متخصص گوش و حلق و بینی دکتر مجتبی ملکی

متخصص گوش و حلق و بینی ، پزشکی است که در حوزه گوش و گلو و بینی ؛ به تحصیل پرداخته و صلاحیت تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های های گوش ، گلو ، بینی و سر و گردن را داراست. دکتر مجتبی ملکی بهترین جراح و متخصص گوش، گلو و بینی و جراحی سر و گردن می باشد. شما عزیزان می توانید برای درمان مشکلات مربوطه به ایشان مراجعه فرمایید.

درمان پولیپ بینی و سینوزیت یکی از تخصص‌های اولیه هر پزشک گوش و حلق و بینی است. همچنین همچنین اصلاح ظاهر بینی، جراحی بینی و مشکلات تنفسی نیز وظیفه این پزشکان است. متخصص گوش و حلق و بینی در زمینه سردردهای میگرنی نیز فعالیت دارد. و همچنین وظیفه تشخیص ، درمان مشکلات گلو ، تیروئید و حنجره را داشته و هر موردی که در خوردن ، بلعیدن و صحبت کردن فرد اختلال ایجاد می کند ، فعالیت دارد. درد در ناحیۀ صورت، بالای دندان و گوش موقع سردرد‌های سینوسی رخ می‌دهد. البته غیر طبیعی بودن مخاط‌های سینوسی هم در سردرد‌های سینوسی اثر قابل توجهی دارند.

  • در صورت نیاز می‌توانید از طریق درگاه چت مستندات، آزمایش‌ها و تصاویر خود را برای پزشک ارسال کنید.
  • متخصصان گوش و حلق و بینی می توانند ناهنجاری های مادرزادی، مانند شکاف کام، یا آسیب های ناشی از تصادفات، جراحی قبلی یا سرطان پوست را، ترمیم کنند.
  • برای انتخاب بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی پیشنهاد می کنیم ، خواندن ادامه مقاله ما را هرگز از دست ندهید.

ازطریق جراحی و انجام ماستوئیدکتومی می توان کلستاتوم گوش را برداشت. توصیه می شود جراحی توسط بهترین پزشکان گوش حلق بینی انجام شود چرا که در صورت برداشت ناکامل استخوان و ماندن عفونت، این عفونت می تواند دوباره در کل گوش نفوذ کرده و عود کند. ناگفته نماند که متخصص گوش و حلق و بینی تهران یا سایر شهر های ایران ، در زمینه علوم ارتباطی ؛ از جمله درمان های شنیداری و گفتاری نیز دوره هایی را سپری نموده است. بهتر است به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا در صورت وجود مشکل، بررسی و درمان لازم صورت گیرد.

یک بیماری دیگری که بیمار به خاطر آن باید تحت مراقبت متخصص گوش، حلق و بینی باشد، کم شنوایی یا ناشنوایی است. سمعک هم راهکاری برای کنار آمدن با کم شنوایی یا ناشنوایی به حساب می‌آید. بیماری‌های گوش شامل تروما یا آسیب، عفونت، تومورهای خوش خیم، اختلالات مسیر اعصاب که شنوایی انسان و تعادلش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این متخصص گوش و حلق و بینی با عفونت گوش، عفونت گوش خارجی، از دست دادن شنوایی، درد در ناحیه سر و صورت و گردن، زنگ زدن گوش، سرگیجه و سر و کار دارد. درمان ناهنجاری‌های صورت و گردن و گوش و بینی از طریق جراحی زیبایی و ترمیمی.

پیشگیری از خونریزی مکرر بینی

جراحی بینی، جراحی پلاستیک و جراحی پلاستیک زیبایی را هم متخصصان ENT انجام می دهند. برای مثال متخصص مغز و اعصاب مشکلات مربوط به مغز یا سیستم اعصاب را درمان می‌کند و متخصصان چشم در درمان مشکلات مربوط به چشم و بینایی تبحر دارند. افراد زیادی هستند که به دلیل ابتلا به بیماری های گوش به دنبال یک فوق تخصص گوشهستند ؛ تا با مراجعه به او اقدام به درمان بیماری های گوش کنند. یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب ، با راه های تنفسی فرد در ارتباط می باشد و با گذراندن تحصیلات دانشگاهی ، طبابت و به دست آوردن تجربیات زیاد می تواند تخصص خود را به رشته های دیگر بسط دهد. دکتر نوید نوری زاده متولد 1358 در مشهد ، در سال 1376 وارد دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد و در سال 1383 موفق به پایان رساندن این دوره شد.

