حزب فینالیست، زمانی برای جشن گرفتن فارغ التحصیلان کارشناسی ما!


نوشته کلویی ایلسلی

پس از چندین سال که نتوانستیم فارغ التحصیلان و دستاوردهای آنها را جشن بگیریم، امسال بالا،ه توانستیم این کار را انجام دهیم! در 21 جولای 2022، تیم تجربه دانشجویی روانشناسی میزبان مهم، نهایی بود و همه فارغ التحصیلان از سال 2020 تا 2022 دعوت شدند.

جشن فینالیست صبح روز جشن فارغ التحصیلی ک، 2022 برگزار شد. روز عالی برای جشن بود زیرا خورشید می درخشید و آسمان صاف بود، این برای تم مهم، باغ عالی بود. خانه ملاقات و پنجره های رنگارنگ فراموش نشدنی آن پس زمینه مهم، بود. ما می‌خواستیم فینالیست‌های ما این ساختمان نمادین را برای آ،ین بار ببینند، زیرا می‌د،م این تصویری است که سال‌های آینده از سا، به یاد خواهند آورد.

چمن‌های خانه ملاقات مکان‌های مختلفی برای لذت بردن از جشن داشتند، چه بازی جنگا روی یکی از پتوهای پیک نیک یا نشستن روی مبل‌های مربعی رنگارنگ که زیر درخت‌ها قرار گرفته بودند. نسیم ملایم، پمپ‌ها و ناودان‌های رنگارنگ روی درختان را به حرکت درآورد.

پوم پوم های رنگارنگ در درختان بالای مبل های رنگارنگ برای مهم،
چمن‌های خانه جلسه، محیطی عالی برای تم مهم، باغ بود.

ماه‌های برنامه‌ریزی با دیدن دانش‌آموزان با لباس‌های زیبا همراه با خانواده‌ها و دوستانشان، شنیدن خنده‌های آن‌ها و به اشتراک گذاشتن داستان‌ها با یکدیگر پاداش داده شد. این یک لحظه خاص برای به اشتراک گذاشتن با دانش آموزان است و ما آن را بدیهی نمی د،م. مدت زیادی است که پردیس مک، برای رویدادهایی مانند این بوده است، بنابراین دیدن دوباره آن بسیار عالی است و ما مشتاقانه منتظر رویداد بعدی هستیم.

این مهم، با حضور بسیاری از اعضای هیئت علمی برگزار شد که از دیدن دانشجویان خود پس از چند ماه همکاری در پروژه های تحقیقاتی هیجان زده بودند. رابین بانرجی، رئیس مدرسه، سخن، را با حاضران در میان گذاشت و از اینجا می‌توان فهمید که چقدر به همه در مقابلش می‌بالد. رابین از اعلام امسال بسیار هیجان زده بود برندگان جایزه نهایی به جمعیت، زیرا اولین سالی بود که در چند سال اخیر توانست این جایزه را به صورت حضوری اهدا کند.

برنده دو جایزه، الساندرا جولی، نظرات خود را در مورد برنده شدن جوایز معتبر به اشتراک گذاشت و توضیح داد که چگونه یک رویداد خاص ایده پایان نامه برنده جایزه او را که مسائل مربوط به آزار و اذیت خیاب، را بررسی می کند الهام گرفته است:

ایده پروژه پایان نامه من از یک موقعیت واقعی نشات گرفت. سال دومم بود که قضیه سارا اورارد اتفاق افتاد. من که دانشجوی روانشناسی بودم، علاقه مند بودم بدانم چه عوامل روانشناختی فردی را به انجام اعمال آزار و اذیت خیاب، سوق می دهد، زیرا این اقدامات می تواند منجر به جرایم شدیدتری شود.

با کمال تعجب متوجه شدم که ادبیات کنونی عمدتاً بر عواقب آزار و اذیت خیاب، بر قرب، تمرکز دارد و نه بر عاملان آن. بنابراین، شروع کردم به خواندن در مورد عوامل بالقوه ای که می تواند ،ی را مستعد آزار و اذیت ،ن خیاب، کند. با استفاده از سایر زمینه های تحقیقاتی، آزمایش کردم و دریافتم که همدلی شناختی و جهت گیری سلطه اجتماعی با پذیرش رفتارهای آزار و اذیت خیاب، از سوی فرد مرتبط است.

نمی‌دانستم که می‌تو،م در پایان مدرکمان جوایزی دریافت کنیم. این یک کشف لذت بخش برای من بود زیرا شناسایی شغل شما بسیار ارزشمند است.

