خرید بهترین باربیکیو موجود در بازار 1401 + قیمت مناسب آی آر تن

خرید بهترین باربیکیو موجود در بازار 1401 + قیمت مناسب آی آر تن

در مورد نحوه تمیز کردن نیز باید بگوییم هر دو این باربیکیوها به راحتی با آب و مواد شوینده قابل منقل تمیز شدن هستند. اما انتخاب میان مدل گازی و ذغالی، تماما به اولویت شما بستگی دارد. با توجه به سفارشی بودن این نوع از باربیکیو ها، تمامی امکانات نظیر شعله اجاق، سرخ کن، میز کاز، سینک ظرفشویی، سینی چکه گیر، کشو، کابینت با توجه به ابعاد باربیکیو، میز کار استیل و … باربیکیو مه‌پویا مدل BRB-M111یکی از زیباترین، مجهزترین، مدرن‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین انواع کباب پز موجود در بازار، متعلق به برند مه‌پویاست.

  • جنس بدنه‌ی برندهای معتبر از آلومینیوم یا استیل است، گرچه قیمت بالایی دارند اما کیفیت، زیبایی و عمر محصول حفظ می‌گردد و شما مجبور به هزینه چند باره نمی‌شوید.
  • این نوع از باربیکیو نیز شباهت بسیار زیادی به نمونه‌های گازی دارد با این تفاوت که برای استفاده از آن نیاز به پریز برق دارید.
  • در برخی از مجتمع‌های مسکونی قانونی مبنی بر استفاده از نوع خاصی از باربیکیو یا عدم استفاده از باربیکیو و انواع کباب‌پز وجود دارد.
  • برای تصمیم‌گیری درست پیشنهاد می‌کنیم که به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم حتما دقت کنید.

اگر خانه شما دارای محوطه ای بلااستفاده باشد و این محوطه در خارج از محیط درون خانه اعم از بالکن، تراس، پاسیو و حیاط خلوت واقع شده باشد شما قادر خواهید بود تا یک باربیکیو (کباب پز) برای آخر هفته تان راه اندازی کنید. دراین قسمت چند نمونه از باربیکیو های سفارشی آشپزخانه تهران را برای شما معرفی میکنیم. این باربیکیو فن دار ذغالی متحرک بوده ودارای ۴ عدد چرخ میباشد که به راحتی امکان حرکت دادن باربیکیو رو به هر جایی که بخواهیم فراهم می کند. با ریختن آب در سینی که زیر چدن‌ها قرار گرفته دیگر از دود خبری نخواهد بود.

برای تصمیم‌گیری درست پیشنهاد می‌کنیم که به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم حتما دقت کنید. اما در عوض به دلیل مواد خوبی که دارد بادوام و باکیفیت هستند. قبل از خرید باید با در نظر گرفتن کارایی هر مدل باربیکیو تصمیم بگیرید که کدام مدل برای شما مناسبتر است.

همه ی مدل های باربیکیو

در صورت استفاده از سرخ کن‌های تک شعله، نیاز به استفاده از دو پایه، توری و دسته در کباب پز می‌باشد، و در صورت استفاده از سرخ کن دو شعله نیاز به استفاده از توری جهت جمع آوری و شستشوی محفظه پخت غذا دارد. – سرخ کن‌های دوکاره را می‌توان جهت پخت جوجه‌ها، خورشت و استیک به کار برد. اما بهترین گزینه برای خرید، سرخ کن دوکاره‌ی زغالی است که بسیار زیبا و شیک طراحی شده و امکانات گسترده‌ای دارد.

انواع باربیکیو آپارتمانی بر اساس سوخت مصرفی:

دو سه بار تا حالا برای پخت از آن استفاده کرده ام و هر بار بیشتر آن را به گربه های محل داده ام. این کباب پز واقعآ فوقلاده هست فقط با چند تا ایراد کوچیک که تو نقاط ضعف عنوان کردم…. برند های محبوب کباب پز و باربیکیو به ترتیب الویت عبارتند از استیل,جهان,هنریچ,بوفالو, … آشنایی با انواع مدل های باربیکیو خانگی رومیزی در این بخش شما را با انواع مدل های باربیکیو …

در ادامه 5 نمونه‌ی بهترین باربیکیو را معرفی خواهیم کرد، نمونه‌هایی که با توجه به قیمت متنوع و البته کارکرد متفاوت، هر یک می‌توانند برای سلایق مختلف با بودجه‌های گوناگون مناسب باشند. مهمترین عامل در طبخ مواد غذایی با باربیکیو حرارتی است که صفحه گریل در خود نگه می دارد و باعث طبخ غذا بدون شعله مستقیم می‌شود. در انتخاب این مورد بهتر است که از صفحه گریل با جنس چدن استفاده کنید؛ چرا که صفحه‌های گریل از جنس تفلون به مرور بر اثر حرارت می‌سوزند. در نتیجه فلز آهن آن پوسیده شده و در طعم کباب تاثیر بد خواهد گذاشت. نوع بهتر از چدن نیز استیل می‌باشد که در مقایسه با آهن روکش شده با تفلون انتخاب بهتری است. در این مقاله ضمن معرفی انواع باربیکیو و کباب پزها، به معرفی بهترین مدل‌های کباب پز گازی و زغالی پرداختیم.

باربیکیو شرکت تولیدی و صنعتی جهان گاز مدل دو شعله

همچنین برای تهیه‌ی کباب روی انواع شعله، می‌توان آن‌ها را زیر یک کابینت آشپزخانه قرار داد. این محصول به سادگی و با استفاده از یک اهرم یا دسته بلند قابل حمل و جابجایی بوده و فضای کمی را اشغال می‌کند. همچنین به دلیل قابلیت‌های فراوان و طراحی منحصر به فرد آن، قیمت بسیار مناسبی را نیز می‌تواند به همراه داشته باشد.

طراحی زیبای این باربکیو همزمان با کارایی مناسب به زیباسازی مکان مورد استفاده نیز کمک میکند. اما باربیکوهای ذغالی به دلیل اینکه دمای بالایی داشته و دیرتر نیز سردتر می‌شوند غذا را نرم و آهسته می پزند و طعم دودی به آن می بخشد. مزیت دیگری که اجاق های ذغال چوبی دارند این است که هزینه بسیار کم و مناسبی را به همراه دارند. اما در مقابل دود زیاد، مشکل در تمیز شدن و همچنین دیرتر داغ شدن از معایب آنهاست. عامل اصلی در انتخاب سایز باربیکیو، ابعاد و اندازه محیط اطراف آن است. علاوه بر ابعاد محیط اطراف این محصول، باید به گرمای تولیدی توسط آن نیز توجه داشته باشید.