دکتر زنان آنلاین پزشک متخصص زنان و زایمان آنلاین مدافون-یارا مشاور

در اغلب موارد برای پیشگیری از ابتلا به سرطان دهانه رحم، باید از سن 21 سالگی، تست پاپ اسمیر شروع شود؛ هر 3 سال یک بار تکرار شود. بنابراین هنگام مراجعه به دکتر زنان و زایمان در تهران یا شهر خودتان، حتما به این موضوع دقیق شوید. اگر توصیه دکتر زنان و زایمان و نازایی شما این است که مداخله‌ای انجام دهید که خطرناک یا گران است مجله خبری پزشکی و شما حتی علت این اقدام یا عمل جراحی را نمی‌دانید. متخصص زنان و زایمان خوب باید راز دار بوده و شرایطی را فراهم کند که بیمار بدون هر گونه نگرانی مشکلات خود را عنوان کند. یک پزشک موفق درصد بالایی از درمان های موفق را دارا است و به طور کامل علت بروز عارضه را می شناسد و بیمار را نسبت به بروز خطرات احتمالی آگاه می کند.

  • در شهر شیراز پزشکان زنان زیادی وجود دارد که به صورت حرفه ای در زمینه درمان بیماری های مربوطه فعالیت می کنند.
  • در صورتی که سوالات زیر برایتان پیش آمد، حتما از طریق مشاوره آنلاین دکتر زنان دکترتو ، از دکتر متخصص زنان مشاوره بگیرید.
  • برای اینکار بهتر است اتاقی را انتخاب کنید که قابلیت ایجاد سکوت، گرما و راحتی را داشته باشد.
  • زیرا در این حالت او تماما با روحیات، مسائل جنسی و جسمی شما عزیزان آشنا می باشد.

براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. برای تحقیق در مورد اعتبار و مدارک و گواهی‌نامه‌های پزشک متخصص می‌توانید در اینترنت جستجو کنید و یا از بیمارستانهای محل فعالیت آنها سوال کنید. این پزشکان به متخصص غدد درون ریز هم معروف هستند و موارد مربوط به ناباروری، غدد و هورمون های درون ریز را مورد مطالعه قرار می دهند. رِسااولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

آیا داشتن رابطه جنسی در دوران بارداری برای جنین خطرناک است؟

دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان، زایمان و نازایی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید. از لیست تخصص‌های دکتردکتر، «زنان، زایمان و نازایی» را انتخاب کنید. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید.

شماره تلفن بهترین جراح و متخصص زنان تهران

اگر برای اولین بار است که می خواهید زایمان کنید بهتر است، حداقل چند عکس زایمان طبیعی یا فیلم و کلیپ زایمان طبیعی انسان را مشاهده کنید. پس از انجام زایمان سزارین لازم است بیشتر از گذشته به رعایت بهداشت ناحیه اندام تناسلی رسیدگی کرد. پس از فارغ شدن با روش سزارین باید حداقل به مدت یک ساعت تحت نظر پزشک باشید، در طول این مدت مدام باید میزان فشار خون، ضربان قلب، میزان خونریزی و انقباضات رحمی تان بررسی و چک شود تا از بروز عارضه های دیگر جلوگیری شود. پیش از ورود به اتاق زایمان از مادر آزمایش خون گرفته می شود تا با بررسی نتایج آن تشخیص دقیق تر صورت بگیرد و عملی موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارد. اطلاعاتی در خصوص زایمان سزارین در اختیار مادر قرار دهد و آمادگی های لازمه را ایجاد کند تا درحین عمل با مشکلی مواجه نشوند. بيمارستان آتيه در زميني به مساحت 4300 متر مربع و زيربناي تقريبي مترمربع با 12 طبقه مي باشد.

معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند. مباحث مامایی که مرتبط با بارداری و زایمان و مسائل پیرامون آن است. درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند. تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک نوعی بیماری شایع در میان زنان است.

گر گرفتگی ،تپش قلب ،نعریق ، اضطراب و بی خوابی علائمی هستند که در گذر زمان از بین می روند اما مشکلاتی از قبیل خطر ابتلا به پوکی استخوان ، بیماری های قلبی و عروقی و افسردگی همواره وجود خواهند داشت. اگر بخواهیم به صورت جدی به “نحوه سالم ماندن” توجه کنیم و مراقب خود باشیم، بهتر است! اولین ویزیت زنانه از دوران نوجوانی حدود سنین 13 تا 15 سالگی انجام شود. فرد انتخابی شما عزیزان، باید فردی مطمئن و مورد اعتماد باشد و شما در کنار او احساس خوبی داشته باشید تا در گفتن صحبت های خصوصی و رازهای خود و مسائل نگران کننده، با او به مشکل روحی و ارتباطی برنخورید. همانطور که گفته شد، اینگونه ملاحظات در روند بارداری نیز به شما کمک بزرگی خواهد کرد.