فروش پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای پانوراما ارتقا یافته اسفند ۱۴۰۲ | behtarinyab

فروش پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای پانوراما ارتقا یافته اسفند ۱۴۰۲ | behtarinyab

اگر به دنبال یک خودروی کوچک و با هزینه‌ی کمتر هستید، پژو 206 گزینه‌ی مناسبی است. اما اگر می‌خواهید در کنار قیمت مناسب، از امکانات جدید‌تری نیز بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم شرکت در طرح فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای را انتخاب کنید. موتوری که در کشور ما به توان بالا، مصرف سوخت کم و استهلاک پایین معروف است و نصب آن روی هر خودرویی یک امتیاز محسوب می‌شود.

  • قسمت سقف، آینه های جانبی، زه ها، دستگیره درب صندوق عقب و قاب مه شکن های جلو قرمز رنگ است.
  • خرید اقساطی پژو 207 برای کسانی که روی تجهیزات رفاهی و آپشنهای خودرو حساس هستند و دقت زیادی دارند نیز مناسب است.
  • بنابراین اگر پول کافی برای خرید خودرو را نداشته و امکان دریافت وام از بانک را ندارید، فروش اقساطی پژو 207i بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
  • بنابراین، اگر به دنبال یک معامله منصفانه و واقعی در فروش قسطی پژو ۲۰۷ هستید، با ما تماس بگیرید و از بهترین فرصت‌ها برای بهره‌برداری از این خودرو لذت ببرید.
  • خرید پژو 207 اقساطی می تواند شما را بدون داشتن سرمایه زیاد اولیه، فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای صاحب ماشین کند.
  • با توجه به نبود رقبای قدرتمند هم قیمت با این خودرو، فعلا پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای از بهترین خودروهای هاچبک ایران خودرو به حساب می آید.

پژو 207i مجهز به موتور 1587 سی سی TU5 می باشد به طوری که حداکثر توان موتور برای آن 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است. سیستم تعلیق پژو 207i ساختار نسبتاً ساده‌ای دارد که به یک سواری تقریباً خشک و هندلینگ معمولی منجر می‌شود. سیستم تعلیق جلو پژو 207i از نوع مک‌فرسون و سیستم تعلیق عقب از نوع مستقل است​​. کیفیت سیستم تعلیق مدل جدید خودروی پژو 207 آی تفاوت چندانی با مدل قدیمی این محصول یا حتی با سیستم تعلیق خودرو پژو 206 ندارد و تقریباً از سفتی و خشکی مشابه با آن‌ها بهره می‌برد.

شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد سیلی اقدام در سوریه را خواهند خورد

بنابراین همانطور که از نام این خودرو پیدا است، پژو MC نسخه دو رنگ پژو 207 آی می باشد. در پژو 207 MC شاهد وجود رنگ قرمز در بخش هایی چون سقف، آینه های جانبی، زه ها، دستگیره درب صندوق عقب و قاب مه شکن های جلو هستیم. همچنین در داخل خودرو نیز این رنگ قرمز در قسمت هایی مانند غربیلک فرمان، قاب دستگیره ها، بخش هایی از صندلی ها و کمربندهای ماشین و همینطور قاب دریچه های کولر به چشم می خورد. علاوه بر تفاوت در ظاهر مشکی قرمز این خودرو، می توان به تغییرات موجود در موتور TU5P و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک پژو 207 MC اشاره ای داشت. طرح فروش قسطی ايران خودرو از جمله طرح های بسیار پر طرفدار این شرکت است. پژو 207 یکی دیگر از محصولات ایران خودرو است که از سال 1388 روی خط تولید این شرکت خودروسازی قرار گرفته است.

پژو 207i پانوراما دنده‌ای ۱۴۰۲ esp

شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت خودروساز داخلی ، تولیدات زیادی را به بازار عرضه کرده است که یکی از این خودرو ها ،خودروی پژو ۲۰۷ می باشد که از محصولات جدید این شرکت است و اخیراً رونمایی شد. این خودرو همان ۲۰۷سقف فلز است که به جای سقف فلزی از سقف شیشه ای در ساخت آن استفاده شده و در دو نوع هاچ بک و صندوقدار به بازار ارائه شده است و همچنین پژو ۲۰۷ سقف پاناروما در نمونه های دستی و اتوماتیک عرضه شد. با خرید اقساطی پژو ۲۰۷، یک خودروی خانوادگی را از آن خود می‌کنید که از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار است.

پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای پانوراما و دنده‌ای یکی از خودروهای شهری و کوچک شرکت پژو می‌باشد که توسط شرکت ایران خودرو در ایران تولید شده و با فروش نقدی توسط شرکت ما عرضه میشود. واریز وجه این طرح با فراخوان برای منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو که در بخش اول اولویت بهار ۱۴۰۳ قرار دارند، از روز پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ آغاز شد. مطابق چیزی که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، در این طرح برای ثبت نام ۲۰۷ پانوراما، دو شیوه تحویل و پیش پرداخت در نظر گرفته شده است. این خودروی چالاک ایران خودرو به دلیل مزایای فراوان توانسته فروش خوبی داشته باشد. مصرف سوخت پایین، قدرت بالای موتور، شتاب زیاد، قیمت مقرون به صرفه، ایمنی مناسب، طراحی شیک و جذاب، امکانات رفاهی قابل قبول و خدمات گسترده پس از فروش از مهم ترین نقاط مثبت این خودرو هستند.