معرفي و جستجوی پزشکان

از نظر میزان تحصیلات و مدت زمان آموزش، متخصصان داخلی برتر و از مهارت و تجربه بالینی بیشتری برخوردار هستند. در نتیجه در بیشتر موارد، پزشکان عمومی بیماران را به متخصصان داخلی به منظور بررسی دقیق‌تر ارجاع می‌دهند. پس از پایان دوره تخصص داخلی، دانش‌آموختگان می‌توانند برای گذراندن دوره فوق تخصص در رشته‌های مختلفی از جمله، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های غدد درون‌ریز، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های عفونی، بیماری‎های خون و انکولوژی، بیماری‌های ریه، روماتولوژی و ایمونولوژی اقدام کنند. دکتر سعید حفیظی لطف آبادی به صورت تخصصی به درمان دیابت، تیروئید، فشارخون بالا، چربی خون، کبد چرب، آرتروز، بیماری‌های تنفسی، بررسی اولیه بیماری‌های قلبی، پوکی استخوان، طب سالمندان، بیماری‌های گوارشی، بیماری های روماتیسمی، بیماری‌های عفونی و پوستی مرتبط می‌پردازد.

  • ساده‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر داخلی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد.
  • پیشنهاد میکنم جایی برید که وقت بذاره برای شنیدن شرح حال بیمار و معاینه کنه.
  • عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشكي تهران، عضو انجمن بيهوشي …
  • مطلبی که در اینجا اهمیت دارد این است که صرف داشتن یک علامت، مثلاً تنفسی، مانند سرفه، به فوق تخصص ریه مراجعه نکنید و پله های درمانی را به درستی طی کنید تا هم پزشک را از تشخیص های جامع دور نکنید و هم مجبور پرداخت هزینه های زیاد نشوید.
  • به صفحه مشاورۀ آنلاین داخلی بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید.
  • فقدان انرژی یک نشانه‌ی رایج است که می‌تواند دلایل بسیاری مانند آنمی یا کم‌خونی، اختلالات خواب، کم‌کاری تیرویید و افسردگی داشته باشد.

دوره تخصص داخلی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی آغاز می شود و به کسی که این دوره را طی می کند، متخصص داخلی گفته می شود. فارغ التحصیل پزشکی عمومی دانشگاه تهران و دستیاری جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ کسب رتبه اول در امتحانات کشوری؛ رتبه برتر دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی؛ اخذ بورد فوق تخصصی؛ دو سال فعالیت به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی … از این رو سطح علمی و تخصصی متخصصین داخلی بالاتر از پزشکان عمومی می باشد.

دکتر بابک جلالیان

متخصصان داخلی برای مقابله با هر گونه مشکل بیمار آماده هستند، مهم نیست بیماری ساده یا پیچیده باشد. آنها همچنین برای تشخیص سلامتی (ارتقاء سلامت و پیشگیری بیماری)، سلامت زنان، سلامت روان، سوء مصرف مواد و همچنین تشخیص و درمان مشکلات رایج گوش، چشم، پوست، سیستم عصبی و اندام های تولیدی را به عهده دارند . دکتر داخلی با عمومی بیشتر از آنکه با یکدیگر تفاوت داشته باشند، شبیه هم هستند. برای مثال توصیه و تجویز غربالگری و آزمایشات پزشکی، ارائه اطلاعات و مشاوره، پیشگیری از بروز بیماری، بررسی علائم حیاتی، تشخیص بیماری، تجویز آزمایش و دارو، اقدامات اورژانسی در حیطه وظایف آنها قرار می‌گیرد. بهترین دکتر داخلی در شیراز باید تجربه وسابقه بسیار درخشانی در زمینه درمان بیماری های داخلی در کارنامه شغلی خود ثبت کرده باشد. فشار خون بالا علائم مشخص ندارد و به اسم بیماری خاموش هم شناخته می شود.این بیماری میتواند باعث آسیب قلب و عروق شود.به همین علت بزرگسالان بهتر است که منظم چکاپ شوند.

در طول حمله‌ی آسم، مسیرهای تنفسی فرد باریک می‌شوند و جریان هوای کمتری وارد ریه‌ها می‌شود که موجب نشانه‌هایی چون خس‌خس سینه، سرفه، تنگی نفس و تنفس سخت می‌شود. عفونت‌های دستگاه تنفسی فوقانی (گوش‌ها، بینی، گلو، و سینوس‌ها) یا دستگاه تنفسی پایینی (نای، نایژه، و ریه‌ها) معمولاً در اثر یک ویروس ایجاد می‌شوند. تنظیم چربی بدن؛ کلسترول یکی از چربی‌های خون است که زمانی که بالا می‌رود، مشکلات زیادی برای شما ایجاد می‌شود. کلیه‌ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دانش بنیان فن‌آوری اطلاعات نوین آسان تِک مانا است. پوکی استخوان بیشتر در بین خانم ها اتفاق می افتد و بخاطر کاهش تراکم استخوان پوکی استخوان شکل می گیرد.