دکتر علی نریمانی

در ناحیه ی سر و گردن، متخصصان گوش و حلق و بینی درمان عفونت ها، غدد سرطانی مانند تومور و غدد غیرسرطانی، آسیب به صورت و نافرمی های صورت را انجام میدهند. در صورتیکه جراحی توسط بهترین متخصص گوش حلق بینی و باتجربه انجام شود احتمال این عوارض به حداقل می رسد. در این درمانگاه که در ساختمان نوبر بیمارستان بهبود قرار دارد، طیف وسیعی از خدمات درمانی و جراحی گوش، حلق و بینی چه مربوط به اطفال، چه بزرگسالان و همینطور مشکلات و اختلالات مربوط به سر و گردن توسط جراحان خبره انجام می شود. در صورتی که برای جراحی زیبایی گوش یا جراحی زیبایی بینی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کنید بهتر است برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را در مطب مشاهده کنید. همانطور که از اسم این تخصص مشخص است، متخصص گوش و حلق و بینی به بررسی، تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با گوش، بینی، حلق و ساختمان های مرتبط با سر و گردن می‌پردازد. نام این تخصص ترجمه انگلیسی «Otolaryngology» می‌باشد و همین طور به اختصار متخصص ENT که اول واژه های Ear Nose ،Throat می‌باشد نامیده می‌شود.

با توجه به اینکه گوش و حلق و بینی جزء حساس ترین بخش های بدن انسان ها هستند اولین اقدامی که باید در برابر این اعضاء داشته باشیم حفاظت از آنها در برابر خطرات احتمالی است. علیرغم تمامی مراقبت ها که همگان تا حد زیادی دارند، به هر صورت ممکن است در اثر عوامل مختلفی گوش و حلق و بینی با بیماری ها و مشکلات مختلفی مواجه شوند. جراحی بینی و عمل بینی زیباترین و مهمترین و حساسترین شاخه گوش و حلق و بینی است. در جراحی زیبایی بینی مشکلاتی همچون افتادگی نوک بینی ، قوز روی بینی ، نامتقارن بودن سوراخ های بینی و غیره برطرف می شود. خوردن، بلع غذا، صحبت کردن و آواز خواندن همگی وابسته به این بخش حیاتی هستند.

بهترین متخصص گوش و حلق و بينی چه ویژگی هایی دارد؟

انجام جراحی پلاستیک عملکردی و زیبایی ؛ اعم از جراحی پولیپ بینی ، ندول حنجره ، اصلاح تومورها و ناهنجاری ها ، درمان سلول های سرطانی ، جراحی زیبایی بینی ، جراحی زیبایی گوش و غیره ؛ نیز در حوزه اختیارات متخصص ENT قرار دارند. لیست کاملی از بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی یزد برای ویزیت حضوری، مشاوره تلفنی و پرسش ‌و پاسخ در نوبت‌دهی اینترنتی دکتردکتر ارائه شده است. برای درمان بیماری‌هایی مانند پولیپ و انسداد بینی می‌توانید از لیست بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی زیر نوبت دریافت کنید. بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی به تشخیص، درمان، جراحی و پیشگیری از اختلالات گوش، گلو(حلق)، بینی، سر و گردن می‌پردازند.

قطعا برای یک بار هم که شده با این سوال مواجه شده اید که بهترین متخصص فلان حوزه پزشکی کیست و یا بهترین متخصص پزشک در یک زمینه ای خاص چه ویژگی هایی باید داشته باشند. بیمه موظف است در صورتی که جراحی بینی جنبه درمانی داشته باشد هزینه آن را پرداخت کند اما در غیر این صورت بیمه هزینه ای متقبل نمی شود. به این نکته توجه داشته باشید که جراحی زیبایی گوش تاثیری بر روی شنوایی فرد نمی گذارد. در جراحی زیبایی گوش ، بزرگی گوش ، برجسته بودن گوش و غیره درمان می شود.