انتخاب های من از کتاب های حیوانات، غیرداستانی، داستانی، و شعر


کتاب‌هایی که امسال بیشترین لذت را بردم شامل کتاب‌هایی درباره سگ‌ها و گربه‌ها، به‌علاوه غیرداست،، چند رمان عالی و شعر است.

دو گربه در یک روز بار، روی پتویی جلوی پنجره، با یک کتاب باز و یک فنجان قهوه در نزدیکی آن غوطه ور می شوند.
ع،: ایرینا کوزوروگ/Shutterstock

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

روانشناسی حیوانات همراه را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

امسال کدام کتاب‌ها را هدیه می‌دهید و امیدوارید کدام کتاب‌ها را دریافت کنید؟

اینها برخی از کتاب هایی هستند که امسال از آنها لذت بردم (ا،اماً امسال منتشر نشده اند). من همچنین کتاب هایی را که مشتاقانه در تعطیلات به دنبال آن هستم به اشتراک می گذارم.

من با کتاب‌های حیوانات شروع می‌کنم قبل از اینکه مجموعه‌های شعر، غیرداست، و رمان‌هایم را شامل شود.

کتاب‌های سال توله سگ و سگ شگفت‌انگیز روی میزی با کاسه آبی پر از ساتسوما

سال توله سگ: چگونه سگ ها خودشان می شوند اولین سال زندگی کویدیتی توله سگ ال،اندرا هوروویتز را روایت می کند. همه کتاب‌های هوروویتز برای سگ‌ها خواندن ضروری هستند و این یکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. کاملا لذت بخش

Wonderdog: The Science of Dogs و دوستی منحصر به فرد آنها با انسان ها نوشته ژول هاوارد خواندنی فوق العاده است. من این افتخار را داشتم که مطلبی بنویسم: گزارشی تازه و پر جنب و جوش از آنچه از داروین تا امروز در مورد سگ ها آموخته ایم. با گروهی از شخصیت های آشنا و تقریبا فراموش شده، سگ شگفت انگیز به ما می گوید که چرا سگ ها کارهایی را که انجام می دهند انجام می دهند – و در مورد خودمان چه می گوید. پر از شفقت و دسیسه، این داستان سرایی علمی در بهترین حالت خود است.

(ع، جلد بریت،ا را نشان می دهد سگ شگفت انگیز; پوشش ایالات متحده متفاوت است).

سه کتاب روی میز، حیوانات ازوپ، گرگ ماده آلفا، و PS I Love You More Than Tuna، به همراه یک زیور پرنده قرمز و چند شیرینی قرمز

حیوانات ازوپ: علم پشت افسانه ها توسط جو ویمپنی با بررسی اینکه آیا حقیقتی در این افسانه وجود دارد یا خیر، نگاهی تازه به برخی از داستان های ازوپ می اندازد. نگاهی جذاب به آنچه در مورد رفتار حیوانات می د،م.

اگر ،ی را می شناسید که گربه ای را از دست داده است، PS من تو را بیشتر از ماهی تن دوست دارم اثر سارا چانسی تجلیل از رابطه بین گربه و انسان است که به آنها آرامش می دهد. نقاشی های زیبای فرانسیس ترمبلی متن را به تصویر می کشد.

گرگ ماده آلفا: میراث خشن یلوستون 06 نوشته ریک مک اینتایر کتاب دیگری است که من خوش شانس بودم که قبل از انتشار آن را خواندم. داستان جذاب گرگ افسانه‌ای 06 را روایت می‌کند که رهبری، کار گروهی و ،د او باعث شد خانواده‌اش در بسیاری از چالش‌ها پیشرفت کنند. مشاهدات پرچین مک اینتایر خواننده را با نسل‌هایی از گرگ‌ها که بازی می‌کنند، غذا می‌خورند، جفت‌گیری می‌کنند و می‌جنگند، قرار می‌دهد. خیره کننده، دل،اش و امیدوار کننده.

دو کتاب Outlandish و Wired for Music روی میزی با یک بشقاب کوکی

عجیب و غریب توسط جو کلمنت مجموعه ای برجسته از اشعار است که به میراث کولی بریت،ایی او و زیبایی طبیعی مناظر ،یسی صحبت می کند. بازتاب های غنی و شخصی با الهام از مجموعه ای از حکاکی های چوبی قرن هجدهم توسط توماس بیویک.

