معرفی 10 تا از بهترین دکتر داخلی در شیراز️【آپدیت سال 1401】

متخصصان داخلی همچنین می‌توانند در «آلرژی» و «ایمنی‌شناسی» نیز فوق تخصص بگیرند. مطب دکتر عبدالرزاق کمالی اردکانی واقع در مشهد، قاسم آباد (شهرک غرب)، میدان حجاب، حجاب 54، مجتمع پزشکان غرب است. مطب دکتر سعید حفیظی لطف آبادی واقع در مشهد، احمد آباد، نبش عدالت 1، ساختمان پزشکان لقمان، طبقه 2 است. مطب دکتر زهره نوبخت واقع در مشهد، بلوار احمدآباد، عارف 3، ساختمان پزشکان یاس، طبقه اول است. همانطور که گفته شد، پزشکان داخلی برای ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی پیشگیرانه نیز آموزش دیده‌اند. این موارد می تواند شامل واکسیناسیون، مشاوره تغذیه، معاینات سلامتی و غربالگری به منظور برطرف کردن مشکلات رایج سلامتی باشند.

  • برونشیت جز التهاب راه های هوایی که گاهی ممکن است حاد باشد و گاهی مزمن.
  • چه در مواردی که شما به بیماری های عمومی مبتلا شده اید و چه زمانی که بیماری شما پیچیده است، باید معاینات اولیه را تحت نظر یک دکتر داخلی انجام دهید.
  • برای برونشیت حاد، معمولا مراقبت های ساده شامل نوشیدن مایعات، استراحت، مصرف آسپرین و تیلنول به منظور کاهش تب و استفاده از یک مرطوب کننده توصیه می شود.همچنین متخصص داخلی برای برطرف کردن برونشیت مزمن، داروهای استنشاقی برای باز شدن راه های هوایی و پاک کردن مخاط ها تجویز می کند.
  • در کنار اینکه برای درمان و کنترل این بیماری می‌توانید به دکتر قلب هم مراجعه کنید.

افرادی که دچار پوکی استخوان هستند ، احتمال شکستگی استخوان ها بالا می رود.این مشکل علائم خاصی ندارد. ولی انجام آزمایش های لازم و بررسی چگالی استخوان از وجود آن باخبر شد.به طور کلی درمان قطعی برای پوکی استخوان وجود ندارد. اما می توان با مصرف دارو از تحلیل بیش از حد استخوان ها جلوگیری کرده و احتمال شکستگی را کاهش داد. ایشان دارای گواهی نامه DHA از دبی و گواهینامه MCCEE از کانادا و همچنین گواهینامه eligibility بمنظور فعالیت پزشکی در مانیتو بای کانادا می باشد.

مطب دکتر زهرا میمندی نژاد واقع در مشهد، بلوار معلم، بین معلم 8 و 10، برج آبشار، طبقه 8، واحد 801 است. پس از مراجعه، در نظرسنجی کیفیت درمان پذیرش24 شرکت کنید تا با کمک شما بقیه مراجعین، برای انتخاب درمانگر خود انتخاب آگاهانه تری داشته باشند. در زمان مقرر به پزشک مراجعه کنید و اطلاعات نوبت دریافتی را به منشی و پزشک ارایه کنید. و سایر پزشکان داخلی ممکن است در سایر شرایط بالینی در محیط های منحصر به فرد مانند مراکز توان بخشی و امکانات مراقبت طولانی مدت فعالیت داشته باشند. به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید. به صفحه مشاورۀ آنلاین داخلی بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید.

آسیب شناسی بیماری ها

دکتر هومن هوشنگی متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد فوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد و رشته تخصصی داخلی خود و فوق تخصصی گوارش و کبد را نیز از این دانشگاه تهران اخذ کرد. دکتر علی اصغر شاه دایی متولد سال ۱۳۴۷ موفق به دریافت مدرک دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد. وی همچنین مدرک تخصصی بیماری های داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد.ایشان پایان نامه خود درباره درمان های نوین دیابت ارائه داده و در کلینیک های تخصصی دیابت موفقیت بسیاری در زمینه درمان دیابت از خود نشان داده است. متخصص داخلی یا پزشک داخلی در تشخیص، درمان و پیشگیری از همه‌ی بیماری‌های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد و خدمات مراقبتی بسیاری ارائه می‌دهد. متخصص داخلی بیماریهایی که بر اندام مختلف و سیستم بدن تاثیر می گذارد، بررسی می کنند و منشا بیماری را تشخیص می دهد.

