دکتر داخلی خوب در تهران بهترین متخصص و فوق تخصص داخلی تهران دکترتو

برای پیشگیری و درمان این موضوع و کم شدن ناراحتی و درد در مفصل ها توصیه می شود که استراحت داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید و در صورت داشتن افزایش وزن ، وزن خود را کاهش داده و مصرف داروها را فراموش نکنید. گاهی اوقات احساس خستگی بیش از حد و نداشتن انرژی کافی در طول روز به خاطر وجود بیماری هایی مانند کم خونی ، غده تیروئید ضعیف ، افسردگی و یا مشکلاتی در برنامه خواب وجود داشته باشد. کار غده تیروئید تنظیم کردن انرژی بدن از طریق هورمون های تیروئید به نام T3 و T4 می باشد.

  • متخصصان داخلی با هر گونه بیماری و مشکلی که روبرو می شوند، به درمان آن می پردازند و پیچیدگی یا شیوع آن بیماری اصلا برایشان مهم نیست.
  • تخصص غیر مداخله ای – همان آزمایشات یک متخصص قلب غیر تهاجمی را انجام خواهند داد، همچنین می توانند عملیات جزئی مانند کاتتریزاسیون قلبی (یک روش که شریان ها را مسدود می کند) را انجام دهد.
  • برای گرفتن نوبت از دکتر داخلی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای داخلی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید.
  • ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.
  • می‌توان گفت اگر نمی‌دانید باید به چه دکتری مراجعه کنید، به احتمال زیاد نیاز است با دکتر متخصص داخلی صحبت کنید.

تخصص داخلی عمومی یا تخصص داخلی، شاخه‌ای از پزشکی است که پزشک با تحصیل آن، در زمینه شناخت و درمان بیماری‌های اندام‌های داخلی بدن تخصص پیدا کرده و می‌تواند به بررسی علائم و بیماری‌های ارگان‌های مختلف بدن بپردازد. رازداری نیز از ویژگی های بهترین متخصص داخلی است؛ یک متخصص داخلی خوب تلاش می کند که تمامی اطلاعاتی که در زمینه بیماری بیمار وجود دارد را نزد خود نگه دارد و بدون اجازه بیمار اطلاعات را در اختیار هیچ کس قرار ندهد. به همین دلیل پرونده پزشکی فرد به عنوان امانتی نزد پزشک است که هیچ کس از آن مطلع نخواهد شد. پزشکان طب داخلی یا متخصصان داخلی، متخصصانی هستند که از دانش علمی و تخصص بالینی برای تشخیص، درمان و مراقبت دلسوزانه از بزرگسالان در سراسر طیف سلامتی تا بیماری پیچیده استفاده می کنند.

کسی دکتر داخلی خیلی خوب تو تهران میشناسه معرفی کنه؟

در صورتی که پرس و جو نمودن از اطرافیان کارساز نباشد، به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ فضای مجازی بروید و به کمک آن بهترین دکتر داخلی در ایران را شناسایی نمایید. فضای مجازی در انتخاب پزشک موردنظر بسیار مفید می باشد و از مزایای آن می توان به ارائه تمامی مشخصات مرتبط با دکتر داخلی و هم چنین مقایسه پزشکان با یکدیگر را اشاره نمود. زمانی که می خواهیم در کلان شهری مثل تهران بهترین دکتر داخلی در تهران را انتخاب کنیم، باید توجه ویژه ای در انتخاب خود داشته باشیم. در شهر تهران در مقایسه با شهرهای دیگر، دکترهای داخلی زیادی وجود دارد و ممکن است بتواند بهترین دکتر داخلی در ایران از این شهر انتخاب کرد.

تفاوت بین متخصص داخلی و پزشک عمومی:

بلکه دکتر داخلی باید ابتدا وضعیت درمانی بیمار را بررسی کند تا بداند در چه مرحله ای از پیشرفت بیماری به سر می برد. بیمار نباید بعد از اتمام دوره درمانی به حال خود رها شود چرا که امکان بازگشت بیماری وجود دارد لذا متخصص داخلی باید با بیمار در ارتباط بوده و شرایط او را حتی تا مدتی بعد از بهبودی، بررسی نماید. برای گرفتن نوبت از دکتر داخلی تهران در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای داخلی در تهران شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. با مراجعه به لیست دکتر دکتر متخصص داخلی در تهران و مرور کردن نوبت‌های آزاد هر دکتر می‌توانید از نوبت‌های آزاد آن دکتر مطلع شوید یا از مرتب‌سازی بر اساس نزدیکترین نوبت آزاد دکتر متخصص داخلی در تهران استفاده کنید. برای دریافت نوبت از دکترتو، تنها کافی است با تلفن همراه و یا لپتاپ و کامپیوتر وارد سایت نوبت دهی آنلاین دکترتو شوید.

دکتر رضا رشیدی

وی بیشتر فعالیت درمانی خود دد حوزه بیماری های غدد هورمونی مثل دیابت و تیروئید، غدد جنسی و هورمون رشد می باشد. برنامه کاری ایشان، صبح ها در بیمارستان های دانشگاهی و عصر در دو مطب پاسداران و نارمک می باشد. متخصصین داخلی به طور معمول پزشکان خانوادگی هستند و بیماران مدت زمان زیادی با آنها سرو کار دارند.