متخصص داخلی کیست؟ وظایف متخصص داخلی چیست؟

در واقع متخصصان داخلی و دکترهای عمومی اولین پزشکانی هستند که به محض بروز بیماری به آنها مراجعه می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود هنگام مراجعه به این متخصصان، مدارک پزشکی خود را به همراه داشته باشید تا شرح حال دقیقی از وضعیت سلامتی شما در اختیار او قرار گیرد. بزرگسالان در هر سنی می‌توانند برای تشخیص درمان بیماری به این پزشکان مراجعه کنند. بهترین دکتر داخلی در شیراز باید بتواند انواع بیماری های مختلف در بخش های متفاوت بدن را به خوبی تشخیص دهد و بهترین روش درمانی را در پیش بگیرد. متخصصین داخلی می توانند در مورد بهداشت عمومی و مشکلات پیچیده پزشکی اظهار نظر کنند. درمان ها می تواند تنها از طریق پزشک داخلی پیگیری شود و یا متخصص داخلی برنامه ارجاع بیمار به یک متخصص در ناحیه درد را هماهنگ کند.

  • به همین دلیل پرونده پزشکی فرد به عنوان امانتی نزد پزشک است که هیچ کس از آن مطلع نخواهد شد.
  • هپاتیت و مشکلات کبدی؛ یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای بیمار ایجاد شود، اختلالات عملکرد کبد و بیماری‌هایی مانند التهاب کبد است.
  • با توجه به طیف گسترده بیماری هایی که در این زمینه وجود دارد، تخصص داخلی خود در مرحله فوق تخصصی زیرمجموعه های متنوعی دارد که به طور اختصاصی تر به ارگان مرتبط به خود می‌پردازد.
  • دکتر آجیلیان در سال 1380 در دانشگاه علوم پزشکی تهران دوره تخصصی خود را در زمینه داخلی، گوارش و غدد فارغ التحصیل شدند.

دکتر محمدرضا زالی در مورد بیماری های گوارش بهترین هستند.بیمارستان مهرگان و هم ساخنمان پزشکان مهرگان تو خیابان میر عماد. همانطور که گفته شد یک متخصص داخلی بعد از گذراندن دوره های عمومی پزشکی وارد تخصص داخلی می شود. بیماری دیگری وجود دارد که تشخیص و درمان آن به وسیله متخصص داخلی امکان پذیر خواهد بود. اگر متخصص داخلی تشخیص دهد که بیماری در سطح پیشرفته قرار دارد باید فرد بیمار را به متخصص مربوط در زمینه بیماری فرد منتقل دهد.

دکتر حامد زارعی یکی از بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در زمینه تخصصی خویش یعنی بیماری ها داخلی، قلب و عروق، ریه، گوارش و آندوسکوپی، دیابت و هم چنین غدد و روماتولوژی تحقیقات متعددی را به انجام رسانده اند. ایشان در شهر شیراز به عنوان پزشک نمونه، چهار بار برگزیده شده اند و 23 سال سابقه درخشانی را ارائه خدمات نموده اند. دکتر منصوره فریدنیا فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران می باشد.

دکتر عبدالرزاق کمالی اردکانی

عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، عضو انجمن اورولوژي ايران، عضو انجمن اورولوژي اروپا، عضو انجمن اورولوژي امريكا، عضو انجمن … معمولاً متخصصین داخلی با پزشک عمومی یا پزشک خانواده اشتباه گرفته می شوند. در حالی که متخصصان عمومی تحت آموزش های خاصی قرار می گیرند تا بتوانند بیماری های خاص را درمان کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با برخی بیماری‌ها و عارضه‌هایی که توسط متخصص داخلی با گرایش گوارش تشخیص داده شده و مورد درمان قرار می‌گیرند معرفی کنیم. وقتی که شما نمی‌دانید بیماری‌تان مربوط به کدام قسمت است و منشا آن چیست، می‌توانید به متخصص داخلی مراجعه کنید.

بیماری کم خونی و انواع آن

دوران تحصیلات پزشکی عمومی در کنار اساتید برجسته ای چون دکتر علیرضا ستوده نژاد، دکتر محمد حسین داعی، دکتر پدرام … عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشكي تهران، عضو انجمن بيهوشي … بهترین دکتر داخلی در شیراز،می تواند با بیماران خود به خوبی برخورد کند و پاسخ هر یک از سوالاتشان در رابطه با انواع بیماری ها و روند درمانشان را به خوبی می دهد؛بهترین دکتر داخلی در شیراز می تواند از عهده درمان و تشخیص بیماری های اندام های مختلف بر بیاید. این پزشک پس از تشخیص منشا درد و ناراحتی بیمار شروع به درمان و ارائه راهکار های مناسب برای ایجاد یک سبک زندگی جدید می نماید و در صورت لزوم بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع می دهد. متخصصان داخلی و پزشکان عمومی هر دو پزشک مراقبت‌های اولیه هستند؛ اما تفاوت‌های اساسی نیز با هم دارند. در حالی که متخصصان داخلی فقط با بزرگسالان سروکار دارند، پزشکان عمومی مراقبت از افراد در هر سنی از جمله کودکان و نوجوانان را ممکن می‌کنند.

بهترین دکتر و متخصص داخلی در پیروزی

با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص داخلی تهران را انتخاب کنید. بهترین متخصص داخلی تلاش می کند که صبورانه و با حوصله روند درمان بیماری بیماران را پیگیری کند و در هر کجا که بیماری نیازمند مراقبت های پزشکی بود از وی دریغ نکند. بسیاری از افراد برای مراجعه به یک دکتر داخلی خوب تلاش می کنند که در ابتدا تحقیقات لازم را داشته باشند. زیرا که تشخیص و درمان انواع بیماری ها را حساس می دانند و ترجیح می دهند که روند درمان با موفقیت زیاد و توسط مجرب ترین پزشک انجام شود.

نباید شما بهترین دکتر داخلی در شیراز را با پزشک عمومی اشتباه بگیرید زیرا دکتر داخلی تخصص دارد و می تواند با ادامه تحصیل در 7 رشته متفاوت تخصص بگیرد که شامل رشته نفرولوژی، گوارش، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، غدد درون ریز و متابولیسم، بیماری ریه و گوارش می باشد. دکتر علیرضا عارف زاده متخصص داخلی، غدد درون ریز و رشد و متابولیسم می باشند. دکتر عارف زاده دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند و سپس وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند و مدرک تخصصی خویش را از آن جا دریافت نمودند.

متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان کار می کنند و نه با کودکان یا نوجوانان. دکتر نیلوفر نیک پور متخصص داخلی و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد. فرق آن با پزشک عمومی در این است که دکتر داخلی در زمینه درمان بیماری های داخلی مهارت و تجربه بیشتری دارد و آگاهی بیشتری در زمینه انواع بیماری های جدی کسب کرده است تا بتواند تمام سیستم بدنی بررسی کرده و منشا بیماری را تشخیص دهد و خدمات مراقبتی بسیاری برای بیمار تجویز کند. شما برای تشخیص و درمان ابتدایی بیماری‌های مختلف می‌توانید به دکتر عمومی مراجعه کنید.