باشگاه کتاب روانشناسی حیوانات همراه اوت 2022


«لوسی کوک باهوش، با سابقه، نترس و خنده‌دار است. . . ، شگفت‌انگیز، بسیار سرگرم‌کننده و بسیار مهم است.» – مری روچ

گلچینی از ع، های کوچک حیوانات (سگ، گربه، جوجه تیغی) با کتاب

توسط Zazie Todd PhD

این ماه باشگاه کتاب حیوانات مشغول مطالعه است ،: روی ماده گونه توسط لوسی کوک

از طرف ناشر،

«مطالعه جانورشناسی باعث شد لوسی کوک مانند یک آدم غمگین احساس کند. نه به این دلیل که ،کبوت‌ها را دوست داشت یا در مدفوع حیوانات ریشه می‌کرد: همه دوستانش رفتارهای عجیب و غریب مشابهی داشتند. مشکل ،تش بود زن بودن به این م،ی بود که او طبیعتاً یک بازنده بود.

از زمان چار، داروین، زیست‌شناسان تکاملی متقاعد شده‌اند که نرهای قلمرو حیوانات افراد جالبی هستند – مسلط و بی‌حساب، در حالی که ماده‌ها ،ل‌کننده، منفعل و فداکار هستند.

در Bitch، کوک داستان جدیدی را تعریف می کند. کوک چه در مورد زوج‌های زن همجنس آلباتروس که جوجه‌ها را بزرگ می‌کنند، یا نبرد غول‌پیکر جنس‌ها که توسط اردک‌ها انجام می‌شود، بررسی کند، زیست‌شناسی تکاملی جدیدی را به ما نشان می‌دهد، زیست‌شناسی که در آن ماده‌ها می‌توانند مانند هر مرد دیگری پویا باشند. این زیست شناسی تکاملی پدربزرگ شما نیست. این فراگیرتر، صادقانه تر به زندگی، و به سادگی، سرگرم کننده تر است.”

هرجا کتاب فروخته شود، Bitch در دسترس است. این کتاب و تمام کتاب‌های قبلی (و بیشتر!) در فروشگاه آمازون من نیز موجود است: https://www.amazon.com/s،p/animalbookclub.

جلد آمریکایی کتاب ، نوشته لوسی کوک

توجه داشته باشید که، برای خوانندگان در بریت،ا، ،وان است ،: راهنمای انقلابی برای رابطه ،، تکامل و حیوان ماده.

جلد بریت،ایی کتاب ، نوشته لوسی کوک

باشگاه کتاب یک گروه فیس‌بوک است و برای افرادی که مش، خبرنامه رایگان «روانشناسی حیوانات همراه» و/یا خبرنامه برتر من، The Pawsitive Post هستند، باز است. لطفا در صورت تمایل ثبت نام کنید و به ما بپیوندید!

البته شما هم می تو،د بدون عضویت در گروه در کنار ما مطالعه کنید.

لینک های مفید:

من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مارک و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2022/08/companion-animal-psyc،logy-book-club.html