بهترین دکتر زنان برای زایمان سزارین بهترین دکتر سزارین تهران سزارین با دکتر ندا حاجیها-یارا مشاور

از سال ۱۳۳۰، جراحی‌های زنان در بخش زنان و زایمان بیمارستان گوهرشاد انجام شد و پس از آن در بیمارستان‌های شهرهای تبریز، شیراز، اهواز و مشهد، بخش‌های زنان و زایمان تاسیس شدند. در نهایت در سال ۱۳۴۲ گروه آموزشی بیماری‌های زنان و زایمان تشکیل شد. رشته پزشکی زنان و زایمان بر بیماری‌های دستگاه تولید مثل زنان، بیماری‌های پستان مرتبط با این رشته و مراقبت مادر و جنین در حین بارداری و زایمان تمرکز دارد. البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین زنان و زایمان، تلفنی و متنی گفتگو کنید.

  • به صفحه مشاوره آنلاین زنان و زایمان بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید.
  • متخصص زنان و زایمان یکی از پزشک‌هایی است که همه خانم‌ها در طول عمر خود باید به او مراجعه کنند.
  • فعالیت این متخصصین با توجه به نوع فلوشیپ آن‌ها در زمینه‌‌های انکولوژی زنان، اختلالات کف لگن در زنان، نازایی و ناباروری، پریناتولوژی، لاپاراسکوپی و … متفاوت می‌شود.
  • پیش از این در درمانکده با بهترین زمان اولین مراجعه به پزشک زنان آشنا شدید و خواندید که باید به صورت دوره‌ای با متخصص زنان و زایمان ویزیت داشته باشید.
  • به عبارتی هر خانمی که قصد بارداری دارد باید تحت نظر یک متخصص زنان قرار بگیرد تا مراقبت‏ های دوران بارداری و بررسی‏ های لازم را تحت نظر وی انجام دهد.

همچنین یک پزشک زنان و زایمان خوب باید بسیار باهوش و نکته سنج باشد و از مسائل کوچک به سادگی عبور نکند. زیرا بسیاری از همین علائم کوچک، در صورت عدم توجه می تواند منجر به ایجاد خطرات جانی برای نوزاد یا مادر شوند. پزشک زنان و زایمان باید عشق، علاقه، صبر و حوصله بالایی داشته باشد. چرا که یک خانم در حین زایمان شرایط بسیار حساسی داشته و حرکات و حرف های غیر ارادی بسیاری را از خود بروز می دهد و یک پزشک باید با صبر و حوصله به او آرامش داده و به یاد داشته باشد که مسئولیت جان دو نفر یعنی مادر و کودک به عهده اوست. برترین پزشک به راحتی آب خوردن شما را به بهترین متخصص و دکتر در هر زمینه تخصصی متصل میکند. برای پرسش و پاسخ با پزشک زنان و زایمان به صورت رایگان، می‌توانید از قسمت پرسش و پاسخ دکتریاب استفاده بفرمایید.

متخصص زنان، زایمان و نازایی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

اين بيمارستان از 15 بهمن سال 1377 با هدف ارائه خدمات مناسب و سريع در كليه رشته‌هاي پزشكي آغاز به كار نمود. مديران , پزشكان , پرستاران و سايركاركنان بيمارستان كه مجموعا خانواده آتيه ناميده مي‌شوند , اصل ارتقاء رضامندي بيماران و مراجعين را محور كار خويش قرار داده و تا به امروز در مسير اجراي اين اصول تلاش مستمر داشته اند . خدمات درمانی غیر حضوری برای افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند راه حل بسیار مناسبی است ، از لحاظ هزینه به صرفه تر است و زمان های بیشتری در دسترس افراد قرار دارد. برای درمان ناباروری با توجه به علت اصلی آن درمان های مختلفی وجود دارد . این درمان ها شامل درمان های دارویی، تلقیح داخل رحمی، جراحی و روش های کمک باروری مانند ivf یا لقاح خارج از رحم، استفاده از تخمک اهدایی و یا رحم اجاره ای می شود.

در ملاقات با پزشک زنان چه میگذرد؟

زنان از همان ابتدای باردار‌ی و حتی قبل از آن باید تحت نظر پزشک باشند. مادر باردار در دوره‌های مختلف بارداری باید تحت نظر متخصص زنان و زایمان تست‌ها و مراقبت‌های ویژه‌ای را انجام دهد. باید بدانید که حتی همه متخصصان زنان و زایمان و نازایی خوب ممکن است راه‌حلهای یکسانی در مورد نحوه درمان و مراقبت‌های پزشکی شما ارائه ندهند؛ بنابراین بهتر است دیدگاه متخصصان زنان و زایمان و نازایی خوب دیگری هم بدانبد. اگر با پزشک یا متخصص مجله خبری پزشکی زنان و زایمان و نازایی خود احساس راحتی نمی‌کنید و تعامل و برقراری ارتباط با پزشک‌تان راحت نیست، به پزشک دیگری مراجعه کنید و دنبال متخصص زنان و زایمان و نازایی بهتری بگردید. بدن هر زن عملکردهای بیولوژیکی مختلفی از قبیل قاعدگی، بارداری، زایمان و یائسگی را تجربه می کند. پیش از این در درمانکده با بهترین زمان اولین مراجعه به پزشک زنان آشنا شدید و خواندید که باید به صورت دوره‌ای با متخصص زنان و زایمان ویزیت داشته باشید.

دکتر زنان اصفهان در دکترتو، متشکل از لیست بهترین متخصص و فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی اصفهان است که خدمات لاپراسکوپی، درمان بیماری‌های زنان، درمان نازایی و… ساده‌ترین راه برای نوبت اینترنتی بهترین دکتر زنان و زایمان و نازایی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد. دکتر زنان و زایمان و نازایی در دو حیطه‌ی بیماری‌های زنان و مراقبت‌های زایمان فعالیت می‌کنند. تمامی بیماری‌های مرتبط با زنان و همچنین مسائل مربوط به بارداری، قبل از حاملگی و دوره‌ی بعد از زایمان (نفاس) و عمل سزارین در حوزه ی فعالیت های دکتر متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص زنان است. برای دریافت نوبت از متخصص زنان، زایمان و نازایی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید.

تخصص زنان و زایمان رشته‏ ای بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری هر آنچه به سیستم تناسلی بانوان و مسائل مرتبط با آن مانند حاملگی، ناباروری و … به صفحه مشاوره آنلاین زنان و زایمان بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید. عفونت شایع‌ترین علت مراجعه به متخصص زنان در اصفهان و البته در جهان است.