پلت فرم بیومارکر صوتی Sonde Health 19.25 میلیون دلار برای گسترش دسترسی به نظارت بر سلامت روان و فراتر از آن جمع آوری می کند.


پلتفرم تحلیل صدا Sonde Health 19.25 میلیون دلار جمع آوری می کند (MobiHealthNews):

پلتفرم فناوری صوتی مجهز به هوش مصنوعی Sonde Health اعلام کرد که 19.25 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری B به رهبری Partners Investment جمع آوری کرده است و مجموع افزایش درآمد خود را به 35.25 میلیون دلار می رساند… Sonde Health از فناوری صدای ثبت شده برای تشخیص بیماری های مختلف از نشانگرهای زیستی در صدای افراد استفاده می کند. از جمله تجزیه و تحلیل تن، اندام تنفسی و تشخیص افسردگی و اضطراب.

این بودجه به ساخت فناوری این شرکت برای شناسایی شرایط بهداشتی اضافی، گسترش فناوری‌های فعلی نظارت بر سلامت رو، و تنفسی و رشد تجاری جه، کمک می‌کند.

نشانگرهای زیستی دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک پایه اصلی در مراقبت های بهداشتی هستند. شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی امروزی متوجه شده‌اند که چگونه بیومارکرهای صوتی می‌توانند افراد را زودتر درگیر سلامتی خود کنند. دیوید لیو، مدیر عامل Sonde Health در بی،ه‌ای گفت: داده‌ها و بینش‌های موجود در صدا می‌توانند نظارت بر سلامت و طبقه‌بندی بیمار را تقویت کنند، بنابراین مشکلات می‌توانند قبل از وقوع یک رویداد پزشکی پرهزینه آشکار شوند. “با صدا و هر وسیله شنود، نظارت بر سلامت در دسترس و موثر را می توان در اختیار ا،ریت جهان قرار داد.”

اطلاعیه:

Sonde Health 19.25 میلیون دلار برای ساخت نسل بعدی نظارت بر سلامت مبتنی بر صدا جمع آوری می کند. (بی،ه مطبوعاتی):

Sonde Health، یک شرکت فناوری سلامت که متعهد به ارائه نظارت بهداشتی در دسترس برای همه است، یک دور سرمایه گذاری 19.25 میلیون دلاری سری B جمع آوری کرده است … این شرکت در مجموع 35.25 میلیون دلار جمع آوری کرده است و از این بودجه برای پیشبرد رشد تجاری جه، خود، تعمیق سیستم تنفسی و تنفسی خود استفاده خواهد کرد. فن‌آوری‌های نظارت بر سلامت روان و ایجاد قابلیت‌هایی برای شرایط بهداشتی اضافی.

Sonde به دو روش مجوز پلتفرم خود را به مشتریان در سطح جه، می دهد:

بررسی های سلامت

  • تن، اندام تنفسی: پلت فرم Sonde می تواند شرایط سلامت تنفسی مانند آسم را از 6 ث،ه صدا تشخیص داده و نظارت کند. بیماران بیش از 2 بار در هفته در حال بررسی سلامت تن، تنفسی Sonde هستند.
  • تن، اندام ذهنی: پلتفرم Sonde می تواند شواهد افسردگی و اضطراب را از 30 ث،ه صدا شناسایی و نظارت کند. بیماران بیش از 3 بار در هفته در حال بررسی سلامت رو، Sonde هستند.

توسعه بیومارکر صوتی

  • MCI، COPD، سلامت عمومی: Sonde در حال توسعه بیومارکرهای صوتی جدید با استفاده از روش اختصاصی “تحقیق-ساخت- اعتبارسنجی” خود با شرکای بالینی است.

… GN Group بیومارکر صوتی Sonde’s Mental Fitness را در محصولات شنوایی خود ادغام خواهد کرد. این شرکت در حال حاضر با Sonde برای توسعه بیومارکر صوتی MCI کار می کند. کوالکام که قبلاً نشانگرهای زیستی صوتی Sonde را در چیپست‌های دستگاه تلفن همراه خود ادغام کرده است، این رابطه را به تراشه‌های پوشیدنی خود گسترش داده است. Koye Pharmaceuticals که قبلاً Sonde را برای توسعه نشانگر صوتی COPD درگیر کرده بود، همکاری خود را برای توسعه یک نشانگر زیستی صوتی جدید سلامت روان برای استقرار در هند گسترش داده است.

اخبار در زمینه:




منبع: https://sharp،ins.com/blog/2023/01/05/voice-biomarker-platform-sonde-health-raises-19-25m-to-spread-access-to-mental-health-monitoring-and-beyond