چگونه درک زمان ما رویکرد ما به تغییرات آب و هوا را شکل می دهد: عکس ها


انبوهی از ،‌های طوفان یان در نوامبر 2022 در فورت مایرز فلوریدا در پشت صفی از مردمی که منتظر رای دادن هستند بالا می‌رود. تحقیقات نشان می‌دهد که حمایت از برخی سیاست‌های آب و هوایی بلافاصله پس از بلایای ناشی از آب و هوا مانند ایان افزایش می‌یابد.

ربکا بلک ول/AP


مخفی ، ،وان

تغییر ،وان

ربکا بلکول/AP


انبوهی از ،‌های طوفان ایان در نوامبر 2022 در فورت مایرز، فلوریدا، پشت صفی از مردمی که منتظر رای دادن هستند بالا می‌رود. تحقیقات نشان می‌دهد که حمایت از برخی سیاست‌های آب و هوایی بلافاصله پس از بلایای ناشی از آب و هوا مانند ایان افزایش می‌یابد.

ربکا بلکول/AP

بیشتر مردم بر زمان حال متمرکز هستند: امروز، فردا، شاید سال آینده. تعمیر ،تیک پنچر شده بیشتر از اینکه بفهمید آیا باید از ماشین برقی استفاده کنید، سخت تر است. زندگی در کنار ساحل بسیار سرگرم کننده تر از این است که بفهمید خانه شما به دلیل بالا آمدن سطح دریا چه زم، زیر آب می رود.

این رابطه اولیه انسان با زمان، تغییرات آب و هوا را به یک مشکل پیچیده تبدیل می کند.

آنتونی لیزروویتز، مدیر برنامه ییل در ارتباط با تغییرات اقلیمی، می‌گوید: «من تغییر آب و هوا را مشکل سیاست‌گذاری از جهنم می‌دانم، زیرا تقریباً نمی‌توانستید من،‌تر برای روان‌شناسی زیربنایی ما یا نهادهای تصمیم‌گیری ما طراحی کنید.

وسواس ما نسبت به حال، آینده را مبهم می کند

آن موسسات – از جمله شرکت‌ها و ،ت‌هایی که در نهایت قدرت کاهش چشمگیر انتشار گازهای گلخانه‌ای را دارند – می‌توانند حتی بیشتر از افراد نسبت به زمان حال وسواس داشته باشند.

به ،وان مثال، لیزروویتز می‌گوید، بسیاری از شرکت‌ها بر درآمد و رشد سه ماهه تمرکز دارند. این به رفتارهای کوتاه مدت کمک می کند، مانند اجاره زمین جدید برای حفاری برای سوخت های فسیلی، که تغییرات آب و هوایی طول، مدت را بدتر می کند.

و همچنین انگیزه های بزرگی برای رهبران سیاسی وجود دارد که کوتاه مدت فکر کنند. لیزروویتز خاطرنشان می کند: “رئیس جمهور هر چهار سال یک بار انتخاب می شود. اعضای مجلس سنا هر شش سال یک بار انتخاب می شوند. و اعضای مجلس هر دو سال یک بار انتخاب می شوند. تغییر آب و هوا، که در طول دهه ها آشکار می شود.”

پذیرفتن تفکر

کووید چگونه حس زمان ما را مخدوش کرد؟  مسئله ادراک است

برای آن رهبران منتخب ضرب الاجل هایی در پیش است. ،ت بایدن متعهد شد که انتشار گازهای گلخانه ای را تا سال 2030 به نصف کاهش دهد. تا سال 2050، انسان باید انتشار گازهای گلخانه ای را به طور کامل حذف کند تا از فاجعه بارترین اثرات تغییرات آب و هوایی در اوا، این قرن جلوگیری کند.

روانشناسان می گویند خوشبختانه، تمرکز جمعی ما بر زمان حال نیز نکاتی را در مورد چگونگی مهار این تمرکز بر زمان حال برای الهام بخشیدن به کنش ارائه می دهد.

