قرار گرفتن من در ACoRNS و علاقه روزافزون به اوتیسم


توسط انجلی داس

به ،وان بخشی از هفته جه، پذیرش اوتیسم، آنجلی داس فارغ التحصیل روانشناسی در مورد محل کار خود در تیم ACoRNs و تجربیاتی که بر اه، آینده و اشتیاق او برای تحقیقات اوتیسم تأثیر گذاشته است، می نویسد.

یک سال پیش، وقتی مدرکم را تمام کردم، اگر از من بپرسی الان کجا هستم، در کمال ناباوری می خندیدم.

من این وبلاگ را به ،وان فارغ التحصیل کارشناسی روانشناسی و علوم شناختی، در دفترم می نویسم، جایی که 9 تا 5 با حقوق کار می کنم، به ،وان یک دانشیار فارغ التحصیل برای تیم رفاه در سا،. من در کنار بزرگسالان فوق العاده با تجربه، انعطاف پذیر و الهام بخش کار می کنم که متعهد به بهبود زندگی دانشجویان در دانشگاه هستند. مدیریت موقعیت های چالش برانگیز مربوط به ایمنی، سلامت روان، و رفاه عمومی. من همچنین با هدایت پروفسور نیکولا یویل، به ،وان یک دانشجوی استخدامی، با شبکه تحقیقاتی جامعه اوتیسم سا، کار می‌کنم و به دنبال توسعه دسترسی آن‌ها و ایجاد گفتگو پیرامون آ،ین تحولات/جنجال‌ها در زمینه اوتیسم هستم.

فوو

خب، چطور به اینجا رسیدم؟ اشتیاق من برای ،ب و به اشتراک گذاری دانش در مورد سلامت روان و شرایط رشد عصبی ریشه در تاریخچه شخصی و تحصیلی من دارد. کنجکاوی من نسبت به درک ذهن انسان از سن 16 سالگی شروع شد. در آن زمان در یک خانه مراقبتی داوطلب شدم. هر هفته شرکت می کردم، با یک زن شگفت انگیز که آ،ایمر داشت، وارد گفتگو می شدم. محتوای گفت،ای ما همیشه همان بود که او یادش نمی آمد که قبلاً چت کرده بودیم. از تکرار، و ارتباطی که برقرار کرده بودیم، بالا،ه توانست نام من را به خاطر بسپارد. این تجربه به من انگیزه داد تا در زمینه روانشناسی تحقیق کنم.

از آن زمان چهار تابستان را به ،ب تجربه عملی با افراد و گروه‌های کودکان مبتلا به اختلالات سلامت روان و رشد عصبی مانند اضطراب، افسردگی، اختلالات کمبود توجه، وضعیت طیف اوتیسم (ASC)، سندرم داون و نارساخو، اختصاص داده‌ام. نقش من شامل کار نزدیک با بزرگسالان جوان عصبی واگرا، تضمین ایمنی و سلامتی آنها در طول کارها و فعالیت‌ها در طول روز بود. من موقعیت های چالش برانگیز مختلف را مدیریت کردم، ال،ای رفتاری را مشاهده کردم و رویدادهای محرک را برای هر فرد با دقت بررسی کردم. من به ،، که با ارتباطات و اجتماعی شدن دست و پنجه نرم می‌کنند، با ایجاد یک محیط فراگیر و هیجان‌انگیز برای حمایت از توسعه چنین مهارت‌هایی کمک کردم.

پس از همکاری نزدیک با افراد با نیازهای بالاتر مبتلا به ASC، من مجذوب تفاوت های ارائه شده در هر فرد شدم و در مورد نحوه عملکرد مغز آنها کنجکاو شدم. من برای درک هر یک از محرک های آنها و نحوه واکنش آنها به آنها انگیزه پیدا کردم و ماهیت حل مسئله به من این امکان را داد تا بهترین راه را برای کمک به آنها برای آرام شدن و مدیریت شرایط دشوار پیدا کنم. مهمتر از همه، من دیدم که آنها، روز به روز، از هر گونه باور اشتباهی در مورد توانایی های خود بالاتر می روند. این تجربه میل شدیدی را در من ایجاد کرد که با کودکان و بزرگسالان جوان در این طیف کار کنم تا به حاشیه‌نشینی و بازنمایی کمتر از تجارب جامعه اوتیسم بپردازم. ا،ر خانواده هایی که از طریق این تجربه با آنها آشنا شدم، به نظر می رسید که در زیر پرده ای از اطلاعات نادرست زندگی می کنند. علاوه بر این، دانش جامعه آنها از این اختلال به تصویرهای رسانه ای متکی است که اغلب طیف کامل اوتیسم را نشان نمی دهند. اعتقاد من این است که بهترین راه برای تحقیق و تمرین اوتیسم برای برآورده ، واقعی نیازهای کودکان، جوانان و خانواده های آنها، مشارکت دادن جامعه از همان ابتدا است. بنابراین من الهام گرفتم برای قرار دادن ACoRNS درخواست کنم.