وی با استفاده از نوین ترین تجهیزات تشخیصی و درمانی می تواند به دقت تشخیص و موفقیت درمان بیفزاید. پیشنهاد می شود برای مشاهده لیست های طبقه بندی شده از طریق صفحه نخست دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا بر اساس مدرک تحصیلی لیست های طبقه بندی شده را مشاهده نمایید. فردی که دارای بیماری آسم می باشد راه های هوایی آن دچار اختلال شده و نسبت به مواردی حساس و ملتهب می شود. در صورت ایجاد آلرژی به خاطر وجود آسم ، راه‌های هوایی تنگ تر شده و هوای کمتری به ریه ها می رسد. در چنین مواقعی فرد در هنگام تنفس با مشکلاتی مانند خس خس سینه ، تنگی قفسه سینه مواجه می شود. کار غده تیروئید تنظیم انرژی لازم برای بدن است که این انرژی از طریق هورمون های تیروئید دریافت می شود.

در ایران[ویرایش]

عواملی مانند تغییرات نحو زندگی، کاهش وزن، ورزش کردن، و تغییر در برنامه غذایی نیز ممکن است در درمان دیابت تاثیر گذار باشد. سلام خدمت دوستان عزیز….من ۳۰ سالمه و لیسانس حقوق و اینکه ساکن شهرستان.به کار … فشار خون بالا به صورت فشارخون سیستولی (عدد بالا) بالای ۱۴۰ میلی‌متر جیوه یا فشار دیاستولی (عدد پایین) بالای ۹۰ میلی‌متر جیوه تعریف می‌شود. کلسترول بالا در صورت افزایش بیش از حد چربی ها در خون ایجاد می شود.کلسترول بالا مانند فشارخون علائم مشخصی ندارد و تنها راه تشخیص هم انجام دادن آزمایش خون است. «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

معمولاً این مشکل بر اثر ویروس های وارد شده در دستگاه تنفسی ایجاد می شود و نشانه های وجود این بیماری با توجه به سیستم که تحت تأثیر قرار گرفته است ، متفاوت می باشد. بخاطر همین رقابتی که در این شهر وجود دارد در شهرهای دیگر مشاهده نمی شود.قبل از انتخاب بهترین دکتر داخلی در ایران باید بدانیم یک دکتر داخلی دارای چه ویژگی هایی می باشد. دکتر سید امیر طاهری متخصص بیماری های داخلی، فوق تخصص گوارش، کبد و مجرای صفراوی می باشد. در صورتی که به دنبال بهترین دکتر داخلی در ایران هستید، پیشنهاد می کنیم خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید. متخصص ریه پزشکی است که در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان شرایطی که بر ریه ها و دستگاه تنفسی تأثیر می گذارد تمرکز دارد.

این حالت می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد و برای درمان آن می‌توان به متخصص داخلی مراجعه کرد. اهمیت دکتر داخلی زمان مشخص می شود که شما نمی دانید منشا بیماری تان از کجاست و مشکل تان به چه دلیلی است. چراکه دکتر داخلی مهارت زیادی در تشخیص و درمان بیماری دارد.در کلام آخر باید بگوییم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا جهت معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید.

اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،اخذ درجه تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اخذ درجه فوق تخصصی جراحی قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخذ فلوشیپ جراحی قلب و پیوند قلب از کالج سلطنتی انگلستان، گذراندن دوره تکمیلی جراحی … ایشان عضو انجمن گوارش و کبد، نائب رئیس انجمن دیابت فارس، عضو انجمن دیابت آمریکا و انگلیس و عضو هیئت مدیره انجمن متخصصین داخلی و هم چنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کازرون می باشند. دکتر زارعی در سال 1371 مدرک پزشکی عمومی خود را از دانگاه علوم پزشکی شیراز کسب نمودند و سپس در سال 1374 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند. برای تشخیص و درمان بیماری های داخلی باید به متخصص داخلی مراجعه نمود اما همان گونه که می دانید معاینه هر سیستم درونی بدن نیاز به تخصص خاص خود را دارد لذا اکنون این سوال مطرح می شود که تخصص داخلی دقیقا چه مواردی را شامل می شود.