ارزانترین دکتر داخلی تهران معرفی پزشکان الودکتر-یارا مشاور

فرض کنید فردی در قفسه سینه احساس دردی ناگهانی و شدید می کند، عوامل مختلفی مانند حمله قلبی، برونشیت، آسم، ورم معده، التهاب مری، سینه پهلو و … می توانند ایجاد کننده این درد باشند.پزشک داخلی با بررسی علائم دیگر و با توجه به دانش و مهارت خاصی که آموخته است. دکتر نوبخت به صورت تخصصی در زمینه بیماری‌های روماتیسمی فعالیت دارد. درمان‌های دیگری هم وجود دارد، مانند قطع عضو، شیمی‌درمانی و پرتودرمانی. ذات‌الریه نوعی عفونت ریه است که می‌تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد. اما بیشتر کودکان زیر 2 سال و افراد بالای 65 سال در معرض خطر قرار دارند. باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها ممکن است این بیماری را ایجاد کنند.

متخصص غدد پزشکی است که بر روی هورمون های تولید شده بدن نظارت دارد. هورمون ها توسط غدد تولید می شوند و به بافت های مختلف بدن منتقل می شوند و سیگنال هایی را به آن بافت ارسال می کنند تا برای آن ها مشخص کنند که چه کاری انجام دهند. هنگامی که غدد هورمون مناسب را تولید نمی کند، بیماری ها توسعه می یابند که می تواند بسیاری از جنبه های زندگی یک فرد را تحت تاثیر قرار دهد. متخصص داخلی برای تشخیص علت اصلی معمولاً از یک تست جسمی مخصوص، آزمایش خون و سابقه پزشکی کمک می گیرد و بعد از ریشه یابی علت اصلی برای رفع یا درمان آن اقدام می کند. معمولاً متخصصین داخلی با پزشک عمومی یا پزشک خانواده اشتباه گرفته می شوند.

  • متخصص داخلی برای تشخیص علت اصلی معمولاً از یک تست جسمی مخصوص، آزمایش خون و سابقه پزشکی کمک می گیرد و بعد از ریشه یابی علت اصلی برای رفع یا درمان آن اقدام می کند.
  • متخصص ریه با تجویز آزمایش‌هایی مانند آزمایش خون، اسپیرومتری، اشعه ایکس قفسه سینه، سی‌تی‌اسکن و برونوسکوپی بیماری دستگاه تنفسی را تشخیص داده و درمان را آغاز می‌کند.
  • لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است.
  • دکتر داخلی به عنوان مشاور در تمام بیماری های داخلی می تواند حضور داشته باشد لذا زمانی که بیمار برای اولین بار به او مراجعه نمود باید تمامی آزمایش ها و تست های لازم را از او به عمل بیاورد تا پزشک متخصص مربوطه در زمان معاینه بیمار، یک گام جلو باشد.
  • ایشان دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سپری کردند و در سال 1372 مدرک دکترای عمومی را اخذ نمودند.
  • پوکی‌استخوان جز بیماری‌های خاموش محسوب می‌شود و معمولا تا زمانی که استخوان نشکند، شخص متوجه مشکل نمی‌شود.

از این به بعد دکتر داخلی به عنوان یک مشاور در کنار متخصص مربوطه قرار خواهد گرفت. فوق تخصص اورولوژی در مورد دستگاه ادراری در زنان، مردان و کودکان دانش کافی داشته و همچنین بیماری‌های مرتبط با دستگاه تناسلی را تشخیص داده و درمان می‌کند. ترشح بیش از حد هورمون تیروئید باعث مصرف انرژی زیاد، احساس خستگی، بالارفتن مجله خبری پزشکی ضربان قلب، کاهش وزن و ایجاد مشکلات عصبی می‌شود. کم‌کاری تیروئید نیز باعث ایجاد حس خستگی، اضافه‌وزن و عدم تحمل سرما می‌شود. شرایط مختلفی می‌توانند باعث اختلال در تولید هورمون تیروئید شوند. اگر علائم مربوط به این دو اختلال را دارید باید سریعا به متخصص داخلی مراجعه کنید تا داروهای موردنظر تجویز شود.

مراقبت از سالمندان

جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید. خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد. جهت دریافت راهنمای نوبت‌دهی و مشاوره آنلاین با بهترین دکترهای متخصص داخلی مشهد و همچنین به منظور پیدا کردن بهترین متخصص داخلی می توانید از طریق اپلیکیشن و نیز وب سایت دکترتو اقدام کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن نوبت خود را ثبت کنید.

