کشاورزی جلگه سبز نهال هلو تبریزی پایه رویشی Tabrizi peach seedlings | nahalfa

کشاورزی جلگه سبز نهال هلو تبریزی پایه رویشی Tabrizi peach seedlings | nahalfa

در صورت آبیاری مناسب ، طول عمر این نهال هلو ۲۰ سال است. قرمز پر از رنگ است و این میوه شیرین دارای ویژگی نهال فا های بسیاری است. این نوع نهال هلو دارای گلهای صورتی است که در اوایل بهار قبل از رشد برگها شکوفا می شود و چهره زیبایی به درخت می بخشد.

  • فصل مناسب برای کاشت نهال بسیار حائز اهمیت است، فصل پاییز و فصل رویش مثل بهار بسیار مناسب می‌باشند از جمله مراقبت‌های بعد از کاشت نهال می‌توان به مراقبت کوددهی اشاره کرد چرا که استفاده از کودهای مناسب باعث افزایش راندمان رشد نهال هلو و باردهی بیشتر آن می‌شود.
  • ارتفاع درخت هلو یک متر است و میوه های کامل می دهد.
  • شما می توانید نهال هلو را با ضمانت دو ساله خریداری و از کیفیت آن مطمئن شوید.
  • مسلما پرورش بذر هلو زمان و هزینه زیادی را از شما می گیرد.
  • شکل ظاهری این شکل هلو بسیار جذاب و زیباست و توجه افراد را به خود جلب می کند.

دربرخی مناطق، باغات بعد از ۸ تا ۱۰ سال مجدد کاشته می‌شوند. به دلیل محکم بودن درخت و ریشه های آن، در برابر اکثر آفات و باکتری ها بسیار مقاوم است. برای مناطقی که آب و هوای مناسب برای پرورش هلو دارد بسیار مناسب است. شاخه های باقیمانده نیز باید بر روی پایه 20 تا 35 سانت هرس شود. این نهال نسبت به سرمای بهار و گرمای بیش از حد تابستان نمی تواند مقاوم باشد. همچنین به دلیل حساس بودن این نوع نهال به لکه باکتریایی باید در فواصل منظم سم پاشی صورت گیرد.

صدور فاکتور رسمی

نهالستان هلو کاظمی آماده هرگونه همکاری و مشاوره رایگان به باغداران عزیز جهت خرید بهترین نوع نهال هلو کاظمی می باشد. نهالستان هلو گرین آماده هرگونه همکاری و مشاوره رایگان به باغداران عزیز جهت خرید بهترین نوع نهال هلو گرین می باشد. نهالستان هلو سبز آماده هرگونه همکاری و مشاوره رایگان به باغداران عزیز جهت خرید بهترین نوع نهال هلو سبز می باشد.

خرید نهال هلو خونی

این رقم در اواسط فروردین گل می دهد و میوه آن در شهریور ماه می رسد و این مدت 120 روز طول می کشد. این نهال یکی از انواع ارقام دیررس است زیرا گل دهی آن در فروردین ماه و به مدت 10 روز اتفاق می افتد . میوه های نهال هلوی سان کرست برای صنعت کمپوت سازی و تهیه کمپوت های خوشمزه و همچنین تازه خوری بسیار مناسب است.

به بیشتر آفات و بیماری ها مقاوم بوده و حساسیت خاصی از خود نشان نمی دهد. مقاومت هلو در برابر سرمای زمستانه از سیب و گلابی کمتر و تقریبا مشابه (به) می باشد . برای هلو سرمای کشنده معمولا حدود 21- درجه سانتی گراد است ولی اگر هوا به سرعت سرد شود در دمای 9- تا 13- درجه سانتی گراد نیز جوانه و حتی شاخه های جوان خشک می شوند. نیاز سرمایی هلو برای بیرون آمدن از استراحت زمستانه 500 تا 1000 ساعت می باشد. هلو در مقابل گرمای تابستان مقاوم تر از سیب است و در تابستان های گرم میوه های آن مانند گلابی کیفیت بهتری دارد. نژادهای متنوع در مراتع مختلف و ارتفاع های متفاوت می توان کشت کرد.