آنالیز سئو سایت: ابزار رایگان بررسی سئو سایت جت سئو

آنالیز سئو سایت: ابزار رایگان بررسی سئو سایت جت سئو

Sitemap همچنین به موتور‌های جستجو می‌گوید که کدام صفحات در وبسایت شما مهم‌تر هستند. همان HTTP است اما به حالت Secure شده است که گوگل به طور رسمی اعلام کرده است که این موضوع به بهینه سازی سایت شما کمک می‌کند. هر دفعه که شخصی از جایی خارج از دامنه وب سایت شما، به سایتتان دسترسی پیدا کند، یک Visit یا بازدید صورت گرفته است. اگر شخص بازدید کننده، مادامی که در سایت شماست، چندین صفحه در وب سایت شما باز کند، همچنان یک بازدید صورت گرفته است. یک بازدید زمانی به پایان می‌رسد که بازدید کننده سایت شما را ترک کند؛ یا روی لینکی خارجی کلیک کند و صفحه‌ای از یک سایت خارجی، جایگزین صفحه سایت شما شود و یا اینکه پنجره مرورگرش را ببندد. اگر فردی با یک IP یکسان، دوبار از یک سایت بازدید کند، دو بازدید به حساب خواهد آمد.

  • ممکن است وب سایت شما کمی پهن تر باشد، اما به ندرت به یک سایت تمام عرض نیاز خواهید داشت، مخصوصا اگر صفحه شامل تصویر نیز باشد.
  • آنچه در پاسخ به این سوال مشخص می‌شود، بیشتر نشان‌دهنده‌ی آگاهی کاربران از برندها است.
  • شما علاوه بر آموختن بهینه سازی سایت از ما هدیه نیز دریافت خواهید کرد و همینطور ما 3 ماه به صورت رایگان به شما پشتیبانی ارائه خواهیم داد و همراه شما خواهیم بود.
  • ورنک یکی از معروف‌ترین ابزارهای رایگان آنالیز سایت است که تا به امروز چیزی در حدود وب‌سایت توسط آن مورد پردازش قرار گرفته‌اند.

پس اگر صفحه وب سایت شما، برای یک کلمه خاص، بهترین و مناسب ترین جواب را به کاربر بدهد، بر اساس فاکتورها و قوانین سئو شما شایستگی رتبه 1 شدن را دارید. حتماً برای شما هم این سؤال پیش‌آمده است که بعد از سئو چه‌کار کنیم؟ باید بدانید که سئو و تبلیغات گوگل و سایت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و همچنین دو جز اصلی در بازاریابی موتورهای جستجو می‌باشند. اما آن‌ها شباهت‌های خیلی زیادی باهم دارند و شما می‌توانید هرکدام از آن‌ها را برای کاری جداگانه سبب بهتر شدن کسب‌وکار خود و بازاریابی خود به‌کار بگیرید. در سئو ما برای رسیدن به رتبه‌های بالای گوگل رقابت می‌کنیم اما هیچ هزینه‌ای به این موتور جستجو نمی‌دهیم؛ اما در تبلیغات گوگل شما به ازای هر کلیک کاربر روی سایت شما در نتایج، هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید.

سئو فرندلی (SEO Friendly) چیست؟

از سوی دیگر، ناوبری از نقطه الف به نقطه ب و سپس بازگشت به نقطه الف باید به آسان‌ترین شکل ممکن میسر شود. ناگفته نماند که معماری صحیح باعث می‌شود گوگل هم راحت‌تر قادر به خزش و نمایه‌گذاری صفحات وب‌سایت باشد. «جریمه گوگل» (Google Penalty) به‌معنای اثرات یا پیامدهایی منفی هستند که رده‌بندی وب‌سایت را تحت الشعاع قرار می‌دهند. این مجازات‌ها در واقع «اقدامات دستی» (Manual Actions) هستند که از سوی بازرسان گوگل و برای مقابله با تاکتیک‌های نادرست سئو و زیر پا گذاشتن قوانین و دستورالعمل‌‌های موتورهای جستجو به کار گرفته می‌شوند.

آموزش تحقیق کلمات کلیدی قدم به قدم ( + معرفی ابزارهای کیورد ریسرچ )

شما باید در موضوعی که در مورد آن می نویسید متخصص باشید و در هنگام نوشتن محتوا آن را ثابت کنید. یک راه عالی برای برنامه ریزی و سازماندهی موضوعات محتوا استفاده از به اصطلاح “هاب محتوا” است. اساسا ما صفحات را یک به یک اسکن کرده و این گونه در اینترنت به پیش میرویم. آنها از نرم افزاهارهایی که تحت نام پایشگر یا بات شناخته می شوند استفاده کرده و از طریق لینک ها به کشف صفحات جدید می پردازند. همچنین به صورت مستمر نیز صفحات پیدا شده را مجددا برای بروزرسانی چک می کنند.

مقالات مرتبط با سئو

طبق تجربه تیم سئو دی ام روم، سایت‌هایی که هدف و استراتژی خود را اینگونه بنا نهاده بودند و قصد داشتند که با راهنمایی کاربران، آنها را جذب سایت و برند خود کنند، موفق‌تر بوده‌اند. این موضوع را درنظر داشته باشید، زمانی که از سئو و بهینه‌سازی سایت صحبت می‌شود، دقیقا به نتایج ارگانیک اشاره می‌کنیم. به عبارت دیگر، سئو به زبان ساده یعنی بدست آوردن جایگاه در نتایج ارگانیک. تعیین بهترین نتیجه براساس دستورالعمل الگوریتم‌ها، فرآیندی است به عهده سئو می‌باشد. موتورهای جستجو از خزنده‌هایی که ربات یا عنکبوت نامیده می‌شوند برای پیداکردن صفحات جدید وبسایت‌ها استفاده می‌کنند.