دکتر متخصص داخلی کیست؟معرفی بهترین دکترهای داخلی مشهد

معمولا متخصصین پزشکی در زمینه مطالعه بیماری (آسیب شناسی) یا مطالعه آلرژی مشغول به کار هستند. سپس تحصيلات فوق‌تخصصي و فلوشيپ خود را در رشتة قلب و عروق و طب دوران بلوغ و نيز دوره كوتاه مدت اكوكارديوگرافي و عروق محيطي در آمريكا به پايان رساند. این پزشک با بیمارستان‌های شریعتی، مهرگان، ناظران واقع در شهرک غرب مشهد و درمانگاه فدک همکاری می کند. دکتر زالی من پیشش دو بار رفتم.خیابان مفتح هست.توو کلینیک مطب دارن.بعد از 2ماه وقت میدن بعد هم حداقل 3تا4ساعت معطلی داره.کلا 30 ثانیه منو دید با اینکه پزشکان دیگه خیلی نظرات پیجیده داده بودن،اخر گفت نمیدونم اب بخور و ورزش کن!!!!!! پیشنهاد میکنم جایی برید که وقت بذاره برای شنیدن شرح حال بیمار و معاینه کنه.

در صورتی که با هر کدام از بیماری‌ها و اختلالات ارگان‌های داخلی بدن مواجه شدید، به دکتر داخلی خوب مراجعه کنید. در صورتی که بیماری فرد، نیازمند بررسی های دقیق تر باشد، پزشک مذکور، بیمار را به بهترین فوق تخصص غدد در تهران ارجاع می دهد. بر اساس نتایج یک مطالعه جدید که در مجله داروشناسی و دارودرمانی منتشر شده است، کسانی که مرغ و ماهی بیشتری مصرف می‌کنند، کمتر از سایرین در معرض ابتلا به سرطان کبد قرار خواهند داشت. در این مطالعه، محققان به بررسی مجموعه‌ای از مطالعات پیشین پرداختند که در حد فاصل سال‌های 1956 و 2013 منتشر شده بود.

  • دلیل درد قفسه سینه شامل مواردی مانند آسم ، آنژین ، بیماری کیسه صفرا ، گاستریت ، برونشیت ، فتق هیاتال می باشد.
  • همین امر است که موجب متورم شدن مفاصل و درد و قرمز شدن ناحیه بدن خواهد شد.
  • دکتر سید عباس شاهمرادی پس از دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، برای اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد.
  • به عنوان مثال، آنها می‌توانند همزمان یک بیمار مبتلا به دیابت و بیمار دیگری با عفونت گوش را درمان کنند.

ایمونولوژیست هایی که در زمینه علوم دامپزشکی مشغول به کار هستند، روش های بهتری را برای مراقبت های حیوانی در نظر دارند. بیماری های مقاربت جنسی، حاملگی های ناخواسته، آکنه صورت، بیماری های بلوغ تحت نظر این پزشکان درمان می شود. در کنار تحصیلات، فاکتورهای دیگری مانند مهارت، مطالعه و پژوهش‌های علمی، به‌روز بودن اطلاعات پزشکی، تعهد و دلسوزی نیز شاخص‌های مهمی برای برتری یک پزشک بر دیگری است.

دارای دکترای تخصصی در رشته بیماری های داخلی از دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد. دکتر نیلوفر نیک پوری در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ مدرک تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی همدان شد و دارای متخصص داخلی، بیماری های گوارش، غدد، ریه، روماتیسم و کلیه می باشد. دکتر فروغ سبزقبایی پس از گذراندن دوره تخصصی خود، دوره فوق تخصصی نفرولوژی یا بیماری های کلیه و فشارخون را در دانشگاه علوم پزشکی ایران سپری کردند و در نهایت بورد فوق تخصصی را از آن خود کردند. ایشان عضو انجمن نفرولوژی ایران، عضو انجمن جهانی نفرولوژی و هم چنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشند. چه کسی به عنوان دکتر داخلی شناخته می شود؟ دکتر داخلی بر روی مراقبت های لازم بزرگسالان تمرکز دارد و قادر به تشخیص طیف وسیعی از بیماری هایی که بزرگسالان را تهدید می کند، می باشند. حداقل ۳ سال از دوره ۷ ساله پزشکی آنها مختص به یادگیری نحوه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های بزرگسالان اختصاص داده شده است.

دکتر بهزاد رحمتی

تنها راه تشخیص فشار خون بالا ویزیت ویزیت پزشک هست و به خصوص متخصص داخلی، در صورت تشخیص فشارخون بالا، متخصص داخلی داروهای فشارخون برای بیمار تجویز می کند. متخصص داخلی می تواند برای ادامه تحصیل و داشتن مدرک فوق تخصصی در زیر شاخه های پزشک داخلی فعالیت داشته باشد. در چنین شرایطی برای پزشک حدود یک تا سه سال آموزش اضافه تر قرار داده می شود.اگر بیمار بخواهد برای درمان بیماری خاص به دکتری که در آن زمینه فعالیت دارد مراجعه کند ، انتخاب فرد یک متخصص باید باشد. متخصصان داخلی زایمان یا هر نوع عمل جراحی دیگری انجام نمی دهند و هرگز به درمان بیماری کودکان نمی پردازند. اما با این حال، در تشخیص بیماری های پیچیده بزرگسالان به صورت حرفه ای عمل می کنند‌.متخصصان در کنار یادگیری تشخیص و درمان بیماری ها، برای شناسایی و پیشگیری عوامل خطر مانند فشار خون بالا و کلسترول زمانی برای یادگیری در نظر می گیرند.