در طول سال سوم، من واقعاً از همه اینها غرق شدم و فکر نمی کردم در پروژه پایان نامه خود به رتبه اول برسم. این نشان می دهد که تا زم، که به طور مداوم کار کنید، برنده شدن یک جایزه در دسترس همه است.

اهدای جوایز به دانش‌آموزان ابتکار زیبایی است، زیرا این احساس را به ما می‌دهد که سخت کوشی ما بی‌توجه نمی‌ماند.

الساندرا جایزه خود را از رئیس مدرسه ما، پروفسور رابین بانرجی می پذیرد.
الساندرا جایزه خود را از رئیس مدرسه ما، رابین بانرجی می پذیرد.

یکی دیگر از برندگان جایزه ما، وسلی وانگ، نیز از دریافت جایزه آلیسون جولی برای بهترین پروژه سال آ، در روانشناسی تطبیقی ​​ابراز خوشحالی کرد:

من واقعا خوشحال و مفت،م که برنده جایزه آلیسون جولی شدم. احساس می‌کردم که کار سخت در نهایت نتیجه می‌دهد، اما من نمی‌توانستم بدون حمایت فوق‌العاده استاد راهنمای پایان‌نامه‌ام، دکتر سارا کینگ و استاد راهنمای دانشگاهی پروفسور مارتین یومانس، این کار را انجام دهم. بنابراین، یک تشکر فراوان از هر دوی آنها برای حمایت از من در طول مطالعه من. من واقعاً به موضوعات مرتبط با سلامت روان بسیار علاقه مند هستم. بنابراین موضوع پایان نامه خود را اضطراب انتخاب کردم. هدف حوزه تحقیق توسعه داروهای ضد اضطراب با عوارض جانبی کمتر است، و پایان نامه من اثرات فیزیولوژیکی تولید شده توسط یک داروی ضد اضطراب در حال توسعه – ،یب X را ارزیابی کرد. نتیجه نشان می دهد که ،یب X به ،وان یک داروی ضد اضطراب غیر آرام بخش موثر است.

وسلی گواهینامه خود را با ناظر پروژه، سارا کینگ می پذیرد
وسلی گواهینامه خود را از ناظر پروژه، سارا کینگ می پذیرد.

شنیدن رابین در مورد همه برندگان جایزه فوق‌العاده بود و ما به همه آنها تبریک می‌گوییم. پروژه‌های برنده مجموعه‌ای از موضوعات روان‌شناسی، از جرم‌شناسی، رشد، سلامت روان و رفاه و موارد دیگر را پوشش می‌دهند. طیف وسیعی از پروژه ها نشان می دهد که در سا،، دانش آموزان را می توان برای کار خود از هر رشته روانشناسی شناخت.

Elouisa Huitson، مسئول تجربه دانشجویی برای تجربه دانشجویی روانشناسی به اشتراک گذاشت:

دیدن برندگان جایزه که گواهینامه خود را جمع آوری می کنند و از این رویداد با خانواده خود قبل از رفتن به فارغ التحصیلی لذت می برند بسیار لذت بخش بود. با تشکر از همه دانش آموز، که شرکت ،د، برای شما بهترین ها را آرزو می کنیم!

فارغ التحصیلان و کارکنان با هم در جشن جشن می گیرند.
فارغ التحصیلان و کارکنان با هم در جشن فینالیست ها.

سال‌هاست که ما می‌تو،م میزبان رویدادهای جشن باشیم، بنابراین امسال همیشه به‌،وان ویژه برگزار خواهد شد. ما واقعاً به همه دانشجویان خود افتخار می کنیم، زیرا شروع یک مدرک در طول یک بیماری همه گیر آن چیزی نیست که هنگام درخواست برای دانشگاه تصور می کنید، اما به جای اینکه اجازه دهید آنها را مرحله به مرحله بسازید، همه شما تغییر را پذیرفتید و به هر حال به اه، خود رسیدید!

برو سراغ ما اینستاگرام برای دیدن وبلاگ کوچکی که تیم برای این رویداد جمع آوری کرده است!


درباره نویسنده:

کلویی ایلسلی، هماهنگ کننده تجربه دانشجویی.

کلویی در تیم تجربه دانشجویی دانشکده روانشناسی کار می کند. او اخیراً فارغ التحصیل کارشناسی روانشناسی با تحصیلات از ک، 2020 است.

مربوط




منبع: https://blogs.sus،.ac.uk/psyc،logy/2022/08/10/the-finalist-party-a-time-to-cele،te-our-bsc-graduates/