مزایای آموزش ترفندها برای سگ ها (و گربه ها) با اریکا بکویث (PPiC Ep 6)


پست Pawsitive در گفتگو با مهمان ویژه اریکا بکویث از A Matter of Manners Dog Training.

اریکا بکویث، زازی تاد و کریستی بنسون درباره ترفندهای آموزش سگ ها و گربه ها گفتگو می کنند.

توسط Zazie Todd PhD

آموزش ترفندها به سگ شما سرگرم کننده و زیبا است و راهی عالی برای بهبود پیوند انسان و حیوان است. به علاوه، می تو،د نشان دهید که حیوان خانگی شما چقدر شایان ستایش است.

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

روانشناسی حیوانات همراه را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

تماشا ، ،مت 6 پست Pawsitive در مکالمه در یوتیوب یا در زیر.

لطفا در کانال یوتیوب Companion Animal Psyc،logy مش، شوید تا مطمئن شوید که ویدیوهای بعدی را از دست ندهید.

ترفندهای آموزشی با سگ (و گربه)

اریکا بکویث مربی با استعدادی است که پشت سر آن قرار دارد یک موضوع آداب تربیت سگ، جایی که او مشاوره رفتاری برای سگ‌ها و گربه‌ها انجام می‌دهد و ک،‌های آنلاین برگزار می‌کند تا انواع ترفندها از جمله زیر چشمی، زیبا نشستن، ضربات خط کر و نحوه گرفتن سلفی با سگ خود را آموزش دهد.

من و کریستی بنسون با اریکا در مورد اینکه چرا او عاشق آموزش ترفندها است، جایی که انگیزه صرف وقت روی ترفندها با سگ هایش را پیدا می کند و ترفندهای مورد علاقه اش چیست، صحبت کردیم. همچنین، ما نکاتی را در مورد نحوه آموزش سگ خود دریافت می کنیم تا بتو،د سلفی بهتری با او بگیرید و نکاتی که باید هنگام آموزش ترفندها به گربه خود در نظر بگیرید.

در اخبار، دوره های کریستی اکنون دارای CEU هستند و به زودی دوره های جدیدی نیز وجود دارد. و Zazie به آموزش ساختن حیوانات خانگی شاد: نقش تجربیات مثبت در رفاه خوب حیوانات برای بنیاد IAABC خواهد پرداخت.

به علاوه، البته، در بخش پای، کتاب‌هایی را که هم‌اکنون می‌خو،م به اشتراک می‌گذاریم.

درباره اریکا بکویث: اریکا بکویث از آموزش یک موضوع آداب و رسوم سگ در سانتافه، نیومکزیکو. اریکا یک مربی تقویت مثبت شگفت انگیز است که برای اولین بار به ،وان یک داوطلب در پناهگاه حیوانات خانگی متروکه بوسان در کره ج،ی وارد سگ شد. پس از بازگشت به آمریکا، اریکا در آکادمی معتبر برای مربیان سگ تحصیل کرد و CTC خود را دریافت کرد. اریکا همچنین یک CBCC-KA و یک متخصص دارای گواهینامه Fear Free است. اریکا گربه‌ها را هم دوست دارد و اوایل امسال با مدرک رفتار گربه‌های پیشرفته برای گربه‌های حرفه‌ای با تمایز از مراقبت از گربه‌های بین‌المللی فارغ‌التحصیل شد.

سایت اینترنتی: https://www.amatterofmannersdogtraining.com/

فیس بوک اینستاگرام

را برنامه ک، های آنلاین ترفندهای اریکا اینجاست و با هم سلفی بگیریم شنبه 17 سپتامبر خواهد بود.

سگ های اریکا (از جمله را، و ترومپت) را در ویدیو ببینید بله قربان، این عزیزم است از آکادمی برای مربیان سگ.

وب سایت و دوره های کریستی بنسون: http://www.kristibenson.com/

شاد ، حیوانات خانگی: نقش تجربیات مثبت در رفاه خوب حیوانات بنیاد IAABC، 24 سپتامبر 2022، 1:00-4:10 بعد از ظهر به وقت محلی PDT.

خبرنامه Pawsitive Post.

خبرنامه رایگان روانشناسی حیوانات همراه.

کتاب هایی که در مورد آنها صحبت می کنیم:

،: در مورد ماده گونه توسط لوسی کوک انتخاب باشگاه کتاب حیوانات است. درباره باشگاه کتاب حیوانات بیشتر بد،د.

من تو را زیر پوستم دارم نوشته مری هیگینز کلارک

Warriors: Into the Wild توسط ارین هانتر (نویسنده)، دیو استیونسون (تصویرگر)

گربه ای که کتاب ها را نجات داد: یک رمان اثر سوسوکه ناتسوکاوا، ترجمه لوئیز هیل کاوای.

این کتاب‌ها از همه کتاب‌فروشی‌های خوب و فروشگاه آمازون Companion Animal Psyc،logy در دسترس هستند: https://www.amazon.com/s،p/animalbookclub

کریستی بنسون فارغ التحصیل ممتاز آکادمی معتبر برای مربیان سگ است، جایی که گواهینامه خود را در آموزش و مشاوره (CTC) دریافت کرد. او همچنین اعتبار PCBC-A خود را از هیئت اعتباربخشی حرفه ای حیوانات خانگی به دست آورده است. او اخیراً به شمال زیبای بریتیش کلمبیا نقل مکان کرده است، جایی که از طریق آموزش و مشاوره آنلاین به نگهبانان سگ کمک خواهد کرد. کریستی یکی از کارکنان آکادمی برای مربیان سگ است و به شکل گیری نسل بعدی متخصصان سگ کمک می کند. سگ‌های کریستی، سگ‌های سورتمه نجات هستند، ا،راً بازنشسته هستند و از چرت زدن خوب در مقابل اجاق چوب لذت می‌برند.

کریستی را دنبال کنید فیس بوک و توییتر.

لینک های مفید:

من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مار، و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.




منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2022/08/the-benefits-of-tricks-training-for.html