چرا موقعیت من زندگی من را تغییر داده است


توسط کری مور

ما از یکی از دانشجویان فعلی روانشناسی 2022-23 خواستیم تا در مورد تجربه خود تا کنون به ما بگوید. کری در حال تکمیل قرار دادن تحقیقات داخلی با دانشکده روانشناسی برای مرکز تحقیقات در مورد مهرب، سا،. یک سال کاریابی حرفه ای بین سال دوم و آ، تحصیل شما در مقطع کارشناسی تکمیل می شود.

در نیمه های سال دوم، ناگهان متوجه شدم که به یک استراحت از مدرک روانشناسی نیاز دارم. به‌،وان یک فرد رانده، می‌خواستم زندگی‌ام را به سمت اه،ی که می‌خواستم به آن‌ها برسم و چیزهایی که می‌خواستم یاد بگیرم هدایت کنم، به جای اینکه مجبور شوم امتحان پس از امتحان بنشینم و سخنر، بعد از سخنر، مطالعه کنم که اشتیاق عمیقی در من ایجاد نکرد. من درک می‌کنم که چقدر سخت است به خودتان انگیزه دهید تا کاری را انجام دهید که واقعاً نمی‌خواهید انجام دهید (متاسفم که نوروبیولوژی که هرگز برای من نبودید)، و به همین دلیل است که من یک حامی بزرگ برای انجام یک موقعیت شغلی هستم.

انتخاب موقعیت شغلی شما را با آنچه می خواهید شغل و زندگی شما شبیه به آن باشد هماهنگ می کند و یادآوری است که چرا در وهله اول مدرک می گیرید. من افراد زیادی را می شناختم که یا انصراف دادند یا همیشه به آن فکر می ،د، زیرا دانشگاه آن چیزی نبود که آنها تصور می ،د. من فکر می کنم که شاید بسیاری از مردم ندانند که یک دانشگاه چند فرصت به شما ارائه می دهد. شما فقط باید به دنبال آنها بروید امتحانات نشستن خیلی دردناک نیست وقتی که تصور واضحی از دلیل شرکت در آن داشته باشی، و انجام دادن امتحانات چیزی است که مه را برای من پاک کرده است.

متغیرهای زیادی وجود دارد که ممکن است شما را از انجام کار منصرف کند: مبارزه با زمان بین تکمیل تکالیف و نوشتن رزومه‌های حرفه‌ای و بی،ه‌های شخصی، انجام این همه تلاش فقط برای رد ،. دریافت ن، پول برای کاری که انجام می دهید (بسیاری از جابجایی ها بدون دستمزد هستند، اما نه همه). و گروه سالی را که دو سال گذشته را با آن گذرانده اید پشت سر بگذارید. اینها همه مشکلاتی است که من با آن روبرو بوده ام، اما من مطلقاً در ذهنم تردیدی ندارم که انجام یک جابجایی بهترین کار برای تحصیل و پیشرفت من در زندگی بوده است. اگر برای استفاده از فرصت ها وقت بگذارید، آنها را به دست خواهید آورد. این روند ممکن است دلسرد کننده به نظر برسد، اما من از شما می‌خواهم که اگر چیزی است که در دل خود می‌د،د که می‌خواهید تسلیم نشوید.

من معتقدم که فرصتم را از طریق ابراز اشتیاق بدون فیلتر به دست آوردم. در حالی که حرفه ای بودن مهم است، نشان دادن و توضیح دادن به کارفرمایان که چرا به فرصتی که ارائه می دهند بسیار اهمیت می دهید، شاید حتی ضروری تر باشد. اگر در مورد قرار دادن چنین احساسی ندارید، شاید برای شما من، نباشد. دانشگاه میدان مین انتخاب‌ها است و شما فقط باید مواردی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید با رشد شما و در نتیجه امیدواریم با خوشبختی شما هماهنگی داشته باشند.

