آنچه در یک گردهمایی تعطیلات انجام می دهید، بر اساس تیپ شخصیتی مایرز-بریگز®


ENFP

سعی می‌کند همه را متقاعد کند که سرود خواندن خانه به خانه کریسمس از مد روز بسیار سرگرم‌کننده‌تر از بازی ، و خوردن کلوچه‌های قندی در داخل خانه است. در پایان، آنها INFP، ESFP، ISFP، و ENFJ را متقاعد می کنند که همراهی کنند. بقیه فقط سرشان را تکان می دهند و در مورد اینکه «قاف» یا «قات» باید به ،وان یک کلمه در Scrabble مجاز باشد بحث می کنند.

ENTP

با بیان سنت‌های عجیب و غریب و بت پرستی که الهام‌بخش این تعطیلات هستند، ESFJ را آزار می‌دهد. آیا می‌دانستید که این گلدان‌های گرد و درخشان روی درخت از «توپ‌های جادوگر» الهام گرفته شده‌اند که قرار بود ارواح شیط، را دفع کنند؟ همه ناراحت هستند و ENTP عذرخواهی نمی کند.

INFP

با ENFP رفتیم تا سرودهای کریسمس را بخو،م، اما در این روند، شروع به خیال پردازی در مورد اینکه اگر مردم پیام های عشق، صلح و مهرب، در سرودهای کریسمس را به دل می گرفتند، چگونه بود. بدون اینکه ،ی متوجه شود در خانه دوم جا ماندم. در نهایت یک گربه ولگرد را نجات داد.

INTP

تمام شب را در گوشه ای سپری ،د و با لپ تاپ خود صحبت ،د و چیزی در مورد هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی زیر و رو ،د. همه خیلی مؤدب هستند که بپرسند واقعاً چه کار می کنند، بنابراین آنها را رها می کنند تا زم، که به خانه بروند.

ENFJ

با ENFP سرود کریسمس می خواند، اما در نقش مربی زندگی به زن مسن تنها در خانه سوم پایان می دهد. او را به جمع خانواده برمی گرداند، جایی که او را در یافتن قدرت درونی خود، شفای فرزند درونش و بخشیدن خود به خاطر اشتباهات گذشته آموزش می دهد. همه افراد دیگر آنقدر تحت تأثیر سخنر، انگیزشی او قرار می گیرند یا حواسشان پرت می شود که متوجه نمی شوند ESTP صدای تعطیلات را افزایش داده است.

ENTJ

شب را صرف تلاش برای متقاعد ، ISFP می کند که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یک حرکت هوشمندانه است. هر ، دیگری وارد عمل می شود و به ENTJ یادآوری می کند که کریسمس است، نه یک سمینار سرمایه گذاری. ENTJ احساس می‌کند که کمک‌های آنها به خانواده قدرد، نمی‌شود و به همه می‌گوید: “امیدوارم از فقیر بودن لذت ببرید!” و طوفان خاموش می شود. همه چشمان خود را می چرخانند و نگاه های آگاهانه ای را رد و بدل می کنند.

INFJ

همانطور که INFJ به چراغ‌های کریسمس خیره می‌شود، در حالت خلسه‌مانندی قرار می‌گیرند و در مورد اینکه زندگی مانند رشته‌ای از چراغ‌های رنگارنگ است، می‌گویند. تاریکی زندگی با لحظات شادی و م،ایی که راه آنها را روشن می کند نقطه گذاری می شود. همه به آنها نگاه می کنند که انگار جرعه جرعه جرعه مشت می خوردند، اما INFJ فقط سرشان را تکان می دهد. آن‌ها می‌دانند که افکارشان آنقدر عمیق و عمیق است که دیگران نمی‌توانند آن را درک کنند. در نهایت بهانه ای برای رفتن زودهنگام پیدا می کنند. آن‌ها به خانه می‌روند و استعاره‌ای را که کشف کرده‌اند در مورد اینکه چگونه مردان شیرینی زنجفیلی نشان‌دهنده همنوایی اجتماعی و مبارزه برای حفظ فردیت خود هستند، فکر می‌کنند.

