بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در تهران بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در غرب تهران

تخصص گوش حلق بینی یا ENT، یک بخش تخصصی جراحی در پزشکی است که با عارضه ها و بیماری های گوش، حلق و بینی و ساختارهای مرتبط با سر و گردن مرتبط می باشد. پزشکانی که در این زمینه تخصص دارند، متخصص گوش حلق بینی یا متخصص ENT نامیده می شوند. بیماران برای درمان بیماری گوش، حلق، بینی، پایه جمجمه و مدیریت جراحی سرطان ها، تومورهای خوش خیم سر و گردن و جراحی زیبایی بینی و گوش به متخصصصین گوش حلق و بینی مراجعه می کنند. برای درمان کودکان بیمار نیز به متخصص گوش حلق و بینی اطفال مراجعه میشود. لیست آدرس و تلفن بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران را به همراه نوبت دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین مشاهده کنید.

  • امروزه به دلیل درگیری و دغدغه‌های زیاد افراد مراجعه به مطب‌ها و مراکز درمانی را مشکل شده و ترافیک و شلوغی مطب‌ها مزید بر علت.
  • متخصص گوش و حلق و بینی با بکارگیری مهارت های مختلف به درمان بیماری های این حوزه می پردازند.
  • لازم به ذکر است ، بروز موارد فوق در بیماران ممکن است به صورت خفیف بوده یا سبب ناتوانی آن ها گردد.
  • همچنین جا اندازی شکستگی استخوان های بینی و صورت نیز توسط این متخصصین انجام می شود.
  • چرا که هدف ما از ارائه مقاله معرفی ده تا از بهترین دکترهای گوش ، حلق و بینی می باشد تا شانس ما نیز با آنها آشنا شوید.

ما بسته به نوع مشکل مراجعه کنندگان خواه مشکل گوش، جراحی گوش، جراحی بینی، مشکلات گوش حلق و بینی اطفال و … شما را به نزدیکترین و بهترین متخصص گوش حلق و بینی تهران ارجاع می دهیم. متخصص گوش و حلق و بینی برای درمان و جراحی بیماری ها و اختلالات گوش، بینی، گلو و ساختارهای مرتبط با آنها آموزش دیده اند. طبق نظر آکادمی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن آمریکا (AAO-HNS)، این رشته قدیمی ترین شاخه از تخصص پزشکی در این کشور است. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی در تهران را مشاهده نمایید.

تمامی ویزیت ها شامل مشاوره های قبل از عمل ، ویزیت های دوره ای پس از عمل و تعویق چسب ها جزئی از عمل جراحی است و به صورت رایگان انجام می شود. در کنار فشارخون، آلرژی فصلی و عفونت‌های باکتریایی و ویروسی علل سردرد و سرگیجه هستند. مشکل شنوایی که به خاطر آسیب پردۀ گوش، کانال گوش یا استخوان رخ می‌دهد را نباید نادیده گرفت. خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند.

امروزه به دلیل درگیری و دغدغه‌های زیاد افراد مراجعه به مطب‌ها و مراکز درمانی را مشکل شده و ترافیک و شلوغی مطب‌ها مزید بر علت. خون دماغ گاهی بسیار سیک و گذراست اما گاهی مشکل ساز وخطرناک است و خون دماغ وابسته به اینکه در کجای بینی اتفاق می افتد ممکن است سرمنشا متفاوتی داشته باشد. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات و نوبت دهی، اپلیکیشن نوبت دهی پزشکان پذیرش۲۴ را دانلود کنید. در زمان مقرر نوبت،از سمت مرکز به جهت برقراری مشاوره تلفنی با شما تماس گرفته خواهدشد. پس از مراجعه، در نظرسنجی کیفیت درمان پذیرش24 شرکت کنید تا با کمک شما بقیه مراجعین، برای انتخاب درمانگر خود انتخاب آگاهانه تری داشته باشند. 7- ایمونولوژی و آلرژی در سرو گردن که زیر شاخه ای است که صرفاً به مسایل آلرژیک می پردازد.

اختلالات بلع، مشکلات صوتی و مشکلات نای و مری توسط پزشک گوش و حلق و بینی درمان می‌شوند. برای تشخیص بیماری، پزشک با توجه به علائم موجود بعد از معاینه و مشاهده کانال گوش (اتوسکوپی) از ابزارهای مختلفی مثل تست های شنوایی سنجی یا روش های تصویربرداری استفاده می‌کند. با توجه به نوع بیماری، شست و شوی گوش، درمان دارویی و در مواردی جراحی لازم است. در تیمپانوپلاستی سوراخ پرده گوش با استفاده از غضروف یا لایه ای از عضله پشت گوش ترمیم می شود. این روش جراحی به بیهوشی عمومی و یک روز بستری در بیمارستان بعد از جراحی نیاز دارد.