خوشبختانه، این احساسی است که در مورد فرصتی که به دست آوردم. من معتقدم که در فرصت های قرار گرفتن به جکپات رسیدم. من با مرکز تحقیقات در مورد مهرب، سا، (ROK) کار می کنم، و اولین دانش آموز آنها هستم.

“مهرب،؟” وقتی به آنها می گویم که در حال حاضر با زندگی خود چه می کنم، مردم فریاد می زنند. در ابتدا، من به سختی می دانستم که تحقیق در این مورد چه م،ایی دارد. اکنون، وقتی به مردم توضیح می دهم که چگونه مهرب، داروی بسیاری از مشکلات زندگی است، خود را به ،وان یک متخصص در مهرب، می بینند. من به تمام کارهایی که انجام می‌دهم افتخار می‌کنم و از پروژه‌هایی که رهبری کرده‌ام، مانند ایجاد The گوشه مهرب،، که در نوامبر سال گذشته از پردیس بازدید کرد.

گوشه مهرب، با صندلی رنگارنگ و تابلوی اعلانات با بند و تابلویی که می‌گوید «فضای آرام»
کری گوشه مهرب، را در حین استقرار خود ایجاد کرد که از محوطه دانشگاه سا، بازدید کرد. در حال حاضر در فضای مطالعاتی دانشجویان روانشناسی ،ن است.

طبق تجربه من، موقعیت های تحقیقاتی فوق العاده هستند، زیرا طیف گسترده ای از مشاغل وجود دارد که می تو،د انجام دهید و تجربه کنید. من عاشق به کار بردن دانشی که از مدرکم به دست آورده‌ام در این موقعیت شغلی بوده‌ام، و چیزی که حتی بیشتر دوست داشته‌ام تمام دانشی است که از محل کارم به دست آورده‌ام که به زودی در مدرکم اعمال خواهم کرد. من 3rd اکنون احساس می کنم سال کمتر ،ره آور است.

من از همه ،، که ملاقات کردم و در این تجربه به من کمک ،د بسیار سپاسگزارم. من یک باور جدید دارم که مردم فوق‌العاده شگفت‌انگیز هستند و تمام هدف مطالعه روان‌شناسی کمک به مردم برای کشف دوباره ماهیت واقعی و مهربانشان است. بنابراین، می‌دانم که نیازی به نتیجه‌گیری رسمی برای این پست وبلاگ ندارم، اما، در پایان، معتقدم که انجام یک مکان‌یابی بهترین یادآوری است که چرا در حال مطالعه چیزی هستید که مطالعه می‌کنید. نگاهی اجمالی به این که آینده شما ممکن است چه شکلی باشد یا اینکه نمی خواهید به چه شکل باشد. فرصتی که به شما یادآوری می کند که به روند زندگی اعتماد کنید. و راهی برای بازیابی انگیزه برای علایق و تصمیماتتان.

اگر ،ی در مورد انجام مکان‌ها سؤالی دارد، می‌تو،د به ایمیل من در km636@sus،.ac.uk ایمیل بزنید. افراد زیادی در دانشگاه سا، هستند که می توانند کمک و مشاوره ارائه دهند، از پرسیدن نترسید. 😊


کری مور در حال تکمیل یک تحقیق داخلی با دانشکده روانشناسی برای مرکز تحقیقات در مورد مهرب، سا،.

دانشجویان فعلی روانشناسی در مقطع کارشناسی می توانند اطلاعات بیشتری در مورد محل قرارگیری در این رشته بیابند ماژول بوم “اطلاعات قرارگیری روانشناسی”.. مشاوره و پشتیب، همتا به همتا از طریق ما در دسترس است رابط دانشجوی روانشناسی و برای سوالات عمومی لطفا ایمیل psyc،logyplacements@sus،.ac.uk.

مربوط




منبع: https://blogs.sus،.ac.uk/psyc،logy/2023/02/28/why-my-placement-has-changed-my-life/