INTJ

شب را به این می گذراند که آرزو کند همه به جای Scrabble، Stratego بازی کنند. وقتی ENTJ ارز رمزپایه را مطرح می‌کند، در موافقت خود غر می‌زند و زم، که ENTJ فریاد می‌زند «امیدوارم از فقیر بودن لذت ببرید» به خودش لبخند می‌زند. هیچ ، نمی داند که INTJ در واقع یک میلیون دلار در حساب پس انداز خود دارد که از طریق سرمایه گذاری های هوشمندانه به دست آمده است.

در نهایت ساعت آنها را چک می کند، آگاهانه سر تکان می دهد، سپس در خیابان راه می رود تا INFP را که هنوز ایستاده است، گیج شده جلوی خانه دومی که در آن صدا می زدند، نجات دهد. INFP (و گربه ولگرد) را به خانه برمی گرداند و به خانه می رود تا یک صفحه گسترده پر از بهانه ایجاد کند تا دفعه بعد که به یک گردهمایی تعطیلات دعوت می شوند استفاده کنند.

ESFP

با ENFP سرود کریسمس می خواند تا زم، که یک بار کارائوکه را ببینند. نمی‌توانم در برابر وسوسه بستن «همه چیزی که برای کریسمس می‌خواهم تو هستی» مقاومت کنم و ENFP را با خود به داخل بکش،م. در نهایت در رقابت کارائوکه برنده می شود و حداقل ده ها دوست جدید پیدا می کند. این گروه برنامه ریزی می کنند تا روز بعد به یک سفر جاده ای به کالیفرنیا بروند.

IS P

پانچ تعطیلات را با چیزی اضافه می‌کند و می‌خندد در حالی که دیگران ناآگاهانه آن را می‌نوشند. در وسط Scrabble ، می‌کند تا یک اسلحه‌خانه عظیم گلوله برفی ایجاد کند و ISTP را به یک دوئل به چالش می‌کشد. سعی می‌کند با پرتاب ، گلوله‌های برفی بازیگوشانه به طرف آن‌ها، INFP به آن ملحق شود، اما آنها فقط لبخند می‌زنند و چیزی درباره زیبایی طبیعت زیر لب می‌گویند.

ISFP

با ENFP سرود کریسمس می‌خواند، اما به تنهایی سرگردان می‌شود. یک مجسمه یخی از یک اژدهای غول پیکر ایجاد می کند که نماد مبارزات درونی آنها است. وقتی به خانه باز می گردند، همه آنقدر مشغول بحث و جدل در مورد انتخاب کلمات اسکربل یا بحث در مورد شایستگی ارزهای دیجیتال هستند و حتی متوجه نمی شوند که رفته اند. روز بعد مجسمه یخی آنها در رو،مه محلی با ،وان “نمایش شگفت انگیز هنر پیدا شده در زمین متروکه” منتشر می شود.

ISTP

در مبارزه با گلوله برفی با ESTP پیروز می شود زیرا آنها بیش از حد حواسشان پرت است و سعی می کنند توجه INFP را جلب کنند. آن‌ها بی‌قرار به دنبال چیزی هیجان‌انگیزتر می‌روند و خود را در جشن رنسانس تعطیلات می‌بینند. آن‌ها در نهایت به گروهی از مبارزان شمشیر می‌پیوندند و اوا، شب خسته و خوشحال پس از یک شب آبجو، بازی و ماجراجویی به خانه بازمی‌گردند.

ESFJ

بازی Scrabble را سازماندهی می‌کند، مطمئن می‌شود همه راحت هستند، و لیوان‌های کاکائو داغ را برای ،، که بیرون سرگردان هستند بسته‌بندی می‌کند. هنگامی که ENTJ شروع به تبلیغات در مورد ارزهای دیجیتال می کند، ESFJ به آرامی موضوع را به سنت های تعطیلات در سراسر جهان تغییر می دهد. همه (به جز NT ها) در حالی که در مورد مرنگ فرانسوی، پانتون ایتالیایی و استولن آلم، صحبت می کنند، آرام می گیرند و به نشانه موافقت سر تکان می دهند. بعد از آن شب، ESFJ INFP را با یک فنجان کاکائو داغ و شعری در مورد اینکه چگونه کریسمس در مورد ارتباط و عشق است، در رختخواب می‌گذارد.

