بهترین متخصص داخلی

دکتر حامد زارعی یکی از بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در زمینه تخصصی خویش یعنی بیماری ها داخلی، قلب و عروق، ریه، گوارش و آندوسکوپی، دیابت و هم چنین غدد و روماتولوژی تحقیقات متعددی را به انجام رسانده اند. ایشان در شهر شیراز به عنوان پزشک نمونه، چهار بار برگزیده شده اند و 23 سال سابقه درخشانی را ارائه خدمات نموده اند. دکتر منصوره فریدنیا فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران می باشد.

  • دکتر داوود آقایی متخصص داخلی متولد سال ۱۳۵۱، موفق به قبولی کنکور پزشکی از دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۷۴ شد.
  • دکتر شهرام یوسف پور متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش کبد و آندوسکوپی می باشد و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه تهران هستند.
  • اگر متخصص داخلی تشخیص دهد که بیماری در سطح پیشرفته قرار دارد باید فرد بیمار را به متخصص مربوط در زمینه بیماری فرد منتقل دهد.
  • رشته داخلی یک رشته گسترده است، بنابراین کار یک متخصص داخلی متفاوت و متغیر است.

متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان کار می کنند و نه با کودکان یا نوجوانان. دکتر نیلوفر نیک پور متخصص داخلی و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد. فرق آن با پزشک عمومی در این است که دکتر داخلی در زمینه درمان بیماری های داخلی مهارت و تجربه بیشتری دارد و آگاهی بیشتری در زمینه انواع بیماری های جدی کسب کرده است تا بتواند تمام سیستم بدنی بررسی کرده و منشا بیماری را تشخیص دهد و خدمات مراقبتی بسیاری برای بیمار تجویز کند. شما برای تشخیص و درمان ابتدایی بیماری‌های مختلف می‌توانید به دکتر عمومی مراجعه کنید.

دکتر نیره نصیری

دوران تحصیلات پزشکی عمومی در کنار اساتید برجسته ای چون دکتر علیرضا ستوده نژاد، دکتر محمد حسین داعی، دکتر پدرام … عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشكي تهران، عضو انجمن بيهوشي … بهترین دکتر داخلی در شیراز،می تواند با بیماران خود به خوبی برخورد کند و پاسخ هر یک از سوالاتشان در رابطه با انواع بیماری ها و روند درمانشان را به خوبی می دهد؛بهترین دکتر داخلی در شیراز می تواند از عهده درمان و تشخیص بیماری های اندام های مختلف بر بیاید. این پزشک پس از تشخیص منشا درد و ناراحتی بیمار شروع به درمان و ارائه راهکار های مناسب برای ایجاد یک سبک زندگی جدید می نماید و در صورت لزوم بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع می دهد. متخصصان داخلی و پزشکان عمومی هر دو پزشک مراقبت‌های اولیه هستند؛ اما تفاوت‌های اساسی نیز با هم دارند. در حالی که متخصصان داخلی فقط با بزرگسالان سروکار دارند، پزشکان عمومی مراقبت از افراد در هر سنی از جمله کودکان و نوجوانان را ممکن می‌کنند.

پزشک داخلی چه می کند؟

دکتر محمدرضا زالی در مورد بیماری های گوارش بهترین هستند.بیمارستان مهرگان و هم ساخنمان پزشکان مهرگان تو خیابان میر عماد. همانطور که گفته شد یک متخصص داخلی بعد از گذراندن دوره های عمومی پزشکی وارد تخصص داخلی می شود. بیماری دیگری وجود دارد که تشخیص و درمان آن به وسیله متخصص داخلی امکان پذیر خواهد بود. اگر متخصص داخلی تشخیص دهد که بیماری در سطح پیشرفته قرار دارد باید فرد بیمار را به متخصص مربوط در زمینه بیماری فرد منتقل دهد.

بهترین دکتر سنگ کلیه در نیاوران【سال1401】❤️+ لیست ۵ تایی

نباید شما بهترین دکتر داخلی در شیراز را با پزشک عمومی اشتباه بگیرید زیرا دکتر داخلی تخصص دارد و می تواند با ادامه تحصیل در 7 رشته متفاوت تخصص بگیرد که شامل رشته نفرولوژی، گوارش، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، غدد درون ریز و متابولیسم، بیماری ریه و گوارش می باشد. دکتر علیرضا عارف زاده متخصص داخلی، غدد درون ریز و رشد و متابولیسم می باشند. دکتر عارف زاده دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند و سپس وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند و مدرک تخصصی خویش را از آن جا دریافت نمودند.