باشگاه کتاب روانشناسی حیوانات همراه سپتامبر 2022


«آ،ین پیاده روی کتابی است که همه صاحبان حیوانات خانگی دوست داشتنی باید آن را بخوانند. هیچ چیز دورنمای پایان دادن به زندگی یک دوست خوب را آسان‌تر نمی‌کند، اما حداقل می‌تواند به این تصمیم‌های وحشتناک کمک کند تا در تاریکی کمتر احساس خنجر کنند.» – New Scientist.

بروشور باشگاه کتاب حاوی تعداد زیادی حیوانات خانگی با کتاب است

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

روانشناسی حیوانات همراه را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

این ماه باشگاه کتاب حیوانات مشغول مطالعه است آ،ین پیاده روی: بازتابی در مورد حیوانات خانگی ما در پایان زندگی آنها توسط جسیکا پیرس

از ناشر،

“از لحظه ای که برای اولین بار خانه های خود و قلب خود را به روی یک حیوان خانگی جدید باز می کنیم، می د،م که روزی باید شاهد پیر شدن و مردن این حیوان محبوب باشیم. درد آن جدایی نهایی نتیجه بی رحمانه عشق است. ما با آن‌ها در میان می‌گذاریم، و بیشتر ما با نادیده گرفتن اجتناب‌ناپذیر بودن آن با آن کنار می‌آییم. جسیکا پیرس با The Last Walk این موضوع را محکم می‌کند که حیوانات خانگی ما و عشقی که ما به آن‌ها داریم، لایق بهتری هستند. او در سال آ، زندگی سگ ارزشمند خودش، اودی، کاوشی عمیق در مورد مسائل عملی، پزشکی و اخلاقی ارائه می‌کند که صاحبان حیوانات خانگی را با زوال و مرگ حیوانات همراه خود مشکل می‌سازد. داستان‌ها، مصاحبه‌ها و تحقیقات علمی برای در نظر گرفتن طیف وسیعی از سؤالات در مورد پیری حیوانات، مراقبت از پایان زندگی و مرگ. او به سؤالات آزاردهنده‌ای می‌پردازد که آیا حیوانات از مرگ آگاه هستند، آیا احساس درد می‌کنند یا خیر. و زم، که اتانازی من، است . با توجه به چیزهایی که می د،م و می تو،م بیاموزیم، چگونه باید به بهترین نحو به زندگی حیوانات خانگی خود چه در زمان زندگی و چه پس از ، ما، احترام بگذاریم؟

محصول یک عمر دوست داشتن حیوانات خانگی، مطالعه فلسفه و همکاری با دانشمند، که در خط مقدم مطالعه رفتار و شناخت حیوانات قرار دارند، The Last Walk سخت ترین سوالاتی را که صاحبان حیوانات خانگی با آن مواجه هستند می پرسد و به آنها پاسخ می دهد. نتیجه در بخش های مساوی آموزنده، متحرک و تسلی بخش است. هیچ دوستدار حیوان خانگی نباید آن را از دست بدهد.”

روی جلد کتاب The Last Walk نوشته جسیکا پیرس یک قلاده سگ خالی است

باشگاه کتاب یک گروه فیس بوک است و برای افرادی که اشتراک رایگان من را دارند باز است خبرنامه روانشناسی حیوانات همراه و/یا خبرنامه برتر من، The Pawsitive Post. لطفا در صورت تمایل ثبت نام کنید و به ما بپیوندید! اطلاعات بیشتر را می تو،د در صفحه باشگاه کتاب حیوانات دریافت کنید.

البته شما هم می تو،د بدون عضویت در گروه در کنار ما مطالعه کنید.

آ،ین پیاده روی از تمام کتابفروشی های خوب موجود است و فروشگاه آمازون من.

لینک های مفید:

من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مارک و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2022/09/companion-animal-psyc،logy-book-club.html