریک افزود: “آنها فقط باید رویداد مثبت زندگی یک نفر را علامت گذاری کنند و غذا یا نوشیدنی را با افراد دیگر درگیر کنند.”

انواع فواید سلامتی

تحقیقات قبلی “حمایت اجتماعی ادراک شده” را به ،وان این باور که مردم در مواقع ناملایمات آینده در کنار شما هستند تعریف می کرد.

حمایت اجتماعی ادراک شده با مزایای سلامتی مختلفی از جمله کاهش میزان مرگ و میر، نتایج بهتر سلامت روان، کاهش سطح اضطراب و افسردگی، کاهش ضربان قلب، کاهش فشار خون و بهبود کیفیت خواب مرتبط است.

ما متوجه شدیم که جشن ها حمایت اجتماعی را افزایش می دهند.»

بریک به فا، نیوز دیجیتال گفت: «حمایت اجتماعی به طور مداوم و مکرر با سلامت جسمی و رو، بهتر (از جمله کاهش اضطراب و افسردگی) در تحقیقات قبلی مرتبط بوده است – و تحقیقات ما به دانش درباره اولین قدم مهم در این فرآیند کمک می‌کند.

کهنه سرباز تگزاس از برگزاری رژه در شهر برای تولد 95 سالگی خود غافلگیر شد

اگرچه حمایت اجتماعی ادراک شده به طور مداوم منجر به نتایج مثبت می شود، طبق تحقیقات قبلی، در واقع دریافت حمایت، که به ،وان “حمایت تصویب شده” نیز شناخته می شود، ،وما به نتایج مثبت منجر نمی شود.

در برخی موارد، دریافت حمایت می تواند منجر به بی اثری یا اثرات منفی شود.

یک اتفاق مثبت زندگی "می تواند یک ترفیع، یک کار موفقیت آمیز، پایان یک هفته پرمشغله، تولد، دستیابی به یک هدف یا هر چیز مثبتی در زندگی شما باشد." د،ل بریک، نویسنده اصلی، در مورد یافته های یک مطالعه جدید گفت.

د،ل بریک، نویسنده اصلی یافته های یک مطالعه جدید، گفت: یک رویداد مثبت زندگی “می تواند یک ترفیع، یک کار موفقیت آمیز انجام شده، پایان یک هفته شلوغ، تولد، دستیابی به یک هدف یا هر چیز مثبتی در زندگی شما باشد.” (iStock)

بر اساس این یافته‌های متناقض از حمایت درک‌شده و اجرا شده، محققان بر آن شدند تا کشف کنند که چگونه ادراکات حمایت اجتماعی منشأ می‌گیرد، چه چیزی بر این ادراکات تأثیر می‌گذارد – و چرا حمایت اعمال‌شده مانند حمایت اجتماعی درک‌شده عمل نمی‌کند.

دختر 9 ساله، دندان نادر ماگالودون ماقبل تاریخ را در آب های مریلند کشف کرد: “باورم نمی شد”

از آنجایی که جشن‌ها یکی از راه‌های رایجی است که مردم می‌توانند درک حمایت اجتماعی را ایجاد کنند، محققان مطالعه خود را بر جشن‌ها متمرکز ،د.

“رویداد مثبت زندگی یک نفر را برجسته کنید”

بریک گفت که محققان هشت مطالعه تجربی را روی هزاران شرکت‌کننده انجام دادند تا بررسی کنند چرا جشن‌ها مهم هستند.

او به فا، نیوز دیجیتال گفت: از این مطالعات، “ما دریافتیم که جشن ها حمایت اجتماعی را افزایش می دهند.”

این بدان م،است که بیرون رفتن برای غذا خوردن یا حتی درست ، چیزی خاص در خانه و غذا خوردن با افراد دیگر کافی است – تا زم، که این کار را برای برجسته ، رویداد مثبت زندگی یک نفر انجام دهید.

یافته‌های یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که جشن‌ها و افزایش احساس حمایت اجتماعی باعث شد شرکت‌کنندگان بخواهند به جامعه خود کمک کنند.