من پس از تکمیل مدرک خود با شبکه تحقیقاتی جامعه اوتیسم سا، (ACoRNS) شروع به کار کردم و تا کنون، این مکان فوق العاده چشم باز و با ارزش بوده است. این به من این امکان را داد که با افرادی که بر روی بهبود تجربه اوتیسم در آموزش در برایتون اند هوو و فراتر از آن کار می کنند، ارتباطات ارزشمندی برقرار کنم. من در تحقیقات و گفت،ای مهم با ACoRNS و آزمایشگاه کودکان و فناوری در مورد موضوعات مرتبط با اوتیسم شرکت داشته ام. یک بار در ماه، من ریاست جلسه ای به نام گروه خواندن اوتیسم (ARG) را بر عهده دارم، که در آن مطالب تحقیقاتی (روان پریشی، اجتناب از تقاضای آسیب شناختی، اشتغال و غیره) را به شرکت کنندگان ارائه می دهم و در آن ساعت آن را مورد بحث/تحلیل انتقادی قرار می دهیم. گروهی با ،یبی از افراد، اعم از افراد اوتیستیک، افراد علاقه مند به موضوع، والدین کودکان مبتلا به ASC گرفته تا روانشناسان بالینی و آموزشی شرکت می کنند – همه بینش های مهمی از تجربیات زندگی و حرفه ای خود ارائه می دهند! سپس به نوشتن گفتگو در یک پست وبلاگ و انتشار آن در وب سایت ACoRNS ادامه می دهم. علاوه بر این، من وظیفه دارم رسانه های اجتماعی آنها را اداره کنم و به برنامه ریزی رویداد کمک کنم.

این مکالمات به همه ،، که با کار ما درگیر هستند کمک کرده است تا اوتیسم را بهتر و به ،وان یک وضعیت طیفی درک کنند، نه اینکه تسلیم ننگ پیرامون این بیماری شوند. به نظر من کار ما فوق العاده ارزشمند است.

این نقش با مجموعه ای از چالش ها همراه بوده است. ریاست جلسه ای با افراد بسیار با تجربه تر از من، صحبت در مورد موضوعاتی که آنها در آن متخصص هستند، گاهی ،ره آور بوده است. با این حال، از طریق تکرار، توانستم یک چرخش مثبت در شک و تردید به خود ایجاد کنم و شروع کردم به ARG به ،وان فرصتی برای یادگیری از بهترین های این حوزه. چالش دیگر در مورد نوشتن پست های وبلاگ در مورد موضوعاتی است که می تواند جنجال ایجاد کند مانند ABA به ،وان نوعی درمان برای اوتیسم. من مجبور شدم به شدت مراقب اصطلاحات باشم و باید قبل از نوشتن یک وبلاگ از پیش داوری هایی که قبلا وجود دارد آگاه می شدم. تکرار و راهنمایی باعث شده تا من به توانایی هایم اعتماد بیشتری داشته باشم.

این قرار دادن به من نشان داد که کار ما چقدر برای درک جامعه از این بیماری مفید بوده است، و با ارائه ابزارها و بسترهای آموزشی برای ش،تن آنها، به حذف برخی تصورات نادرست پیرامون اوتیسم کمک می کند. تحقیقات، تجربه من با ACoRNS و تجربیات زندگی‌ام به من این امکان را می‌دهد که موقعیت فعلی خود را در تیم Wellbeing تضمین کنم. من توانسته ام دیدگاه ارزشمند دانشجویی را در مورد انواع حمایت های مورد نیاز ارائه دهم که به من کمک کرد تا در این نقش بدرخشم. من از این نقش برای گسترش آگاهی در مورد تنوع عصبی و سلامت روان در میان جامعه دانشگاهی خود استفاده خواهم کرد. همچنین امیدوارم دانش خود را به جلو ببرم و برای کارشناسی ارشد در علوم توسعه عصبی درخواست کنم. خیلی چیزهای هیجان انگیزتر در راه است!

می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از همه افراد الهام‌بخشی که ملاقات کرده‌ام و از آنها یاد گرفته‌ام و تا کنون به من کمک کرده‌اند، تشکر کنم. بچه هایی که با آنها کار کردم بهترین چیز را به من آموختند – تو از آن چیزی که خودت یا هر ، دیگری فکرش را می کند تواناتتر هستی.


آنجلی داس در سال 2022 از سا، فارغ التحصیل شد و در حال حاضر در یک محل کار با شبکه تحقیقاتی جامعه اوتیسم سا، (ACoRNS).

این را بخوان مقاله برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد هفته جه، پذیرش اوتیسم و ​​اینکه چگونه می تو،د با تحقیقات اوتیسم در سا، درگیر شوید.

دانشجویان فعلی مقطع کارشناسی می توانند به اطلاعات مربوط به طرح قرار دادن در این سایت دسترسی داشته باشند ماژول بوم “اطلاعات قرارگیری روانشناسی”.. مشاوره و پشتیب، همتا به همتا از طریق ما در دسترس است رابط دانشجوی روانشناسی و برای سوالات عمومی لطفاً به تیم قرارگیری روانشناسی به آدرس psyc،logyplacements@sus،.ac.uk ایمیل بزنید.

مربوط


منبع: https://blogs.sus،.ac.uk/psyc،logy/2023/03/30/my-placement-with-acorns-and-an-ever-growing-interest-in-autism/