بهترین دکتر داخلی در ایران به منظور درمان بهتر و سریع تر برخی از بیماری ها، می تواند به یاری پزشک متخصص و یا فوق تخصص بپردازد و به عنوان مشاور در کنار پزشک متخصص قرار گیرد، اما پزشک عمومی چنین توانایی را دارا نمی باشد. بیشتر اوقات یک متخصص داخلی را با یک پزشک عمومی یا خانواده اشتباه گرفته می گیرند. به عنوان مثال، یک متخصص داخلی حدود ۳ سال در حوزه طب بالینی آموزش دیده می شود و به صورت فشرده مباحث پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های بزرگسالان فرا میگیرد. عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو هيئت … بهترین دکتر داخلی در شیراز باید تجربه وسابقه بسیار درخشانی در زمینه درمان بیماری های داخلی در کارنامه شغلی خود ثبت کرده باشد. باید بدانید که متخصصان داخلی می توانند در رشته های؛ گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، متابولیسم بیماری های ریه، گوارش، آلرژی و ایمن شناسی فوق تخصص بگیرند، در صورتی که پزشکان عمومی تحت آموزش چنین تخصص هایی قرار نگرفته اند.

با درمانکده

همچنین در مطب ایشان تست نوار قلب و نیز تست ریه قابل انجام است. این پزشک با بیمارستان‌های شریعتی، مهرگان، ناظران واقع در شهرک غرب مشهد و درمانگاه فدک همکاری می کند. البته همان گونه که قبلا بیان کردیم، متخصص داخلی باید تا جایی که می تواند درمان را پیش ببرد اما هر زمان که وجود یک متخصص را لازم دانست باید بیمار را به وی معرفی نموده و خود راهنمای درمان باشد. یک متخصص داخلی خوب اعضای مختلف بدن را به‌خوبی معاینه می‌کند تا بتواند یک تشخیص درست و قطعی بدهد.

این فرایند بخش بیولوژیکی و طبیعی بدن است و با علائمی مانند گرگرفتگی، علائم احساسی، اختلال در خواب و کاهش انرژی خود را نشان می‌دهد. درمان‌های مؤثری برای کاهش این علائم وجود دارد که متخصص داخلی می‌تواند با هورمون‌درمانی یا داروهای دیگر آن را انجام دهد. بسیاری از بیماری‌های گوارشی علائم شبیه به هم داشته و برای تشخیص دقیق بیماری باید به پزشک مراجعه کرد. بیماری‌هایی مانند رفلاکس معده، سنگ کیسه صفرا، سلیاک، کرون، سندرم روده تحریک‌پذیر و هموروئید جزء مشکلات گوارشی هستند که نسبت به دیگر بیماری‌ها شایع‌ترند. اگر مشکوک به هر یک از این بیماری‌ها هستید، باید برای بررسی دقیق به پزشک داخلی مراجعه کنید.

دکتر حامد زارعی یکی از بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در زمینه تخصصی خویش یعنی بیماری ها داخلی، قلب و عروق، ریه، گوارش و آندوسکوپی، دیابت و هم چنین غدد و روماتولوژی تحقیقات متعددی را به انجام رسانده اند. ایشان در شهر شیراز به عنوان پزشک نمونه، چهار بار برگزیده شده اند و 23 سال سابقه درخشانی را ارائه خدمات نموده اند. دکتر نیلوفر نیک پوری در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ مدرک تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی همدان شد و دارای متخصص داخلی، بیماری های گوارش، غدد، ریه، روماتیسم و کلیه می باشد. چه کسی به عنوان دکتر داخلی شناخته می شود؟ دکتر داخلی بر روی مراقبت های لازم بزرگسالان تمرکز دارد و قادر به تشخیص طیف وسیعی از بیماری هایی که بزرگسالان را تهدید می کند، می باشند. حداقل ۳ سال از دوره ۷ ساله پزشکی آنها مختص به یادگیری نحوه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های بزرگسالان اختصاص داده شده است.

دکتر محمدباقر لاریجانی متخصص بیماری های داخلی و غدد درون ریز و متابولیسم می باشند که در سال 1340 در شهر قم متولد شده اند. ایشان از جمله بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در سال 1366 مدرک پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رساندند. دکتر لاریجانی بورد تخصصی بیماری های داخلی را در سال 1372 در زمینه غدد درون ریز و متابولیسم کسب نمودند. ایشان عضو انجمن گوارش و کبد، نائب رئیس انجمن دیابت فارس، عضو انجمن دیابت آمریکا و انگلیس و عضو هیئت مدیره انجمن متخصصین داخلی و هم چنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کازرون می باشند.

دکتر محمدرضا زالی در مورد بیماری های گوارش بهترین هستند.بیمارستان مهرگان و هم ساخنمان پزشکان مهرگان تو خیابان میر عماد. اکثر متخصصین داخلی عمومی، مراقبت از بیماران خود را در یک محیط سرپایی مانند مطب ارائه می‌دهند و در هنگام بستری شدن بیمار در بیمارستان ادامه‌ی روند درمان را دنبال می‌کنند. سایر متخصصان داخلی تنها در بیمارستان از بیماران مراقبت می‌کنند و قادر به ارائه خدمات درمانی به صورت سرپایی نخواهند بود. همانطور که ملاحظه کردید یک متخصص داخلی تا حد زیادی می تواند در مسیر تشخیص و درمان انواع عارضه هایی که با آن ها روبرو شدید به شما کمک کند.