بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی کیست؟ آدرس مطب + شماره تلفن

خون دماغ اغلب با گرفتن بینی یا گذاشتن یخ بر روی صورت بند می آید . با اولین مراجعه، شما وارد چرخه درمان با پذیرش24 شده اید و در کنار سایر مراجعین، به هزاران متخصص آنلاین پذیرش24 برای پیگیری درمان خود دسترسی دارید. متناسب با بیماری فرد ، مراقبت های لازم را بیان می کند تا بیمار با رعایت آن ها نتایج مطلوبی از درمان کسب نماید.

  • ساده‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر گوش و حلق و بینی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد.
  • این جراحی برای برداشتن غدد لنفاوی یا توده های سرطانی از گردن با بیهوشی عمومی انجام می شود.
  • در زمینه جراحی های درمانی از قبیل جراحی های لوزه، حلق و حنجره و جراحی های آندوسکوبیک، بینی و سینوس و جراحی های سر و گردن نیز فعالیت دارند.
  • برای انتخاب بهترین دکتر آنلاین در می توانید با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک و مشاهده نظرات دیگر کاربران سایت، بهترین متخصصان آنلاین گوش، حلق و بینی را شناسایی و از ایشان مشاوره آنلاین و نوبت حضوری دریافت کنید.
  • هرگز در گزینش پزشک اهمال کاری نکنید از آن جهت که پزشک خوب نیمی از موفقیت درمان را تضمین می کند و تا حد زیادی دل نگرانی و دغدغه ما را در خصوص نتیجه روند درمانی از بین می برد.

صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص گوش، حلق و بینی تهران را انتخاب کنید. نازک کردن پوست ضخیم در این افراد به دلیل امکان بروز عوارض برگشت ناپذیر و آسیب ماندگار پوستی جز در موارد خاص و به مقدار ملایم انجام نمی شود. بیماران باید در نظر داشته باشند که جراحی بیماران استخوانی نسبت به بینی های گوشتی نتایج بهتری دارند و بیماران با بینی گوشتی باید انتظاراتشان از نتیجه جراحی معقول باشد. اگر چه امروزه با جدیدترین روش های جراحی و بهترین متخصص گوش حلق و بینی نتایج جراحی بینی گوشتی نیز مطلوب شده است.

دکتر مسعود حسن پور

لازم به ذکر است ، بروز موارد فوق در بیماران ممکن است به صورت خفیف بوده یا سبب ناتوانی آن ها گردد. اما در برخی از مواقع ، واکس ایجاد شده در گوش تجمع می کند و باعث کاهش شنوایی ، وزوز گوش ، درد گوش و غیره می شود که در این صورت ، بهتر است به یک دكتر فوق تخصص گوش مراجعه کنید تا جرمی را که در گوش تجمع یافته است از آن خارج کند. یک جراح برای شناسایی ضایعات مشکوک و تومورها معمولا ابتدا از آن نمونه برداری یا بیوپسی انجام می دهد.. تومور یا ضایعه می توانند در هر نقطه از بدن ایجاد شوند و نمونه برداری برای تشخیص و درمان مناسب ضروری است.اغلب ضایعات کوچک و یا توده های مشکوک در سطح پوست با بی حسی موضعی در محیط درمانگاه یا کلینیک درمان می شود.

فوق تخصص جراحی بینی و سینوس (رینولوژی)

ترشحات بینی، سردرد، دندان درد و احساس خفگی هنگام خواب می‌توانند علاوه عفونت میکروبی سینوس‌ها باشند. التهاب گلو عموماً مربوط به التهاب لوزه‌ها است؛ زیرا پشت گلو قرار دارند و با عفونت باکتریایی ملتهب می‌شوند. بیماران با دیدن علائمی مانند گلودرد، تورم لوزه‌ها، دیدن سفیدی یا زردی روی لوزه‌ها و مشکل بلع باید به دکتر مراجعه کنند. البته تب و ورم غدد گردن یا بوی بد دهان نیز نشانه‌های التهاب لوزه‌ها هستند. بطور کلی هزینه مشاوره آنلاین پزشکی پذیرش 24 در حدود 50 هزار تومان می‌باشد که به دو صورت متنی و تلفنی ارائه می‌شود.

یک متخصص گوش و حلق و بينی می تواند دانش خود را در یکی از زمینه های ذیل گسترش داده و تخصص بگیرد:

در صورتی که افراد برای انجام جراحی های زیبایی صورت به بهترین متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کند و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کند دچار هیچ عارضه ای نخواهد شد. افرادی که متخصص گوش و حلق و بینی می شوند، درباره بیماری های گوش و بینی ، تومورهای سر و گردن ، جراحی های زیبایی صورت اطلاعات مفیدی دارند. البته امروزه شایع ترین علت مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی در کشور ما عمل جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) می‌باشد. بیماری ها و اختلالات گوش و حلق و بینی می تواند در افراد از هر سن و جنسیتی رخ دهد. بزرگسالان بین 45 تا 64 سال بیشترین مراجعه کنندگان به کلینیک های گوش و حلق و بینی بودند و 20 درصد از افراد نیز زیر 15 سال سن داشتند.