نکات مهم در مراجعه به متخصص داخلی:

به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. بهترین دکتر داخلی در ایران به منظور درمان بهتر و سریع تر برخی از بیماری ها، می تواند به یاری پزشک متخصص و یا فوق تخصص بپردازد و به عنوان مشاور در کنار پزشک متخصص قرار گیرد، اما پزشک عمومی چنین توانایی را دارا نمی باشد.

با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای داخلی تهران می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. هپاتیت و مشکلات کبدی؛ یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای بیمار ایجاد شود، اختلالات عملکرد کبد و بیماری‌هایی مانند التهاب کبد است. در درمان این بیماری‌ها و تشخیص آنها می‌توان به دکتر فوق تخصص داخلی مراجعه کرد. هنگامی که مخاط روده از مقعد بیرون می‌زند مشکلاتی مانند خارش و سوزش برای بیمار ایجاد می‌کند.

نکته قابل توجه در رابطه با دکتر فروغ سبزقبایی این است که ایشان علاوه بر این که بهترین دکتر داخلی در تهران به حساب می آیند، جزء بهترین دکتر داخلی در ایران نیز به شمار می رود. هماتولوژیست متخصص خون شناسیشناس است که در تشخیص و درمان بیماری های خونی مهارت دارد و به بررسی ساختمان و عمل سلول های خونی در مغز استخوان و پلاکت ها و پروتئین های سیستم انعقاد خون می پردازد. خیر، متخصص داخلی جراحی انجام نمی‌دهد اما می‌تواند با توجه به وضعیت بیمار، جراحی را به عنوان درمان پیشنهاد کند. متخصص داخلی برای تشخیص علت اصلی معمولاً از یک تست جسمی مخصوص، آزمایش خون و سابقه پزشکی کمک می گیرد و بعد از ریشه یابی علت اصلی برای رفع یا درمان آن اقدام می کند. بنابراین زمانی که شما دقبقاً نمی دانید بیماری یا دردتان مربوط به کدام قسمت است، باید ابتدا به پزشک داخلی مراجعه کنید. او بعد از معاینه و بررسی نتایج آزمایشات شما را به متخصص خوب مربوطه معرفی می کند.

در ایران پس از کسب رتبه عالی در کنکور سراسری، امکان ورود به دانشکده پزشکی در هریک از نقاط کشور وجود دارد. طی یک دوره آموزشی 7 ساله، موضوعاتی را که مربوط به پزشکی است از جمله علوم بالینی، زیست‌شناسی، شیمی و غیره به دانشجویان پزشکی آموزش داده می‌شود. بعد از گذراندن این دوره و کسب مدرک پزشکی، دانش‌آموختگان به عنوان پزشک عمومی می‌توانند برای شرکت در آزمون دستیاری پزشکی اقدام کنند. در صورت پذیرش در این آزمون، یک پزشک عمومی می‌تواند با گذراندن یک دوره آموزشی 4 ساله، به عنوان متخصص داخلی در مطب یا بیمارستان مشغول به کار شود. برخی نیز درگیر تحقیقات پزشکی می‌شوند؛ از انجام کارآزمایی‌های بالینی گرفته تا تجزیه ‌و ‌تحلیل پرونده‌های مراقبت‌های سلامتی.

در صورتی که کلسترول بالا درمان نشود احتمال حمله قلبی و سکته افزایش پیدا می کند.با توصیه های متخصص داخلی کلسترول بالا براحتی درمان می شود. ممکن است تجربه دریافت نوبت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داشته باشید که معمولا دشوار و وقت‌گیر است. در برخی حالات هم برای دریافت نوبت از مراکز درمانی لازم است تا به صورت حضوری به آن ها مراجعه شود؛ که در زمان شیوع کرونا بهتر است این کار به صورت غیرحضوری انجام شود. پزشکان داخلی بیماری ها و مشکلات سلامتی در این اندام ها و سایر اندام های بدن را تحت درمان قرار می دهند و کاملا با نحوه ی فعالیت این اندام های داخلی آشنا هستند. سایت برترین پزشک یکی از سایت های معرفی دکتر و پزشک در کلیه زمینه های پزشکی میباشد. شما میتوانید اطلاعاتی نیز درباره بیماری های مختلف در این سایت کسب کنید.