دکتر احمد خاص احمدی

مشکلاتی مثل کم شنوایی، پارگی و آسیب های پرده گوش، ضربه به گوش، گرفتگی کانال گوش، عفونت های حاد و مزمن، التهاب های گوش، تومورهای گوش، اختلالات تعادلی و سرگیجه های مرتبط با لابیرنتیت، بیماری منیر و … گوش و حلق و بینی یک تخصص پزشکی پیشرفته است که درزمینه مشکلات بهداشتی در گوش، بینی، گلو، سر و گردن تمرکز دارد. یک متخصص گوش و حلق و بینی باید 7 سال در دانشگاه علوک پزشکی جهت مدرک پزشکی عمومی ، 4 سال دیگر برای مدرک تخصصی و سپس 2 سال برای مدرک فلوشیپ آموزش ببینند. بیماری‌های محدودۀ گوش، حلق و بینی و علائمی مورد بررسی قرار گرفت.

جراحی سینوس

می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان گوش، حلق و بینی تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص گوش، حلق و بینی خوب، مشکل خود را درمان کنید. متخصصان گوش و حلق و بینی همچنین می توانند بیماری ها و سرطان های صورت و حنجره و سر و گردن را جراحی و درمان کنند. همچنین جا اندازی شکستگی استخوان های بینی و صورت نیز توسط این متخصصین انجام می شود. ممکن است متخصص گوش و حلق و بینی برای درمان موثرتر بیماران با بدخیمی های پوستی و شکستگی های صورت با سایر تخصص ها مانند پوست و جراحی فک و صورت همکاری داشته باشد. برای انتخاب بهترین دکتر آنلاین در می توانید با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک و مشاهده نظرات دیگر کاربران سایت، بهترین متخصصان آنلاین گوش، حلق و بینی را شناسایی و از ایشان مشاوره آنلاین و نوبت حضوری دریافت کنید. یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب ، پس از گذراندن دوره 7 ساله پزشکی عمومی ، تخصص خود را در زمینه گوش حلق و بینی کسب می کند و به بررسی بیماری ها و ارتباطات راه هوایی ، شنوایی ، چشایی ، زیبایی ، بویایی ، صورت ، سر و گردن می پردازد.

بسیاری از بیماری ها، از جمله آسیب به تارهای صوتی، ویروس ها، سرطان و ریفلاکس مزمن اسید معده ، می توانند منجر به اختلالات صوتی و گرفتگی، یا ضعیف شدن صدا، خستگی صوتی شوند. کاهش شنوایی می تواند در افراد در هر سنی رخ دهد و دلایل مختلفی دارد. کهولت سن، قرار گرفتن در معرض سر و صدای زیاد، ویروس ها، بیماری های قلبی، ضربه به جمجمه، سکته مغزی و تومورها ممکن است منجر بهکاهش شنواییتدریجی شود.

چگونه می توانم از متخصص گوش، حلق و بینی(ENT) نوبت حضوری بگیرم؟

جراحی‌هایی که توسط شاخه‌ای از تخصص گوش و حلق و بینی انجام می‌‌شود شامل انحراف بینی، جراحی زیبایی بینی، لیفتینگ صورت، کام شکافته و افتادگی پلک. درمان آلرژی از طریق دارو و ایمنی درمانی و یا اجتناب از آلودگی، خاک و غذا و دیگر مواد حساسیت‌زایی که گوش و بینی و گلو را تحت تاثیر قرار می‌دهد انجام می‌گیرد. متخصصان گوش و حلق و بینی تهران بیماری‌های مثل زکام بهاره، ورم غشاء مخاطی بینی هر 2 نوع فصلی و دائمی، سینوزیت مزمن، التهاب حنجره، گلو درد، عفونت گوش میانی و سرگیجه را درمان می‌کنند. برای گرفتن نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای گوش، حلق و بینی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. حدود سی و پنج میلیون نفر از سینوزیت حاد رنج میبرند و این مشکل یکی از مشکلات عمده در ایالت متحده است.

دکتر امید ابراهیمی متولد سال 1351 ، فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد. متخصص گوش و حلق و بینی در تهران هم‌چنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی می‌شود تمرکز دارد. متخصص گوش و حلق و بینی ممکن است جراحی پلاستیک را برای حل مشکلات ساختاری در شکل بینی انجام دهد.