بهترین دکتر زنان زایمان در شهر زیبا+ آدرس و شماره تلفن ️- برترین پزشک-یارا مشاور

دکتر زنان اصفهان در دکترتو، متشکل از لیست بهترین متخصص و فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی اصفهان است که خدمات لاپراسکوپی، درمان بیماری‌های زنان، درمان نازایی و… ساده‌ترین راه برای نوبت اینترنتی بهترین دکتر زنان و زایمان و نازایی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد. دکتر زنان و زایمان و نازایی در دو حیطه‌ی بیماری‌های زنان و مراقبت‌های زایمان فعالیت می‌کنند. تمامی بیماری‌های مرتبط با زنان و همچنین مسائل مربوط به بارداری، قبل از حاملگی و دوره‌ی بعد از زایمان (نفاس) و عمل سزارین در حوزه ی فعالیت های دکتر متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص زنان است. برای دریافت نوبت از متخصص زنان، زایمان و نازایی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید.

  • دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان، زایمان و نازایی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند.
  • متخصصان این حوزه از زمان تصمیم به بارداری تا زایمان و شیردهی مراجعین خود را تحت نظر دارند و راهکار ها و خدمات پزشکی مورد نیاز ارائه می کنند.
  • قبل از انجام عمل و دریافت داروی بیهوشی، یک حامی عاطفی مانند همسر و نزدیکان، باید در کنار مادر قرار بگیرد تا با احساس امنیت به اتاق عمل وارد شود.
  • متخصص زنان برای درمان بیماری‌های زنان و کلیه مراحل بارداری کمک می‌کند.
  • ممکن است تجربه دریافت نوبت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داشته باشید که معمولا دشوار و وقت‌گیر است.

همچنین یک پزشک زنان و زایمان خوب باید بسیار باهوش و نکته سنج باشد و از مسائل کوچک به سادگی عبور نکند. زیرا بسیاری از همین علائم کوچک، در صورت عدم توجه می تواند منجر به ایجاد خطرات جانی برای نوزاد یا مادر شوند. پزشک زنان و زایمان باید عشق، علاقه، صبر و حوصله بالایی داشته باشد. چرا که یک خانم در حین زایمان شرایط بسیار حساسی داشته و حرکات و حرف های غیر ارادی بسیاری را از خود بروز می دهد و یک پزشک باید با صبر و حوصله به او آرامش داده و به یاد داشته باشد که مسئولیت جان دو نفر یعنی مادر و کودک به عهده اوست. برترین پزشک به راحتی آب خوردن شما را به بهترین متخصص و دکتر در هر زمینه تخصصی متصل میکند. برای پرسش و پاسخ با پزشک زنان و زایمان به صورت رایگان، می‌توانید از قسمت پرسش و پاسخ دکتریاب استفاده بفرمایید.

نوبت گیری بهترین دکتر زنان در دکترتو

کیست تخمدان از تشکیل یک یا چند کیست غیر طبیعی در تخمدان تشکیل می شود که این کیست ها در تخمدان ها و یا روی آن ها رشد می کند. اگر دچار علائمی مانند تکرر ادرار، تهوع و استفراغ، درد در هنگام آمیزش جنسی، نامنظم شدن پریود ها و یا سنگین شدن دوره قاعدگی، ضعف و سرگیجه و التهاب و تورم شکم شده اید حتما برای چک و بررسی کیست تخمدان به یک دکتر زنان مراجعه کنید. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید.

زیبایی پوست، ماسک ذرت خانگی

از سال ۱۳۳۰، جراحی‌های زنان در بخش زنان و زایمان بیمارستان گوهرشاد انجام شد و پس از آن در بیمارستان‌های شهرهای تبریز، شیراز، اهواز و مشهد، بخش‌های زنان و زایمان تاسیس شدند. در نهایت در سال ۱۳۴۲ گروه آموزشی بیماری‌های زنان و زایمان تشکیل شد. رشته پزشکی زنان و زایمان بر بیماری‌های دستگاه تولید مثل زنان، بیماری‌های پستان مرتبط با این رشته و مراقبت مادر و جنین در حین بارداری و زایمان تمرکز دارد. البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین زنان و زایمان، تلفنی و متنی گفتگو کنید.

حفظ سلامت مادر باردار، سلامت جنین و مراقبت از روند بارداری به شکلی که کمترین خطر را به دنبال داشته باشد، از وظایف این رشته می‌باشد. یک پزشک بعد از گذراندن 7 سال دوران پزشکی عمومی خود، مجدداً در آزمون دستیاری شرکت کرده و در صورت رسیدن به حد نصاب لازم به تحصیل در این رشته می‌پردازد. دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به مجله خبری پزشکی دانلود اپ دکتر ساینا کنید. از مراجعات غیرضروری به پزشک زنان معاف شوید؛ چون گاهی علت مراجعه شما تنها پرسیدن یک سؤال و یا طرح یک دغدغه است. مطالب این سایت برای آگاهی شما تدارک دیده شده است و جایگزین مراجعه به متخصص نیست. قبل از هر اقدامی تصمیمتان برای بدنیا آوردن کودک در خانه را با پزشک در میان بگذارید، او به شما کمک خواهد کرد تا از خطرات احتمالی اینکار بکاهید.

فاطمه منصوری مقدم – فلوشیپ نازایی

وقتی توی گوگل سرچ کردم و یک لیست کامل از متخصص زنان رو دیدم خیلی خوشحال شدم. جالب تر اینکه شماره هاشون هم ثبت شده بود که راحت تر می تونستم نوبت بگیرم. سایت زنان و زایمان با معرفی بهترین متخصصین در این زمینه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید آنها را پیدا کرده و به صورت آنلاین از آنها نوبت بگیرید. میتوانید با مراجعه به جدول فوق و پیدا کردن اطلاعات دکتر مورد نظر خود از منشی وی به صورت آنلاین نوبت بگیرید. یکی دیگر از راه‌های یافتن بهترین فوق تخصص (متخصص) زنان و زایمان و نازایی، بیمارستانها و سازمانهایی است که در آنجا فعالیت می‌کنند. هر چه بیمارستانها معتبرتر و بزرگ‌تر باشند بدین معنی است که بیماران بیشتری جهت درمان به آنها مراجعه می‌کنند، بیماران بیشتر، تجربه کاری بیشتر برای فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی خوب را به همراه خواهد داشت.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که بهترین دکتر زنان تهران کیست؟پاسخ به این سوال را از نظرات و میزان رضایت بیمارانی که به مطب مراجعه کرده اند، می‌توان پیدا کرد. شما با مراجعه به صفحه هر دکتر زنان و مشاهده نظرات بیماران می‌توانید بهترین دکتر زنان تهران را پیدا کنید. همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند. بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان ، Cosmetic Gynecology می‌باشد و جراح زیبایی زنان مبادرت به انجام جراحی‌هایی نظیر پرینورافی ( تنگ کردن واژن ) ، لابیاپلاستی ( کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن ) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می نماید. در شهریور ۱۳۲۳، نخستین بیمارستان زنان به نام بیمارستان وزیری توسط دکتر جهانشاه صالح پایه گذاری شد.