یافته‌های یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که جشن‌ها و افزایش احساس حمایت اجتماعی باعث شد شرکت‌کنندگان بخواهند به جامعه خود کمک کنند. (iStock)

جشن های مجازی نیز تا زم، که شامل سه مولفه مهم باشد، مؤثر خواهد بود: 1) تجمع مردم. 2) غذا و نوشیدنی؛ و 3) تصدیق یک رویداد زندگی.

طبق یک مطالعه جدید، مزایای جشن ها فراتر از افرادی است که در آن شرکت می کنند.

بریک گفت: یک رویداد مثبت زندگی “می تواند یک ترفیع، یک کار موفق انجام شده، پایان یک هفته پرمشغله، تولد، دستیابی به یک هدف یا هر چیز مثبتی در زندگی شما باشد.”

راز روز ولنتاین: من،ت خاص پیش رو فقط برای عاشقان نیست

این مطالعه همچنین نشان داد که جشن‌ها و افزایش احساس حمایت اجتماعی باعث شد شرکت‌کنندگان بخواهند به جامعه خود کمک کنند – که نشان می‌دهد مزایای جشن‌ها فراتر از افرادی است که در آن شرکت می‌کنند.

بریک اشاره کرد که یکی از محدودیت های مطالعه این بود که این تحقیق بر مصرف مش، به شکل غذا و نوشیدنی متمرکز بود.

"سیاستگذاران باید از جنبه‌های منفی محدود ، جشن‌ها آگاه باشند - و راه‌هایی را برای جشن گرفتن مؤثر با دیگران برجسته کنند."

«سیاست‌گذاران باید از جنبه‌های منفی محدود ، جشن‌ها آگاه باشند – و راه‌های جشن گرفتن مؤثر با دیگران را برجسته کنند.» (iStock)

ما نمی د،م که آیا سایر انواع مصرف مش، به جز غذا و نوشیدنی – مانند رفتن به یک کنسرت با دوستان برای علامت گذاری یک رویداد مثبت زندگی – به همان اندازه در افزایش حمایت اجتماعی مؤثر است یا خیر.

جشن ها ممکن است به نفع داوطلبی باشد

با این حال، بریک خاطرنشان کرد که این تحقیق برخی پیامدهای سیاسی م،ادار را پیشنهاد می کند.

او به فا، نیوز دیجیتال گفت: «با فکر ، به روزهای اولیه همه‌گیری COVID-19، بسیاری از ما در توانایی خود برای دور هم جمع شدن با دیگران محدود بودیم.

پس از یک جشن، ،، که احساس می کنند حمایت می شوند، تمایل بیشتری به داوطلب شدن یا کمک به یک هدف دارند.

این تحقیق نشان می‌دهد که سیاست‌گذاران باید از جنبه‌های منفی محدود ، جشن‌ها آگاه باشند – و راه‌هایی را برای جشن گرفتن مؤثر با دیگران برجسته کنند.»

خانه‌های سالمندان و مراکز اجتماعی نیز ممکن است میزب، جشن‌هایی را برای ،، که در معرض خطر تنهایی و انزوا هستند، در نظر بگیرند.

برای ثبت نام در خبرنامه سبک زندگی ما اینجا را کلیک کنید

پس از یک جشن، ،، که احساس می کنند حمایت می شوند، تمایل بیشتری به داوطلب شدن یا کمک مالی به یک هدف دارند – بنابراین این می تواند به جمع آوری کمک مالی، بازاریابی و سازماندهی رویدادهای سازم، و اجتماعی کمک کند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

بریک در بی،ه مطبوعاتی خاطرنشان کرد: «این زمان خوبی برای شرکت‌های غیرانتفاعی برای بازاریابی کمپین‌های اهدایی است، در حول و حوش زم، که بسیاری از مردم تعطیلات، فارغ‌التحصیلی، عروسی‌ها و دیگر رویدادهای بزرگ را جشن می‌گیرند».


منبع: https://www.foxnews.com/lifestyle/prescription-party-cele،tions-lifes-best-moments-good-health-says-study