دکتر متخصص زنان، زایمان و نازایی با دریافت نوبت از بهترین دکتر زنان

یکی از باور های غلط جوامع کنونی این موضوع است که تنها باید بعد از ازدواج و یا در زمان بارداری به پزشک زنان مراجعه کرد. متاسفانه این نوع تفکر باعث افزایش بیماری های دستگاه تناسلی و در مواردی باعث افزایش میزان ناباروری در دختران مجرد بعد از ازدواج گردیده است. سرد مزاجی بانوان، رابطه‌ی جنسی دردناک، بیماری های جنسی مقاربتی هم توسط دکتر متخصص زنان خوب باید انجام شود. تمامی فعالیت‌های مرکز مشاوره آنلاین و تلفنی کلبه سلامتی، با مجوز رسمی خدمات بالینی و پزشکی وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شوند.

  • بیماران باید اورژانسی به نزدیک‌ترین درمانگاه و پزشک زنان و زایمان مراجعه کنند.
  • بخاطر همین در کنار انتخاب بهترین دکتر زنان در تهران باید به این نکته دیگری توجه کنید.
  • بنابراین، هنگام تلاش برای انتخاب بهترین و قابل اعتمادترین پزشکان متخصص، یکی از معیارهایی که برای انتخاب در نظر می گیرید این است که آنها در کجا تحصیل کرده اند و چه دوره های آموزشی را گذرانده اند.
  • اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.
  • قبل از هر اقدامی تصمیمتان برای بدنیا آوردن کودک در خانه را با پزشک در میان بگذارید، او به شما کمک خواهد کرد تا از خطرات احتمالی اینکار بکاهید.

این بیماری نسبتا شایع در میان زنان است که در طی آن مخاط داخل رحم از بین می روند و قسمت های مختلف رحم به هم می چسبند . این بیماری در صورت عدم درمان به موقع باعث نازایی یا سقط های مکرر می شود. در این بیماری تولید هورمون تستوسترون که یک هورمون مردانه است در تخمدان بیش از اندازه صورت می گیرد. پس از اتمام دوره تخصص و اخذ مدرک بورد تخصصی زنان به مدت ۳ سال در چابهار مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بودند. دکتر مهشید کریمی که به عنوان رتبه برتر در سال 1375 تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه علوم پرشکی تهران را آغاز نمودند.

به همین خاطر قبل از پیدا کردن بهترین دکتر زنان در تهران بهتر است معیارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. همچنین بسیاری از خانم ها فکر می کنند ، نیازی به پزشک زنان ندارند و لازم نیست به صورت مرتب به متخصص زنان مراجعه کرد.خانم‌ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که به خاطر نحوه زندگی ، ساختار رحم و واژن و فیزیولوژیک بدن بانوان ممکن است اتفاق بیفتد، باید به صورت مرتب به یک متخصص زنان مراجعه کرد. بسیار مهم است که بانوان همیشه سلامت خود را در اولویت قرار بدهند و با مشاهده اولین علائم به سراغ پزشک متخصص زنان و زایمان بروند.

دکتر منوچهر ارامی

بیماران باید اورژانسی به نزدیک‌ترین درمانگاه و پزشک زنان و زایمان مراجعه کنند. از طرفی التهاب لگن نیز با تب، تهوع و استفراغ و خون ریزی منظم و علائمی دیگر همراه است. در ۵ روز اول بعد از زایمان روزانه یک مرتبه متخصص زنان یا پزشک ماما به شما مراجعه خواهد شد. یعنی کسانی که در دانشگاه پزشکی می خوانند بعد از گذراندن دروس عمومی این رشته وارد رشته تخصصی زنان و زایمان می شوند. یکی از مهمترین خدماتی که متخصصن زنان و زایمان ارائه می دهند، مربوط به زایمان می شود.

این عارضه یک عارضه ی جدی است که زنان باردار را تهدید می کند.این عارضه حدود 52 درصد زنان را درگیر می کند. سر درد مداوم، اضافه وزن بیش از 2 کیلو در هفته، ورم کردن دست و پا، اختلال در فشار خون و عملکرد کلیه و دستگاه عصب مرکزی از جمله علائم این بیماری است که نیاز به درمان سریع دارد. برای پرسش و پاسخ با پزشک زنان و زایمان به صورت رایگان، می‌توانید از قسمت پرسش و پاسخ دکتریاب استفاده بفرمایید.

دکتر طاهره محمودوند

تا زمانی که پزشکان دانش خود را به مرحله جراحی نرسانند، تاثیری در روند درمان و تشخیص نخواهد داشت. وقتی بسیاری از پزشکان متوجه می شوند که وضعیت مالی بیمارانشان پایین است، بسیاری از دغدغه های مالی را کنار می گذارند و سعی می کنند مشکلات و بیماری های مشتریان خود را در اسرع وقت و با کمترین هزینه درمان کنند. یکی دیگر از خدمات پزشکان زنان، درمان ناباروری توسط دکتر ناباروری است. زایمان طبیعی (واژینال) نیز یک روش متداول زایمان است که اکثر زنان از این طریق زایمان می کنند.

ایشان در سال ۱۳۶۷ موفق به قبولی رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد. و در سال ۱۳۸۲ دوره تخصصی زنان و زایمان خود را در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به پایان رساند. ممکنه که شما به علت مشغله کاری فرصت نوبت گیری حضوری و تلفنی را نداشته باشید.