زمان، فضا، انتخاب‌ها و یک چت آنلاین درباره Purr


چگونه کتاب من پورر: علم شاد ، گربه می تواند به پناه دادن به گربه ها کمک کند.

گربه لاک پشتی زازی تاد ملینا در بالای درخت گربه با پورر پشت سر
گربه زازی تاد ملینا از BC SPCA به فرزندی گرفته شد. او در مقابل کتابی که به الهام بخشیدن به آن کمک کرده و در آن نقش دارد، تصویر شده است. ع،: Zazie Todd.

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

روانشناسی حیوانات همراه را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

زمان، مکان و انتخاب ها: مقاله درباره ،،

یک مقاله فوق العاده در مورد کتاب من وجود دارد، ،،، در شماره جاری BARKS from the Guild.

نامیده می شود زمان، فضا و انتخاب ها: بهبود رفاه برای گربه های پناهگاه با دکتر زازی تاد.

همه چیز در مورد نحوه راهنمایی ها است پورر: علم شاد ، گربه می تواند به گربه ها در پناهگاه و نجات و همچنین پس از نقل مکان به خانه جدیدشان کمک کند. همانطور که ممکن است از ،وان حدس بزنید، دادن زمان به گربه برای استقرار، تنظیم فضای من، و دادن حق انتخاب به آنها (از جمله اجازه دادن به آنها برای مخفی شدن) همه مهم هستند.

چت آنلاین در مورد ،، و پناه دادن به گربه ها

من هم در مورد آن چت خواهم کرد ،، ، و پناه دادن به گربه ها در نشست آنلاین پناهگاه و بخش نجات PPG سه شنبه 28 مارس ساعت 10 صبح اقیانوس آرام/13 بعدازظهر شرقی.

این رویداد برای همه اعضای انجمن حرفه ای حیوانات خانگی رایگان است. اگر محافظ گربه هستید، عضویت در PPG رایگان است. برای متخصصان حیوانات خانگی، PPG فقط متعهد به روش‌های بدون زور است و عضویت بسیار ارزشمند است.

امیدوارم روز سه شنبه شما را ببینم!

لینک های مفید:

من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مار، و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2023/03/time-،e-c،ices-and-online-chat.html