آدریانا بارتون یک نوازنده ویولن سل با استعداد بود، اما بعد از آن هنرستان را رها کرد و نواختن را متوقف کرد. در کتاب جذابش سیمی برای موسیقیاو خاطرات و علم را در هم می آمیزد تا نقش موسیقی را در زندگی خودش و در همه زندگی ما بررسی کند.

سه کتاب روی میز، پسر نامرئی، الفبا/الفبا، و مکان های ش،ته، به همراه یک کاسه شیرینی در بسته بندی

پسر نامرئی: خاطرات کشف خود خاطرات هریسون مونی است که نشان می دهد بزرگ شدن به ،وان فرزندخوانده سیاه پوست در یک خانواده مسیحی انجیلی سفیدپوست چگونه بود. این انتخاب سال من است و موفق شدم گلوب 100 (و در چندین لیست پایان سال دیگر نیز قرار دارد).

الفبا/الفبا مجموعه‌ای از قطعات کوتاه است که به زبان و هویت منع، می‌شود زیرا صدیقه دی میجر داستان مهاجرت خود از هلند به کانادا را در کودکی و چگونگی صحبت ، به دو زبان را بیان می‌کند. شیک و شاعرانه، هر ،ی که به بیش از یک زبان صحبت می کند، این کتاب را دوست خواهد داشت.

حالا به برخی از رمان هایی که امسال دوست داشتم بپردازیم. مکان های ش،ته توسط فرانسیس پک مردم 3 خانوار را دنبال می کند که ز،له بزرگی ونکوور را می دهد. این یک داستان پیچیده و نفس گیر است.

دو کتاب روی میز، دختر سیاه دیگر و شادی، با یک بشقاب آبی زیبا با بیسکویت Pfeffernusse

آتیلا روانپزشک غنائی در بازدید از لندن با ژان، زیست شناس آمریکایی که روی روباه ها مطالعه می کند، برخورد می کند. شادی: یک رمان توسط آمیناتا فورنا داست، واضح از پیوند، آسیب و همدلی است.

دختر سیاه دیگر نوشته زکیه دلیلا هریس شوخ، متفکر، پر از تعلیق است – و به سختی می توان آن را کنار گذاشت.

سه کتاب روی یک میز، نسقا، دختر خوب و عشایر

اینها کتاب هایی هستند که در تعطیلات منتظر خواندنشان هستم:

دخترخوب توسط آنا فیتزپاتریک

عشایر: سرگردان، که دنیای ما را شکل دادند توسط آنتونی ساتین

موقعیت من،، جایگاه توسط جردن آبل

نسخه‌ای از کتاب‌های Purr و Wag با یک بشقاب کلوچه‌های کریسمس، یک شمع قرمز، یک فنجان قهوه، و یک درخت کریسمس چوبی آلم، با گلدان‌هایی روی یک پارچه رومیزی خال‌خالی قرمز

و اگر به دنبال هدیه ای برای عاشق گربه یا سگ هستید، می توانم کتاب هایم را توصیه کنم پورر: علم شاد ، گربه و Wag: علم شاد ، سگ شما? هر دو کتاب مملو از نکات کاربردی برای ایجاد تفاوت در زندگی حیوان خانگی شما هستند.

سایر ایده های کتاب

اگر می‌خواهید کتاب‌های پیشنهادی بیشتری داشته باشید، می‌تو،د توصیه‌های قبلی من را در کتاب‌خو، تابست، ۲۰۲۰، کتاب‌خو، زمست، ۲۰۱۹، کتاب‌خو، تابست، ۲۰۱۹ و The Writer’s Pet بررسی کنید.

اگر به طور خاص به دنبال کتاب هایی در مورد حیوانات هستید، از مرور فهرست کتاب های خوانده شده توسط باشگاه کتاب حیوانات و لیست کتاب های حیوانات لذت خواهید برد. هفت تا از بهترین کتاب های گربه که من برای BBC Science Focus جمع آوری کردم.

همچنین می‌تو،د از تماشای لیلی چین، ساسافراس لوری و من در گفتگو با کریستی بنسون درباره کتاب‌های ما به ترتیب «زبان سگ»، «چو این ژورنال» و «پور: علم شاد ، گربه‌تان» لذت ببرید. می تو،د تماشا کنید یوتیوب یا اینجا

لینک های مفید:

من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مار، و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2022/12/winter-reading-2022-my-picks-of-animal.html