بهترین متخصص داخلی

این دسته از پزشکان می توانند با انجام انواع روش های تشخیصی به ارزیابی وضعیت بیماری افراد بپردازند سپس در صورتی که نیاز باشد افراد به متخصصین دیگر مراجعه کنند آن ها را راهنمایی کنند. متخصص داخلی به نوعی نگهبان بدن محسوب می شود که مراقب سیستم ها و اندام های داخلی بدن بوده و نقش پرنگی در مدیریت بیماری های مزمن دارد. آموزش هایی که یک متخصص داخلی برای تخصص در یک حیطه خاص پزشکی می بیند، هم گسترده و هم عمیق است و آنها را برای مدیریت مسائل پزشکی بسیار پیچیده و در بسیاری از موارد انجام مراحل بالینی پیشرفته واجد شرایط می کند.

  • اما توجه داشته باشید که یک متخصص داخلی مجرب و ماهر را پیدا کنید و روند درمانی خود را به دستان وی بسپارید تا بعدها هیچ مشکلی برایتان ایجاد نگردد.
  • دکتر ساسان نیا عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و هم چنین دارای سابقه تدریس به مدت پنج سال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز واحد پردیس می باشند.
  • اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،اخذ درجه تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اخذ درجه فوق تخصصی جراحی قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخذ فلوشیپ جراحی قلب و پیوند قلب از کالج سلطنتی انگلستان، گذراندن دوره تکمیلی جراحی …
  • دکتر داخلی باید دانش علمی و عملی خود را با دانش روز جهانی مطابقت دهد.
  • متخصصین داخلی قادر به کنترل طیف گسترده ای از بیماری ها که بزرگسالان را تحت تأثیر قرار می دهند، هستند و به عنوان متخصص تشخیص، درمان بیماری مزمن و ارتقاء سلامتی و پیشگیری از بیماری شناخته می شوند.

متخصصین داخلی، بزرگسالان در هر سنی را درمان می کنند و به عنوان نقطه شروع درمان برای اکثر بیماری ها شناخته می شود. اطلاعات پزشکی و درمانی بیمار را به صورت کامل تحت بررسی قرار می دهد و در صورت درمان بیماری، تاریخچه بیمار و سوابق بیماری را نگهداری می نماید. معرفی بیماران به پزشکان دیگر در صورتی توانایی تشخیص یا درمان بیماری را نداشته باشد. به هر حال، تا اینجا مقاله با ویژگی ها و خصوصیات یک دکتر داخلی آشنا شدید و میدانید که وظایف آن تا حدودی چیست. هدف از این مقاله ارائه و بررسی ۱۰ تا از بهترین دکترهای داخلی در ایران می باشد تا شما هم با آن ها و زمینه فعالیت شان آشنا شوید. متخصصان داخلی با هر گونه بیماری و مشکلی که روبرو می شوند، به درمان آن می پردازند و پیچیدگی یا شیوع آن بیماری اصلا برایشان مهم نیست.

دکتر عمومی ، پزشکی است که مهارت‌های نسبی در درمان و تشخیص بیماری‌های متعدد را دارد. آنها نیز در مورد ارگان‌های مختلف بدن دانش و اطلاعات کلی دارند و در صورت مواجه با شرایط خاص، بیمار را به متخصص ارجاع خواهند داد. باید بدانید که این پزشکان اندام‌‌های بدن و عملکرد آنها را به طور کلی مورد بررسی قرار می‌دهند.

مجموعه درمانکده شرایطی را فراهم کرده است تا دسترسی شما به پزشکان داخلی و متخصص راحت‌تر شود. با مراجعه به سایت می‌توانید به طور آنلاین از بهترین دکتر زنان در تهران، قلب، اطفال، گوارش، مغز و اعصاب، دکتر فوق تخصص ریه و… نوبت بگیرید. عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو انجمن ستون فقرات ایران، عضو انجمن … رشته تخصصی داخلی به عنوان یک رشته مادر، بررسی طیف گسترده‌ای از شرایط و بیماری‌هایی که بر روی اندام‌های داخلی بدن تأثیر می‌گذارد را پوشش می‌دهد. به همین دلیل در میان انواع تخصص پزشکی، به عنوان اولین نقطه اطمینان تشخیص و درمان بیماری، مورد توجه جامعه پزشکی و بیماران است. از طرفی، کار یک متخصص داخلی چالش‌برانگیز است؛ زیرا با بسیاری از شرایط و بیماری‌های مختلف روبرو است.

