معرفی بهترین پزشکان متخصص گوش،حلق و بینی در تهران

ترمیم افتادگی پلک به معنی حذف پوست، عضله یا چربی اضافی است که ممکن است بینایی را مختل کند. این روش اغلب با هدف زیبایی اتفاق میفتد و بندرت نیاز به بستری بیمارستانی دارد. نقش آنها جذب باکتری ها و ویروس هایی است که از طریق بینی و دهان وارد بدن می شوند. در صورت التهاب لوزه ها فرد دچار عفونت های مکرر می شود و نیاز به جراحی دارد. افتادگی بیش از حد پلک فوقانی می تواند بخشی از روند طبیعی افزایش سن باشد، اما بیماری های زمینه ای مختلف ماننددیابت، سکته مغزیو تومورهایی با منشا اعصاب و عضلات صورت نیز می توانند این مشکل را ایجاد کنند.

  • متخصصان همچنین برای انجام جراحی های پلاستیک چه بمنظور زیبایی و چه بخاطر اصلاح ساختاری از میکروسکوپ های فوق پیشرفته کمک می گیرند تا بتوانند ساختار بینی را تغییر دهند.
  • یک روش جراحی برای ایجاد یک حفره تنفسی در قدام گردن برای تنفس است.
  • بدین منظور ساختار غضروفی بینی با استفاده از غضروف تیغه میانی بینی همان شخص تقویت می شود تا با اعمال فشار بر روی پوست ضخیم و چرب آن، بینی شکل مطلوب تر گرفته و باریک تر شود.
  • سینوزیتمزمن و گرفتگی بینی یکی از شایع ترین شکایات بیماران مراجعه کننده به متخصص ENT است.
  • در ناحیه ی سر و گردن، متخصصان گوش و حلق و بینی درمان عفونت ها، غدد سرطانی مانند تومور و غدد غیرسرطانی، آسیب به صورت و نافرمی های صورت را انجام میدهند.
  • در صورتی که برای جراحی زیبایی گوش یا جراحی زیبایی بینی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کنید بهتر است برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را در مطب مشاهده کنید.

دکتر بعد از چند سؤال با ابزار‌های مناسب به معاینۀ گوش، بینی و حلق می‌پردازد. اتوسکوپ برای نور انداختن داخل گوش و معاینۀ پرده گوش استفاده می‌شود. میکروسکوپ و دوربین دو چشمی نیز برای بررسی بخش‌های عمیق گوش بکار می‌رود.

برای درمان آن‌ها باید تحت مراقبت متخصص گوش و حلق و بینی قرار گرفت. گوش و حلق و بینی طیف گسترده ای از بیماری های را پوشش میدهند از مشکلات هنگام خواب تا بلعیدن که می تواند مشکلات جبران ناپذیری را برای ما به همراه داشته باشد . بیماری های گوش و حلق و بینی سن مشخصی ندارد و می تواند در تمام سنین مختلف رخ دهد.

دکتر سیدرضا سیدمحمددولابی

جراحی زیبایی بینی در دوره قاعدگی ، اشکالی ندارد اما بهتر است بانوان پس از اتمام این دوره اقدام به انجام جراحی بینی کنند. متخصصان گوش و حلق و بینی چندین راه حل جراحی برای خروپف و OSA دارند. آنها می توانند بافت نرم کام را که بیش از اندازه نرمال بزرگ شده و راه هوایی را با مشکل انسدادی روبرو کرده است از بین ببرند تا راه هوایی باز شود و مشکل خرو پف تا حد زیادی درمان شود. دکتر محمد رضا سماواتی فرد فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال 85 از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس می باشد. وی دوره تخصصی (رزیدنتی) خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 87 شروع کرد و در سال ۹۰ به عنوان رزیدنت برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیده شد.

تخصص گوش و حلق و بینی در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان گوش و حلق و بینی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان گوش و حلق و بینی یک دکتر گوش و حلق و بینی خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر گوش و حلق و بینی خود را مشاهده کنید. در زیبایی بینی و صورت حتی یک میلی متر اشتباه منجر به نارضایتی است و عمل بسیار حساس است. امروزه در عصر مدرن آلرژی و حساسیت به علت آلودگیهای مکرر هوا، بیماری مهمی شده است. خارش بینی و حلق و حنجره گرفتگی بینی و عطسه مکرر و آبریزش بینی مهمترین عوارض و علایم آلرژی در سر و صورت و بینی و حلق می باشد.

متخصص گوش حلق بینی

همین عامل باعث بروز علائمی مانند تب، سوزش و ناراحتی، درد و مشکلات خواب می‌شود. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت خود را از دکتر متخصص ایران دریافت نمایید. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید. خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید.

دسترسی همیشگی بیمار به دکتر یکی از الزامات یک سیستم درمانی حرفه ای است. بخاطر همین ، بیماران پس از عمل در صورت نیاز در هر ساعت شبانه روز می تواند با تلفن همراه دکتر ابیانه به شماره ۰۹۱۲۶۲۶۲۰ تماس بگیرند. بیماری‌هایی مانند کم شنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن و مشکلات گوش داخلی و خارجی معالجه می‌کند.