سریعترین راه گرفتن نوبت آنلاین از بهترین دکتر متخصص داخلی در تهران

متخصص داخلی و پزشک عمومی هر دو پزشکان مراقبت های اولیه هستند اما متخصص داخلی با پزشک عمومی تفاوت هایی نیز دارند. متخصص داخلی فقط با بزرگسالان سر کار دارد اما پزشکان عمومی کودکان و نوجوانان را هم تحت درمان دارند . این محتوا با طرح سوال متخصص داخلی کیست تولید شده است.در پاسخ کلی به این سوال ،متخصص داخلی یا پزشکی داخلی یا اینترنیست در تشخیص، درمان و پیشگیری از همه‌ی بیماری‌های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد و خدمات مراقبتی بسیاری، بخصوص در بیمارستان‌ها ارائه می‌دهد.

ایشان دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت به اتمام رساندند و سپس برای ارتقا سطح علمی خود به ادامه تحصیل پرداختند. دکتر سبزقبایی بورد تخصصی داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران اخذ نمودند. متخصصان داخلی بزرگسالان را در هر سنی معالجه می‌کنند و اولین پزشکانی هستند که بیماران در ابتدا برای ویزیت، به آنها مراجعه می‌کنند. چرا که متخصص در درمان بیماری‌های اندام‌ داخلی از جمله قلب، کلیه، کبد، ریه‌ها و غیره هستند. آنها معمولاً در مطب یا کلینیک مشغول هستند، اما برخی ممکن است در بیمارستان‌ها و مراقبت‌های ویژه مشغول به کار شوند .

و چه تفاوت هایی با سایر تخصص های پزشکی دارد ، ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید مخصوصا اگر خودتان یا یکی از اعضای خانواده درگیر بیماری های مزمنی مثل فشار خون بالا و دیابت هستند ،احتمالا نیاز به مراجعه به متخصص داخلی خوب خواهید داشت. همه بر روی تابلوهای ساختمان پزشکان نام متخصص داخلی را دیده اند اما شاید برای همه مشخص نباشد که دقیقا کار متخصص داخلی چیست و چه مواردی را درمان می کند و یا در چه مواقعی باید به متخصص داخلی مراجعه کنیم. گرچه متخصصان داخلی ممکن است به عنوان پزشک مراقبت های اولیه عمل کنند اما آنها “پزشکان عمومی” یا “پزشکان خانواده” نیستند، که آموزش آنها فقط در حیطه بزرگسالان متمرکز باشد و ممکن است شامل اطفال، زایمان و جراحی نیز باشند. متخصصین داخلی قادر به کنترل طیف گسترده ای از بیماری ها که بزرگسالان را تحت تأثیر قرار می دهند، هستند و به عنوان متخصص تشخیص، درمان بیماری مزمن و ارتقاء سلامتی و پیشگیری از بیماری شناخته می شوند. دکتر نسرین آجیلیان بیش از هفده سال سابقه در زمینه درمان بیماری های داخلی، گوارش و غدد را دارا می باشند و بیماران بسیاری را معالجه نموده اند، بر همین اساس طرفداران بسیاری را نسبت به خویش جلب کرده اند و همواره در راستای کسب مهارت بیشتر نهایت تلاش خود را به ارمغان می آورند.

یک متخصص داخلی می‌تواند بهترین درمان را برای شما در نظر بگیرد و بهبود کامل را به شما بازگرداند. فقدان انرژی یک نشانه‌ی رایج است که می‌تواند دلایل بسیاری مانند آنمی یا کم‌خونی، اختلالات خواب، کم‌کاری تیرویید و افسردگی داشته باشد. یک تست جسمی، سابقه‌ی پزشکی، و آزمایش خون برای تعیین علت اصلی خستگی مداوم مورد نیاز متخصص داخلی است. با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است.

در این میان، برخی از بیماران دارای چندین بیماری مزمن هستند و نیاز به مراقبت‌های پیچیده دارند. در ادامه این مطلب، در مورد مراحل تحصیلی متخصص داخلی، اینکه چه بیماری‌هایی را ویزیت می‌کند و تفاوت آنها با پزشکان عمومی؛ توضیح می‌دهیم.همچنین اگر نیاز متخصص داخلی دارید میتوانید از سرویس ویزیت پزشک در منزل هوم ویزیت استفاده کنید. رشته تخصصی بیماری‌های بیماریهای داخلی یکی از قدیمی‌ترین رشته‌های تخصصی موجود در ایران می‌باشد. تا قبل از سال ۱۳۵۷ تنها تعداد اندکی از دانشگاه‌ها در این رشته دستیار دستیار می‌پذیرفتند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش آموزش عالی در کشور و همچنین تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد دانشگاه‌های مجری این برنامه افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد. به مرور زمان رشته‌های تخصصی بیماری‌های مغز و اعصاب، بیماری‌های عفونی و گرمسیری و قلب و عروق از این تخصص جدا شدند.