دکتر ندا رشتچیان

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی نمودید. سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر داخلی در ایران آشنا کند و آرزومندیم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد، هم چنین در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. متخصصین قلب و عروق الکتروفیزیولوژی – و یا متخصصان قلب و ریتم، دستگاه های ضربان ساز، و دستگاه های تقویت کننده قلب را در زیر پوست بیمار برای بررسی سنجش، قدم زدن و تحریک شوک قرار می دهند. آنها همچنین روش های تخلیه را برای درمان اختلالات ریتم قلب و همچنین اداره داروهای مورد نیاز انجام می دهند. متخصص قلب یکی از زیر شاخه های تخصص داخلی است و وظیفه او تشخیص و درمان انسداد رگ های قلب، آسیب های قلب و بیماری چشم در اثر عوامل دیگر نظیر کلسترول بالا، دیابت و فشار خون بالا و جلوگیری از بیماری هایی است که قلب، شریان ها و رگ ها را تحت تاثیر قرار میدهد.

بهترین دکتر داخلی در ایران زمان کافی به منظور مشاوره و توضیحات لازم را در اختیار بیمار قرار می دهد و هم چنین بیمار را از نوع بیماری خویش و روش درمانی آن روشن می سازد. در صورت احساس شدید در ناحیه قفسه سینه به خصوص در ناحیه بازوی چپ و داشتن حالت تهوع و تنگی نفس شدید حتما به یک دکتر داخلی مراجعه کنید. دلیل درد قفسه سینه شامل مواردی مانند آسم ، آنژین ، بیماری کیسه صفرا ، گاستریت ، برونشیت ، فتق هیاتال می باشد. بهترین دکتر داخلی کسی است که بتواند با مشخص کردن منبع ناحیه درد قفسه سینه و تجویز بهترین دارو و روش درمان آن به کاهش درد و رفع مشکل کمک کنند. معمولا پزشکان داخلی به عنوان یک پزشک شخصی برای بیماری های خاص فعالیت دارند.

اکثر متخصصین داخلی عمومی، مراقبت از بیماران خود را در یک محیط سرپایی مانند مطب ارائه می‌دهند و در هنگام بستری شدن بیمار در بیمارستان ادامه‌ی روند درمان را دنبال می‌کنند. سایر متخصصان داخلی تنها در بیمارستان از بیماران مراقبت می‌کنند و قادر به ارائه خدمات درمانی به صورت سرپایی نخواهند بود. بهترین متخصص داخلی تمامی اطلاعات خود را در زمینه تشخیص و درمان به روز می کند تا توانایی های علمی اش در زمینه های درمان و تشخیص انواع بیماری ها افزایش داشته باشد. متخصص داخلی در بیمارستان ها و درمانگاه ها فعالیت می کنند که می توانند طیف وسیعی از بیماری های داخلی را تشخیص و تحت درمان خود قرار دهند. معاینه و بررسی کامل بیمار و انجام تمامی آزمایشات موردنیاز به منظور تشخیص بیماری از وظایف ابتدایی بهترین دکتر داخلی در ایران می باشد.

کسی دکتر داخلی خیلی خوب تو تهران میشناسه معرفی کنه؟

اگر اولین بار است که به یک پزشک داخلی مراجعه می کنید باید پرونده پزشکی قبلی خود را به همراه داشته باشید. چرا که شاید متخصص داخلی بخواهد تست ها و آزمایش هایی را بر روی شما انجام دهد حال این که همین آزمایش ها قبلا توسط پزشک قبلی انجام شده است و شما با ارائه آن ها می توانید از انجام آزمایش معاف شوید. از طرفی به همراه داشتن پرونده پزشکی کمک می کند تا دکتر داخلی بداند درمان چگونه آغاز شده و الان در چه مرحله ای است. دکتر داخلی می تواند در نقش مشاور، در کنار یک فوق تخصص قرار گرفته و درمان بیماری را تسهیل کند در حالی که پزشک عمومی این قابلیت را ندارد. یک متخصص داخلی نباید نسبت به روش های درمانی قبلی بیمار که توسط همکاران خود ارائه شده است بی تفاوت بوده و از بیمار بخواهد درمان را از نو آغاز کند.

دکتر داوود آقایی متخصص داخلی متولد سال ۱۳۵۱، موفق به قبولی کنکور پزشکی از دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۷۴ شد. سپس بعد از گذراندن دوره هفت ساله پزشکی عمومی، به مدت ۲ سال در مناطق محروم خدمت کرد. وی در سال ۱۳۹۰ در رشته تخصصی داخلی وارد دانشگاه اراک شد و دوران تخصصی خود را در بیمارستان دهاقان طی کرد و هم زمان در بیمارستان شهرستان مبارکه فعالیت داشت.

صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند. در این صورت لازم است که به متخصص داخلی مراجعه کنند زیرا همانطور که بیان شد وظیفه اصلی متخصص داخلی تشخیص بیماری ها است. متخصصین داخلی در اغلب موارد در بیمارستان ها به فعالیت های تشخیص و درمانی مشغول هستند و می توانید با مراجعه به آن ها طیف گستره ای از بیماری ها را تشخیص و درمان کنید. به پزشک متخصصی که در زمینه ی اندام های داخلی بدن از جمله قلب ، کبد،کلیه ، ریه تخصص گرفته و آموزش دیده است ،متخصص داخلی گفته می شود.