ESTJ

داور بازی Scrabble. همه را تحت کنترل نگه می دارد و مطمئن می شود ESTP تقلب نمی کند. در نهایت متوجه می شود که پانچ تعطیلات افزایش یافته است و یک سخنر، سخت در مورد نوشیدن مسئولانه همراه با یک آزمایش تنفس برای همه برگزار می کند. وقتی ESTP اعتراض می کند، ESTJ کلید ماشین آنها را می گیرد تا زم، که آرام شوند. اوا، همان شب، ESTJ لپ‌تاپ خود را بیرون می‌آورد و شروع به کار بر روی راه‌هایی برای بهینه‌سازی بودجه هدایای تعطیلات می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که جشن سال آینده کم‌هزینه‌تر خواهد بود. ساعت

ISFJ

عصبی در پس‌زمینه شناور است و سعی می‌کند مطمئن شود که همه اوقات خوبی را سپری می‌کنند و هیچ‌، کنار گذاشته نمی‌شود. هنگامی که ENTJ طوفان می شود، ISFJ دنبال می شود تا مطمئن شود که آنها خوب هستند. وقتی ENTJ شروع به داد زدن در مورد اهمیت سرمایه‌گذاری عاقلانه می‌کند، ISFJ متوجه اشتباه خود می‌شود و در حالی که سعی می‌کند کلمه بعدی را که در بازی Scrabble بازی می‌کنند فکر کند، سر تکان می‌دهد.

بعد از آن شب، وقتی همه به خانه برگشتند، ISFJ کارت های تعطیلات را با پیامی صمیمانه از قدرد، و عشق برای همه آنها که می شناسند ارسال می کند.

ISTJ

در واقع به بازی Scrabble توجه می‌کند تا اینکه با صحبت در مورد سنت‌های تعطیلات یا نوشیدن نوک تخم‌مرغ (بدیهی است) حواسش پرت شود. بازی را با اختلاف برنده می‌کند و چیزی در مورد این که چگونه «فقط یک بازی» بوده است را زیر لب می‌گوید در حالی که در باطن احساس می‌کند یک آدم بدجنس است. اقدام به سازماندهی مجدد کتاب‌های موجود در قفسه کتاب به ترتیب حروف الفبا، تعمیر چراغ کریسمس خاموش شده، و پاک ، یک فنجان تخم مرغی که هیچ ، دیگری متوجه آن نشده است. بعداً همان شب، ISTJ در مجله پوست موش رویدادهای روز را می نویسد و به خود قول می دهد که سال آینده با اختلاف بیشتری اسکربل را برنده خواهند شد.

افکار شما چیست؟

آیا از این مقاله لذت بردید؟ در مورد مهم، های تعطیلات و شام های خانوادگی چه احساسی دارید؟ در نظرات به ما و سایر خوانندگان اطلاع دهید!

مطمئن نیستید تیپ شخصیتی شما چیست؟ جدید ما را بگیرید پرسشنامه شخصیت در اینجا. یا می تو،د از MBTI® رسمی استفاده کنید اینجا.

در کتاب‌های الکترونیکی ما درباره تیپ شخصیتی خود اطلاعات بیشتری ،ب کنید، کشف شما: باز ، قدرت تیپ شخصیتی، INFJ – درک عارف، INTJ – درک استراتژیست، و INFP – درک رویاپرداز. شما همچنین می تو،د با من ارتباط برقرار کنید فیس بوک، اینستاگرام، یا توییتر!

مقالات دیگری که ممکن است از آنها لذت ببرید:

فیلم کریسمس که دوست خواهید داشت، بر اساس تیپ شخصیتی مایرز-بریگز

آنچه که هر تیپ شخصیتی مایرز-بریگز در مورد آن تنبل است

چرا هر تیپ شخصیتی Myers-Briggs از همه سخت تر است؟




منبع: https://www.psyc،logy،.com/2022/12/16/what-you-do-at-a-،liday-gathering-based-on-your-myers-briggs-personality-type/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=what-you-do-at-a-،liday-gathering-based-on-your-myers-briggs-personality-type