چگونه یک گفتگو با دوستان در روز می تواند به سلامت روان شما کمک کند


  • یک مطالعه نشان می دهد که صحبت ، با دوستان حتی برای مدت کوتاه می تواند به سلامت روان شما کمک کند.
  • کارشناسان می گویند بحث در مورد سلامت روان به طور فزاینده ای عادی شده است، که می تواند به افراد کمک کند تا رفاه خود را در اولویت قرار دهند.
  • کارشناسان می گویند مطالعه ای مانند این نشان می دهد که ارتباط انس، چقدر می تواند مهم باشد و چگونه اقدامات ساده می تواند به افراد کمک کند تا سلامت روان خود را حفظ کنند.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که داشتن یک گفتگو با یک دوست در روز می تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت روان فرد داشته باشد.

این مطالعه که در ژانویه در Communication Research منتشر شد، سه سال پس از انتشار COVID-19 در سراسر جهان انجام شد. در حالی که زندگی روزمره برای بسیاری به نسخه عادی قبل از همه‌گیری نزدیک‌تر شده است، آن سال‌های طول، فاصله‌گذاری اجتماعی، کار از راه دور و انزوا تلفات چشمگیری بر سلامت رو، و عاطفی بسیاری از افراد وارد کرده است.

گفت: “لحظه های کوچک ارتباط برای ما به ،وان بخشی از تجربه انس، بسیار مهم است.” تئا گالاگر، PsyD، استادیار بالینی در گروه روانپزشکی در NYU Langone Health. پس از کووید، بسیاری از ما هنوز از خانه کار می کنیم و هنوز تماس اجتماعی محدودی داریم. مردم حرکت کرده و تغییر کرده اند. زندگی ها متفاوت است. یافتن مکان های ارتباطی برای سلامت روان بسیار مهم است. ارتباط اجتماعی و اجتماع تأثیر زیادی در کاهش افسردگی و اضطراب دارد.

آنچه که مطالعه نشان داد

این مطالعه شامل 900 شرکت‌کننده از پنج پردیس دانشگاهی قبل، حین و پس از قرنطینه‌های همه‌گیر بود. به شرکت کنندگان دستور داده شد تا در طی یک روز در یکی از هفت رفتار ارتباطی شرکت کنند و سپس در آن شب در مورد احساس استرس، ارتباط، اضطراب، رفاه، تنهایی و کیفیت روز خود گزارش دهند. این هفت رفتار شامل:

  • رسیدن
  • صحبت م،ادار
  • شوخی ،
  • نشان دادن مراقبت
  • استماع
  • ارزش قائل شدن به دیگران و نظرات آنها
  • تعارف صمیمانه

این مطالعه نشان داد که مهم نیست که کدام یک از رفتارها انجام شود. این عمل عمدی تماس گرفتن با یک دوست به طور کلی بود که تأثیر داشت.

گفتگو تأثیر مستقیم مثبتی بر خلق و خو و رفتار کلی داشت.

اهمیت سلامت روان

ما در مورد همه گیری همه گیر دیدیم افزایش 25 درصدی افسردگی. کمیت ارتباط انس، از ما گرفته شد. گالاگر می‌گوید یافتن راه‌هایی برای بازگشت به آن، حتی به روش‌های کوچک، می‌تواند قدرتمند باشد.

کارشناسان می گویند بحث در مورد سلامت روان به طور فزاینده ای عادی شده است، که می تواند به افراد کمک کند تا رفاه خود را در اولویت قرار دهند. کارشناسان می گویند مطالعه ای مانند این نشان می دهد که ارتباط انس، چقدر می تواند مهم باشد و چگونه اقدامات ساده می تواند به افراد کمک کند تا سلامت روان خود را حفظ کنند.

«سلامت روان چیزی است که همه دارند و ما تازه در حال درک آن هستیم، به خصوص با همه‌گیری. همه را تحت تأثیر قرار داد. این تجربه آسیب زا جمعی که ما به ،وان یک جامعه جه، داشتیم نشان می دهد که سلامت روان چقدر مهم است و تا چه اندازه بخشی از زندگی روزمره است. نائومی تورس-مکی، دکترا، روانشناس بالینی در بیمارستان لنو، هیل. چیزی شبیه به این مطالعه فوق‌العاده است زیرا این کاری است که بسیاری از ما قبلاً انجام می‌دهیم.»

منابع مهم

کارشناسان می گویند لازم نیست مکالمه طول، یا عمیق باشد، در عوض، آنها می گویند به دنبال لحظاتی باشید که زمان برای تماس گرفتن دارید، حتی اگر زمان زیادی نباشد.

گالاگر گفت: “وقتی این مقالات را می بینیم، باید عمدی در مورد پیگیری و اجازه ورود آن به زندگی خود داشته باشیم.” “با دوستان خود در ماشین تماس بگیرید. به دنبال آن لحظات کوچک ارتباط باشید. از این به ،وان راهی برای هدفمندتر بودن استفاده کنید.»

توجه به این نکته مهم است که این مطالعه بر ارتباطات کوچک و م،ی دار تأکید داشت. این بدان م،ا نیست که افراد درونگرا برای بهره بردن از آنها باید با جمعیت زیادی صحبت کنند. کارشناسان تاکید می‌کنند که یافتن ارتباط کلیدی است و کیفیت مهم‌تر از کمیت است.

کارشناسان همچنین می گویند که برخی از افراد ممکن است با تماس با افراد احساس ترس کنند و برای برخی حتی حداقل تعامل ممکن است چالش برانگیز باشد.

گالاگر می‌گوید: «گاهی اوقات مردم خود را به خاطر ارتباط‌های خود به‌خاطر می‌آورند و این ممکن است ناشی از اضطراب اجتماعی یا افسردگی باشد. “اگر می گویید که هر روز نیازی به اتصال ندارید، فقط مطمئن شوید که واقعاً درست است و نه فقط چیزی که قبول کرده اید.”

چرا ارتباط کلید سلامتی است

به گفته کارشناسان، اتصال، حتی در کوچکترین سطح، چیزی است که یک نیاز اساسی انسان است.

ما به ،وان انسان در ارتباط با دیگران نه تنها در سطح رو، بلکه در سطح فیزیولوژیکی پیشرفت می کنیم. چه برون گرا یا درون گرا باشید و چه در وسط قرار بگیرید، ارتباط انس، مهم است. تورس-مکی می‌گوید: اگر فردی درون‌گراتر هستید، ممکن است دستیابی و ارتباط را کمی ناراحت‌کننده‌تر کند و این می‌تواند به ،وان یک مانع عمل کند.


منبع: https://www.healthline.com/health-news/،w-one-conversation-with-friends-per-day-can-help-your-mental-health