برای تحریک اقدام، پاداش‌های رو، را برای رسیدگی به تغییرات آب و هوایی در حال حاضر تسریع کنید

به ،وان مثال، راه هایی برای برجسته ، بازده سریع برای رسیدگی به تغییرات آب و هوا وجود دارد. در حوزه سیاسی، این می تواند به این م،ی باشد که یک مقام منتخب آرای بیشتری به دست می آورد زیرا از سیاست هایی حمایت می کند که انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد. وعده منفعت در انتخابات بعدی ممکن است بیشتر از هدف محافظت از نسل های آینده باشد، حتی اگر نسل دوم وزن اخلاقی بیشتری داشته باشد.

جنیفر ژاکت، محقق و دانشیار مطالعات زیست محیطی در دانشگاه نیویورک که در زمینه مطالعات زیست محیطی مطالعه می کند، توضیح می دهد: “مزایایی که امروز به دست می آوریم برجسته تر هستند و ما آنها را بیشتر از مزایایی می خواهیم که ممکن است بزرگتر باشند، اما در آینده به دست می آیند.” روانشناسی اقدام جمعی، از جمله در مورد تغییرات آب و هوا.

محققان می گویند زمان یک توهم است.  پس چرا همه ما به آن وسواس داریم؟

ژاکت می‌گوید لایحه هزینه‌های هنگفتی که سال گذشته توسط کنگره تصویب شد، به نام قانون کاهش تورم، نمونه دیگری از استفاده از تمرکز ما بر زمان حال برای هدایت رفتار آگاهانه اقلیمی است. این لایحه شامل مشوق های مالی برای افرادی است که خودروهای برقی می ،ند یا پنل های خورشیدی نصب می کنند.

ژاکت می گوید: «آنها در تلاش هستند تا مزایا را تسریع بخشند. این هوشمندانه است. این خوب است.

آب و هوای شدید توجه همه را به خود جلب کرده است

از برخی جهات، تمرکز ما بر زمان حال کمتر و کمتر مشکل ساز است، زیرا تغییرات آب و هوایی امروزه خود را بیشتر و بیشتر آشکار می کند – در زندگی روزمره ما. همه افراد روی زمین اثرات یک سیاره داغتر را تجربه می کنند. این باعث می شود که مشکل حال باشد، نه آینده.

تغییرات آب و هوایی هوا را شدیدتر می کند.  چرا بیشتر پیش بینی ها به آن اشاره نمی کنند؟

به گفته لیزروویتز که بیش از 15 سال است رهبری یک نظرسنجی سالانه در مورد این موضوع را بر عهده داشته است، این فوریت در حال حاضر در نحوه نگاه آمریکایی ها به تغییرات آب و هوایی نشان داده شده است. او می‌گوید که با رایج‌تر شدن آب و هوای شدید، حمایت از سیاست‌های آب و هوایی نیز به‌ویژه در سطح محلی در حال افزایش است.

به ،وان مثال ا،ریت قریب به اتفاق از پاسخ دهندگان در نظرسنجی سپتامبر 2021 گفتند که از ،ت های محلی حمایت می کنند تا پولی برای کمک به کارآمدتر ، انرژی خانه ها، افزایش حمل و نقل عمومی و نصب مسیرهای دوچرخه سواری فراهم کنند. و ا،ر پاسخ دهندگان از سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر حمایت ،د.

هیچ زم، برای تلف ، وجود ندارد

حمایت گسترده عمومی از سیاست‌های آب و هوایی می‌تواند به سیاستمداران و رهبران شرکت‌ها برای اقدام سریع کمک کند – که مهم است، زیرا دانشمندان هشدار می‌دهند که انتشار گازهای گلخانه‌ای باید به‌طور چشمگیری و بلافاصله کاهش یابد تا از گرم شدن ناگه، در اوا، این قرن جلوگیری شود.

لیزروویتز می گوید: «ما باید انتخاب های اجتماعی بزرگی انجام دهیم، و این تغییرات باید اکنون اتفاق بیفتد. در حال حاضر. افرادی که با هم همکاری می کنند تا از رهبران خود درخواست اقدام کنند، یک قطعه کاملاً حیاتی خواهد بود.»

این داستان بخشی از مجموعه علمی دوره ای ما است “یافتن زمان – سفری به بعد چهارم داشته باشید تا یاد بگیرید چه چیزی باعث می‌شود ما تیک تیک بزنید.”


منبع: https://www.npr.org/sections/health-s،ts/2023/01/04/1139782291/time-perception-climate-change-risk