متخصص داخلی کیست ؟ در چه مواردی باید به متخصص داخلی مراجعه کرد؟ برترین پزشک

در این لیست بهترین دکترهای متخصص و فوق تخصص داخلی شهر تهران را همراه با آدرس و تلفن مطب مشاهده می کنید و با انتخاب دکتر متخصص داخلی خوب در تهران به راحتی به صورت آنلاین و اینترنتی نوبت مطب دکتر داخلی بگیرید. بهترین دکتر داخلی در ایران پزشکی می باشد که طیف گسترده و وسیعی از بیماری ها را تشخیص و درمان می نماید و در زمینه درمان انواع بیماری های داخلی بدن، تخصص و مهارت های لازم را دارا می باشند. دکتر صابر سادات امینی فوق تخصص بیماری های غدد و متابولیسم و متخصص داخلی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران می باشد. زمانی که به بیماری مبتلا می‌شوید، اولین پزشکی که می‌تواند به شما کمک کند، متخصص داخلی است.

  • با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای داخلی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید.
  • با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید.
  • متخصص داخلی معمولا برای مشخص شدن علت خستگی ممکن است معاینه فیزیکی، سابقه پزشکی و آزمایش خون را برای فرد انجام دهد.

اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخذ درجه تخصصی آسیب شناسی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، گذراندن دوره Rewiue IHC، گذراندن دوره یک ماهه تومورهای پستان و دستگاه تناسلی زنان با آقای دکتر معین فر (استاد دانشگاه اتریش)، گذراندن دوره Thin prep، گذراندن دوره … دکتر محمدباقر لاریجانی متخصص بیماری های داخلی و غدد درون ریز و متابولیسم می باشند که در سال 1340 در شهر قم متولد شده اند. ایشان از جمله بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در سال 1366 مدرک پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رساندند. دکتر لاریجانی بورد تخصصی بیماری های داخلی را در سال 1372 در زمینه غدد درون ریز و متابولیسم کسب نمودند. اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه جندی شاپور اهواز، اخذ درجه تخصصی پزشکی هسته ای از دانشگاه علوم پزشکی تهران، طی دوره پزشکی هسته ای در دانشگاه kanazawa ژاپن، طی دوره پزشکی هسته ای در دانشگاه Kyoto ژاپن، طی دوره پزشکی هسته ای در مرکز تحقیقات آموزشی … دکتر آیت اله ساسان نیا متخصص داخلی می باشند که در سال 1373 دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اتمام رساندند و سپس در سال 1383 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند.

دکتر ساسان نیا عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و هم چنین دارای سابقه تدریس به مدت پنج سال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز واحد پردیس می باشند. دکتر سید عباس شاهمرادی پس از دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، برای اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. و بعد از اخد مدرک تخصصی شروع به فعالیت در زمینه داخلی در شهر کرج کرد. وی هم اکنون دارای بیش از ۲۷ سال سابقه و تجربه ارزشمند در زمینه درمان بیماری های داخلی دارد. دکتر قربانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه پزشکی عمومی فارغ التحصیل شدند و سپس وارد دانشگاه علوم پزشکی گیلان گردیدند و دوره تخصصی خود را در زمینه بیماری های داخلی در آنجا گذراندند. دکتر علی اکبر قربانی در سال 1379 بورد تخصصی بیماری های داخلی را از دانشگاه علوم پزشکی گیلان اخذ نمودند.

چه زمانی به دکتر متخصص و فوق تخصص داخلی مراجعه کنیم؟

همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید. اگر بخواهیم به صورت علمی این بیماری را برای شما همراهان عزیز بیان کنیم به این صورت است که اسید اوریک در واقع پسماند متابولسیم و سوختن پروتئین در بدن است. اگر این ماده در بدن به صورت زیاد و انبوه تولید شود و یا بدن در دفع آن نا توانی داشته باشد این مایعات در بدن انباشته خواهد شد و به شکل کریستال هایی در مفاصل ته نشین می شوند. همین امر است که موجب متورم شدن مفاصل و درد و قرمز شدن ناحیه بدن خواهد شد.

