لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص گوش، حلق و بینی در تهران

نادیده گرفتن این علائم می‌تواند منجر به پخش شدن عفونت و یا متاستاز کردن تومور سرطانی در بدن شود. در حالی که با مراجعه به متخصص گوش، حلق و بینی و شروع به موقع درمان یا جراحی، می‌توانید سلامتی خود را مورد حفاظت قرار دهید. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص گوش، حلق و بینی در تهران دریافت نمایید. جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان تهران را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید.

  • مبادا ملاحظات مالی و اقتصادی باعث شود میزان توجه به بیماران متفاوت باشد.
  • یکی از تخصصهای مهم دستیاری پزشکی که با راه هوایی و تنفس انسان ارتباط نزدیکی دارد تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سرو گردن است.
  • بهتر است به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا در صورت وجود مشکل، بررسی و درمان لازم صورت گیرد.
  • در این روش عمل جراحی بینی ، جراح بینی دید مستقیم برای اعمال تغییرات بر روی بینی داشته و احتمال بروز غیر قرینگی بسیار کم می باشد.

از شایع ترین علل مراجعه به متخصصین گوش و حلق و بینی مشکلات شنوایی، درد یا عفونت گوش و گرفتگی بینی است. بیشترمشکلات و بیماری های گوش و حلق و بینی از طریق معاینه توسط پزشک متخصص قابل تشخیص است. دکتر سید جواد محمدی متخصص گوش ، حلق و بینی دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. وی دارای بیش از 20 سال سابقه استخدام رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

گوش، حلق و بینی سه اندام مهم بدن انسان هستند که وظایفی حیاتی بر عهده دارند. به خاطر پیچیدگی‌هایی که در این بافت‌ها وجود دارد، علائم متعددی نشان‌دهندۀ آسیب وارد شده بر آن‌ها هستند. به همین دلیل تشخیص بیماری‌های مرتبط بر عهدۀ متخصص گوش، حلق و بینی است. اگر گلو درد شما درمان نشد و صدای زنگ در گوش شما بی وقفه شنیده میشد یا در خواب دچار وقفه ی تنفسی شدید شما احتمالا به یکی از بیماری های گوش و حلق و بینی مبتلا شده اید. و بهتر است هرچه سریعتر با مشاوره آنلاین دکتر گوش و حلق و بینی ارتباط بگیرید و علائم خود را برای ایشان شرح دهید. پذیرش 24 میزبان ویزیت آنلاین با کارآمدترین دکترهای آنلاین گوش، حلق و بینی به صورت تلفنی، تلگرامی و واتساپی می باشد.

چگونه فشار خون پایین را بالا ببریم؟

در واقع خروپف، صدای خفگی، بی خوابی، مکث در تنفس و کاهش حافظه علائم آپنۀ خواب هستند. بیمار با دیدن این نشانه‌ها باید از متخصص گوش و حلق و بینی مشورت بگیرد. در صورت مشاهده علائم فوق در اولین فرصت برای درمان و معاینه توسط دکتر آنلاین گوش حلق بینی اقدام نمایید. معمولا بیشترین دغدغه ای که ذهن فردی که تصمیم به انجام جراحی بینی را درگیر می کند هزینه جراحی زیبایی بینی است. برای تعیین وقت مشاوره و ویزیت در درمانگاه گوش و حلق و بینی بیمارستان بقیة الله روزهای یکشنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 15 الی 17 با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید.

دکتر میترا علامه

بیماری هایی مثل سینوس و تمامی بیماری هایی که در نواحی صورت و گردن اشخاص ایجاد می شود مربوط به پزشک متخصص گوش و حلق و بینی است. یکی از تخصصهای مهم دستیاری پزشکی که با راه هوایی و تنفس انسان ارتباط نزدیکی دارد تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سرو گردن است. همه ساله در آزمون ورودی رزیدنتی یا دستیاری پزشکی تعداد زیادی از پزشکان با رتبه های بالا چه در ایران و چه در آمریکا در خواست ورود به رزیدنتی و تخصص گوش و حلق و بینی را دارند.

