برهم زدن وضعیت موجود با مطالعه جوامع HEALing


تاریخ و زمان

14 فوریه 2023
2:00 تا 3:00 بعد از ظهر به وقت شرقی

بررسی اجمالی

در طول این سخنر،، شارون ال. والش، Ph.D.، در مورد چگونگی مطالعه جوامع شفابخش (HCS) در حال آزمایش پیشگیری و درمان سوء استفاده از مواد افیونی در جوامع منتخبی است که به شدت تحت تاثیر بحران مواد افیونی قرار گرفته اند. دکتر والش توضیح خواهد داد که چگونه HCS شروع به گسترش دسترسی به مراقبت های مبتنی بر شواهد، بهبود در دسترس بودن و به موقع بودن داده ها، پرداختن به عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت، کاهش انگ از طریق کمپین های ارتباطات سلامت عمومی، و اصلاح سیاست های مربوطه کرده است.

درباره دکتر والش

هد شات دکتر شارون والش

دکتر والش استاد علوم رفتاری، روانپزشکی، فارماکولوژی و علوم دارویی در کالج های پزشکی و داروسازی در دانشگاه کنتاکی است و به ،وان مدیر مرکز تحقیقات دارو و الکل و منطقه تحقیقاتی اولویت اختلال مصرف مواد فعالیت می کند. دکتر والش محقق اصلی HCS در دانشگاه کنتاکی است.

تحقیقات بالینی دکتر والش بر روی مسائل دارویی و رفتاری در اختلال مصرف مواد افیونی متمرکز است، از جمله مطالعاتی در مورد اثربخشی دارودرم، برای اختلال مصرف مواد افیونی، مسئولیت سوء مصرف داروهای روانگردان، و فارماکولوژی مسکن های پرمصرف مواد افیونی. او بیش از 150 نسخه خطی منتشر کرده و جوایز متعددی از جمله جایزه بتی فورد، جایزه ماریان فیشمن و جایزه شغلی اولیه ریاست جمهوری برای دانشمندان و مهندسان را دریافت کرده است.

دکتر والش در طول زندگی حرفه‌ای خود توسط مؤسسه ملی بهداشت (NIH) تأمین مالی شده است، در سطح ملی و بین‌المللی درباره سوء استفاده از مواد افیونی، اختلال مصرف مواد افیونی و درمان آن سخنر، می‌کند و به ،وان مشاور مؤسسه ملی سوء مصرف مواد مخدر (NIDA) خدمت کرده است. ، و، امور کهنه سربازان ایالات متحده، NIH، انجمن آمریکایی پزشکی اعتیاد، سازمان غذا و داروی ایالات متحده و سازمان بهداشت جه،. او در حال حاضر در شورای مشاوره علمی NIDA خدمت می کند.

درباره سری سخنرانان نوآوری کارگردان

مؤسسه ملی سلامت روان (NIMH) مجموعه سخنرانان نوآوری مدیر را برای تشویق تفکر گسترده و بین رشته ای در توسعه ابتکارات و برنامه های علمی و فشار برای جهش های نظری در علم بر تداوم تفکر فزاینده ایجاد کرد. سخنرانان نوآوری تشویق می شوند تا کار خود را از منظر ش،تن از مرزهای موجود و توسعه ایده های جدید موفق و همچنین کار خارج از حوزه اصلی تخصص خود به روش هایی که زمینه های آنها را به جلو سوق داده است، توصیف کنند. ما بحث درباره م،ای نوآوری، خلاقیت، پیشرفت‌ها و تغییر پارادایم را تشویق می‌کنیم.

حمایت شده توسط

بخش امور خارج از دانشگاه

ثبت

این رویداد رایگان است، اما شما باید برای حضور ثبت نام کنید.

مخاطب

[email protected]

اطلاعات بیشتر

شرح بسته و مترجم زبان اشاره برای این رویداد ارائه می شود.


منبع: https://www.nimh.nih.gov/news/events/announcements/directors-innovation-speaker-series-the-opioid-crisis-disrupting-the-status-quo-with-the-healing-communities-study?utm_source=rss_readers&utm_medium=rss&utm_campaign=rss_summary