فوق تخصص کلیه بزرگسالان(نفرولوژی )

در ادامه در این مقاله از سایت دکتر لیلا دهقان، متخصص داخلی می خواهیم به پرسش هایی که در ابتدای این مقاله مطرح شد پاسخ گوییم. این همکاری می تواند با روانپزشکان ،متخصص مغز و اعصاب ،آنکولوژیست و سایر متخصصین باشد.در مقایسه با پزشک عمومی باید گفت که متخصص داخلی همانطور که گفته شد بیشتر در مورد اندام های داخلی بدن تخصص گرفته اند و مراجعه کنندگان به آنها افراد بزرگسال هستند. بیشتر افرادی که مشکلاتی دارند که باید به متخصص داخلی مراجعه کنند، معمولا سردرگم می‌شوند و نمی‌دانند که باید از دکتر داخلی نوبت بگیرند. بنابراین بهتر است که بیماری‌هایی که دکتر داخلی درمان می‌کند را بشناسید. این شاخه از پزشکی طیف وسیعی از شرایطی را پوشش می دهد که بر اندام های داخل بدن تاثیر می گذارد.

به عنوان مثال، آنها می‌توانند همزمان یک بیمار مبتلا به دیابت و بیمار دیگری با عفونت گوش را درمان کنند. دکتر مسعود رستگاری متخصص بیماری های داخلی ، متولد ۱۳۴۶ از شهر اراک و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد ایشان دارای سابقه ۱۵ ساله در مطب شخصی هستند. و نزدیک به دو سال در شهر نیشابور به عنوان متخصص داخلی فعالیت داشتند هم اکنون در منطقه پونک و مارلیک شهر ملارد و تهران فعالیت دارند. و صبح ها نیز در بیمارستان امید در جنت آباد شمالی مشغول به کار هستند. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سپری کردند و در سال 1372 مدرک دکترای عمومی را اخذ نمودند. دکتر آجیلیان در سال 1380 در دانشگاه علوم پزشکی تهران دوره تخصصی خود را در زمینه داخلی، گوارش و غدد فارغ التحصیل شدند.

دکتر داخلی نباید برای معاینه سریع تر و بیشتر بیماران، فرصت صحبت کردن را از آن ها بگیرد. همان گونه که بیان کردیم، پزشک داخلی باید در هر مرحله از درمان که نیاز به متخصص دیگر را الزامی دانست، بیمار را به او ارجاع دهد. از این به بعد دکتر داخلی به عنوان یک مشاور در کنار متخصص مربوطه قرار خواهد گرفت. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکتر داخلی در تهران می توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. همچنین در هر پروفایل کاربرانی که به این پزشک مراجعه کرده‌اند، نظرات خود را درج کرده‌اند که این سیستم می‌تواند در انتخاب بهترین دکتر به شما کمک کند.

دکتر نرگس رزاقی حقوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و متخصص بیماریهای داخلی میباشد ایشان به مدت چند سال در زمینه پزشک عمومی در مراکز مختلف بهداشتی درمانی فعالیت داشته است و پس از گذراندن دوره تخصصی فعالیت خود را در زمینه متخصص داخلی شروع کرد. متخصصان داخلی بزرگسالان را در هر سنی معالجه می‌کنند و از اولین پزشکانی هستند که اکثر بیماران در ابتدا برای ویزیت، به آنها مراجعه می‌کنند. چرا که آنها پزشک متخصص در درمان بیماری‌های مرتبط با اندام‌های داخلی از جمله قلب، کلیه، کبد، ریه‌ها و غیره هستند. آنها معمولاً در مطب یا کلینیک مشغول به کار هستند، اما برخی ممکن است در بیمارستان‌ها در بخش‌هایی مانند بخش مراقبت‌های ویژه مشغول به کار شوند. در صورت گذراندن دوره آموزشی فوق تخصص در یکی از رشته‌های ذکر شده، مهارت آنها در یک زمینه افزایش می‌یابد و می‌توانند در بخش‌های تخصصی از بیمارستان به صورت مستقل حضور پیدا کنند. رشته داخلی یک رشته گسترده است، بنابراین کار یک متخصص داخلی متفاوت و متغیر است.