متخصص گوش و حلق و بینی ، جراحی زیبایی بینی

براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. در زمان مقرر به پزشک مراجعه کنید و اطلاعات نوبت دریافتی را به منشی و پزشک ارایه کنید. جراح خوب باید تمام مراحل جراحی را به بیمار توضیح داده و در انجام کارهای پس از عمل کوتاهی نکند. همچنین با تشخیص درست، بیمار را به‌موقع درمان کرده و هزینه‌های اضافی و گزاف بر دوش بیمار نیندازد.

این جراحی برای برداشتن غدد لنفاوی یا توده های سرطانی از گردن با بیهوشی عمومی انجام می شود. در روش جراحی رادیکال گردن تمام بافت محل درگیر با تومور همراه با عضلات، اعصاب، غدد بزاقی و عروق اصلی این ناحیه برداشته می شود . میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند. همچنین برای اصلاح تومورهای یا سلول های سرطانی و حذف پلیپ بینی از روش جراحی بینی استفاده می شود. متخصصان همچنین برای انجام جراحی های پلاستیک چه بمنظور زیبایی و چه بخاطر اصلاح ساختاری از میکروسکوپ های فوق پیشرفته کمک می گیرند تا بتوانند ساختار بینی را تغییر دهند.

ما بر آنیم با ارائه خدمات موثر، مطلوب و ایمن همواره به عنوان یک بیمارستان خصوصی طراز اول کشور در راستای ارتقای سلامت جامعه شناخته شویم. وجود توده هایی از جرم در گوش از عوامل دیگر در تاثیر شنوایی و ایجاد وزوز در گوش محسوب می شود. در مواقعی که پایانه های ریز عصب شنوایی در گوش دچار آسیب شده باشد. همچنین می توانند چین و چروک صورت را با استفاده از جراحی یا تزریق داروهایی خاص مانند بوتاکس برطرف کنند. شرایطی که بر سیستم عصبی مرکزی و گوش داخلی تأثیر می گذارد می تواند باعث سرگیجه شود.

پارگی پرده راه نفوذ مایعات کثیف، اشیای خارجی و میکروب ها را به داخل گوش داخلی باز می کند و این عوامل منجر به عفونت و ترشح گوش می شود. بیشتر پارگی های پرده گوش با کم شنوایی همراه است و میزان کم شنوایی بستگی به اندازه و مکان پارگی دارد. این موضوع کاملا به شرایط بیماران بستگی دارد اما به طور کلی پس از گذشت ۱ سال ، ورم کلی بینی از بین می رود و بینی ظاهر اصلی خود را نشان می دهد. مشکلات خواب مثل خروپف یا آپنه انسدادی خواب (باریک بودن راه‌های هوایی یا انسداد آن و در نتیجه وقفه کوتاه تنفسی در خواب را آپنه می‌گویند.) نیز در حوزه کاری این متخصصان قرار دارد. برخی از افراد در گوش شان صداهایی همانند زنگ می شنوند که به بروز زمان باعث آزار و اذیت آن ها می شود ، این نوع بیماری یکی از رایج ترین بیماری های گوش محسوب می شود.

جهت رسیدن به نتایج مطلوب، حفظ عملکرد تنفسی، بویایی و به حداقل رساندن عوارض جراحی بینی، توصیه می شود جراحی بینی توسط بهترین جراحان گوش حلق و بینی انجام پذیرد. متخصص گوش، حلق و بینی در زمینه تشخیص و درمان مواردی چون اختلالات شنوایی، سینوزیت، آلرژی، مشکلات بلع، عفونت‌های گوش و موارد این چنینی فعالیت می‌کند. دکتر گوش، حلق و بینی از عملکرد درست تارهای صوتی، سیستم بویایی و مجرای بینی، سیستم شنوایی و حنجره اطمینان حاصل می‌کند. دکتر انوش قهرمانی متولد سال ١٣۴٨ از مشهد ، با اخذ رتبه ٢۴ کنکور سراسری وارد دانشکده پزشکی شد و در سال ١٣٧۴ دوره دکترای پزشکی عمومی خود در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پایان رساند. بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در جراحی این نوع بینی به بیمار پیشنهاد می کند برای به دست آوردن نتیجه ایده آل از جراحی زیبایی بینی مدل بینی طبیعی را انتخاب کند.