لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص چشم پزشکی در تهران

همانطور که می‌دانید بیماران از سراسر دنیا به دلایل مختلفی مانند جراحی زیبایی مراجعه می‌کنند. اکثر این بیماران از ایران، عربستان سعودی، آسیا، روسیه و اروپا هستند. اما باید در نظر داشته باشید که از سال سوم به بعد باید با بیماران در تماس باشید و باید به زبان ترکی با بیماران ارتباط برقرار کنید.

  • کار اصلی فارغ التحصیلان این رشته درمان مشکلات مربوط به دندان ها نظیر پوسیدگی، شکستگی و ترمیم و زیبایی است.
  • برای انتخاب چشم پزشک می توان از برخی ویژگی های یک چشم پزشک خوب صحبت کرد با ما همراه باشید.
  • کشور ما ایران هم در این زمینه سوابق بسیار درخشان و با اهمیتی را دارد و تاریخچه این علم درایران به حدود ۶۰۰۰ سال پیش باز می گردد.
  • در صورتی که تب یا نشانه های بیماری کرونا را دارید از آمدن به بیمارستان خودداری نمایید.

بعد از آن دوره 2 ساله طرح و پس از آن هم دوره 3 تا 5 ساله برای تحصیل در رشته چشم پزشکی به صورت تخصصی و در نهایت گذراندن طرح تخصصی چشم پزشکی. همانگونه که مراقبت ها و اقدامات قبل از عمل لازک و لیزیک چشم بسیار دارای اهمیت بالا می باشد، مراقبت ها و مواظبت های بعد از عمل هم بسیار حائز اهمیت می باشد پس نباید به هیچ عنوان این مراقبت ها نادیده گرفته بشود. مراقبت های پس از عمل لیزیک و لازک به منظور تسریع در روند بهبودی انجام می گیرد. فراموش نکنید که برای گرفتن نتیجه مطلوب از عمل، باید حتما به بهترین کلینیک چشم پزشکی در تهران مراجعه داشته باشید. این کلینیک وابسته به کلینیک مرکزی شهر و کلینیک بیمارستان تریتا می باشد و هدف از راه اندازی آن انجام خدماتی مانند معاینات ، تست ها ، آزمایشات و عکسبرداری از چشم به طور تخصصی و انجام لیزیک می باشد.

کلینیک شبکیه

با وجود تمام شباهت ها بین این دو رشته تفاوت های زیادی وجود دارد. کار بینایی سنج را می توان مقدماتی دانست و این شخص برای درمان مشکلات بینایی نمی تواند دارو تجویز کند. در صورتی که کار چشم پزشک تخصصی بوده و برای درمان مشکلات بینایی باید به چشم پزشک مراجعه کنید.

جراح و متخصص چشم، فلوشیپ قرنیه

خطاها می توانند در نتیجه طول کره چشم ، تغییر در شکل قرنیه یا پیری طبیعی لنز رخ دهند. نزدیک بینی ، دور بینی و آستیگماتیسم بر اساس عیب انکساری دسته بندی می شوند. دکتر افسانه ابراهیمی در تهران ( تهرانسر ) و ابهر کار می کنه ، فوق العاده خوش دست و خوش اخلاقه. قبلا که ابهر بود از تمام شهرهای استان میامدن پیش ایشون در 15 یا 16 سالکی که بودن هفته ای 50 تا 60 تا عمل می کرد بعضی از مردم به مطبش میگن دارالشفا. در صورتی که تب یا نشانه های بیماری کرونا را دارید از آمدن به بیمارستان خودداری نمایید.

شبکیه

ایشان جز انجمن جراحان و چشم پزشکان بیمارستان چشم پزشکی رازی گاندی می باشند. دکتر مژگان نوروزی فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی هستند و دوره پزشکی عمومی خود را در این دانشگاه سپری نمودند.ایشان در سال ۱۳۸۶، در رشته چشم پزشکی فارغ التحصیل شدند. ایشان از جمله پزشکان حاذق در حوزه ی چشم پزشکی هستند که دارای ۱۹ سال تجربه چشم پزشکی و هزاران عمل جراحی کاتاراکت و لازک می باشند. لازم به ذکر است که دکتر مژگان نوروزی دوره دیده عمل زیبایی پلک از کانادا می باشند. دکتر محمد کریم اسماعیلی فارغ التحصیل رشته علوم پزشکی دانشگاه تهران می باشد و دوره تخصص چشم پزشکی خود را از همین دانشگاه دریافت کرده است و در سال ۱۳۷۹ برای دریافت مدرک فوق تخصصی قرنیه از دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام کرد. سپس در بیمارستان مورفیلد لندن دوره تکمیلی جراحی لیزیک و آب مروارید و پیوند قرنیه گذراند و سپس در سال ۱۳۸۲ به تهران بازگشت و طبابت خود را آغاز کرد.