متخصص گوش و حلق و بینی جراح بینی کاشان دکتر محمد ارمی

هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید. چرا که مواردی مشاهده شده ، علت نارضایتی بیمار نسبت به عمل بینی به خاطر ناآگاهی او از مراقبت های لازم بعد از عمل بوده است. یکی از افرادی است که روش جراحی بینی بدون بی هوشی (تیپ پلاستی) انجام می دهد.

  • همچنین متخصصان گوش و حلق و بینی میتوانند بیماری های مادرزادی گوش درونی و بیرونی را درمان کنند.
  • برای مثال متخصص مغز و اعصاب مشکلات مربوط به مغز یا سیستم اعصاب را درمان می‌کند و متخصصان چشم در درمان مشکلات مربوط به چشم و بینایی تبحر دارند.
  • از مهمترین و بارزترین دلایل ایجاد عفونت‌های گوش و حلق و بینی می باشد.
  • درمان مشکلات سر و گردن که منجر به اختلال در سیستم بینایی، شنیداری و بویایی می‌شود، ممکن است مربوط به بیماری‌های ویروسی، تصادفات یا سرطان باشد.

تمامی حقوق این سایت برای درمانکده (شرکت سلامت هوشمند طاهران) محفوظ است.

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و سر و گردن

هرگز در گزینش پزشک اهمال کاری نکنید از آن جهت که پزشک خوب نیمی از موفقیت درمان را تضمین می کند و تا حد زیادی دل نگرانی و دغدغه ما را در خصوص نتیجه روند درمانی از بین می برد. تماس حاصل فرمایید یا به آدرس اینستاگرام دکتر علی محمد اصغری مراجعه نمایید . واژهٔ انگلیسی Otolaryngology از واژه‌های یونانی ὠτ) ot) به معنای گوش، λαρυγγ) laryng) به معنای گلو، و -logy به معنای مطالعه تشکیل شده‌است. یک متخصص خوب ، برای هر بیمار خود به اندازه کافی زمان می گذارد و با نهایت دقت به بررسی تمام جوانب می پردازد. تفاوتی که بین بینی استخوانی و گوشتی وجود دارد، در میزان ضخامت پوست و غضروف بینی است. بینی که دارای پوست ضخیم و غضروف ضعیف و نازکی است را بینی گوشتی می‌نامند در مقابل در صورتی که بینی استخوانی، پوستی نازک و غضروفی محکم دارد.

کاهش شنوایی

یک روش جراحی برای ایجاد یک حفره تنفسی در قدام گردن برای تنفس است. متخصص گوش و حلق و بینی می تواند برای حفظ راه تنفسی بیمار یا کاهش ترشحات ریه ها از این روش استفاده کنند. تراكستومي ممكن است به صورت اورژانسی در مواردی مانند سرطان حنجره پیشرفته که با انسداد راه هوایی همراه است ضروری باشد. برای افرادی که عفونت های مکرر گوش میانی یا کاهش شنوایی ناشی از تجمع مایع در پشت گوش را تجربه می کنند، جراح می تواند لوله ی میرنگوتومی یا T-tube را داخل پرده گوش تا مایع از گوش میانی خارج شود.

متخصصان گوش و حلق و بینی برای تشخیص و درمان بیماری های گوش، بینی، سینوس ها، حنجره،دهان، گلو و دیگر نواحی سر و گردن تخصص دارند. با اسنپ دکتر می‌توانید ۲۴ ساعته و از همه جای دنیا مشاوره پزشکی و مشاوره روانشناسی بگیرید. اسنپ دکتر به صورت تخصصی و با حفظ حریم خصوصی، اقدام به ارایه مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی و مشاوره ویدئویی در زمینه‌ی بهترین متخصص گوش، حلق و بینی کرده است. متخصص گوش حلق بینی اطفال، متخصصی است فوق تخصص خود را در زمینه ی درمان و جراحی بیماری های گوش، حلق و بینی کوکان ادامه داده است. به دلیل تفاوت ویژگی های ساختاری اندام ها در کودکان و بزرگسالان، درمان و جراحی اختلالات گوش حلق بینی کودکان بهتر است توسط متخصص گوش حلق بینی اطفال انجام شود. متخصصین گوش حلق بینی اطفال در درمان کودکان از دوران نوزادی تا دوران نوجوانی تبحر و مهارت دارند.