دکتر متخصص زنان، زایمان و نازایی با دریافت نوبت از بهترین دکتر زنان-یارا مشاور

دکتر متخصص زنان و زایمان پس از طی تحصیلات پزشکی عمومی به مدت ۴ سال وارد برنامه دستیاری رشته زنان زایمان (تخصص زنان زایمان) می‌شود. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکتر زنان و زایمان و نازایی در اصفهان می توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. متخصص زنان در اصفهان می‌تواند از قبل از بارداری تا بعد از زایمان از شما و جنین‌تان مراقبت کند.

بنابراین چنانچه قصد بارداری دارید، اما نمی توانید بهتر است به پزشک زنان و زایمانی که به طور اختصاصی در این زمینه فعالیت می کند مراجعه نمایید. تعدادی از دکترهای زنان ترجیح می‌دهند فقط در یکی از این رشته‌ها کار کنند و وارد رشته‌ی دیگر نشوند. مثلا عده‌ای از دکترهای زنان تعداد در مسائل بهداشتی زنان ورود می‌کنند و کاری به حاملگی و زایمان ندارند. حتی ممکن است تعدادی از دکترهای زنان و زایمان که در بخش زایمان تخصص دارند، ترجیح بدهند فقط در زایمان طبیعی حضور داشته باشند و در جراحی‌هایی مثل سزارین دخالت نکنند.

  • اگر به دنبال پزشک متخصص برای لابیاپلاستی در شیراز هستید میتوانید به لینک درج شده مراجعه کنید.
  • با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین زنان و زایمان، تلفنی و متنی گفتگو کنید.
  • به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود.
  • این بیماری اغلب بدون علائم است و خودبه‌خود یا با استفاده از دارو درمان می‌شود.

این عمل برای درمان بسیاری از سرطان‌ها یا فیبروم و غیره استفاده می‌شود. هیسترکتومی انواع مختلفی دارد و می‌تواند به صورت شکمی، واژینال یا لاپاراسکوپی انجام شود. در مجله خبری پزشکی معرض خطر آلودگی با عوامل عفونی در مطب پزشک زنان یا کلینیک‌ها قرار نگیرید. خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند.

دکتر مائده احمدی دستجردی

بنابراین چنانچه دچار اضافه وزن هستید، ابتدا سطح هورمون‌های خود را چک کنید و درصورت طبیعی بودن آن‌ها، می‌توانید از رژیم لاغری اصولی استفاده کرده و نتیجه بگیرید. به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید. خیر، کد تخفیف فقط به کاربرانی تعلق میگیرد که برای اولین بار از دکتر ساینا مشاوره دریافت کنند . یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است. در هر حال همیشه آماده باشید که در صورت عدم پیشرفت مناسب زایمان هر چه سریعتر به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شوید.

فرق دکتر زنان با ماما در چیست؟

درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد. ماما به بهداشت فردی و بیماری‌های جزئی زنان می‌پردازد درحالیکه دکتر زنان مسئول رسیدگی به مسائل تخصصی‌تر و پیچیده است. ماما در جهت بهبود سلامت روحی و عاطفی زنان قدم برمی‌دارد اما دکتر زنان به صورت خاص مسائل پزشکی را پیش می‌برد. به صفحه پزشکان زنان و زایمان درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید. با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید.

مخصص زنان و زایمان

این کار را با استفاده از درگاه امن بانکی و یا کد USSD می توانید انجام دهید. هنگامی که زنان یائسه می شوند ،چرخه ی قاعدگی آنان متوقف شده و توانایی باروری خود را از دست می دهند. در این زمان تخمدان ها به میزان کمتری هورمون های زنانه به خصوص استروژن ترشح می کنند و سبب بروز عوارض یائسگی می شوند.