معرفی 10 تا از بهترین دکتر داخلی در شیراز️【آپدیت سال 1401】

مراجعه به هر کدام از آنها می‌تواند در تشخیص و درمان بیماری کمک‌کننده باشد. این دسته از پزشکان نیز می‌توانند کلیه اقدامات متخصصان داخلی را انجام دهند. در واقع باید گفت پزشک عمومی در بسیاری از جهت با متخصص داخلی شباهت دارد. از آنجایی که بیماران داخلی اغلب به شدت بیمار هستند و یا اینکه برای تشخیص علت بیماری نیاز به تحقیقات پیچیده دارند، معمولاً محل کار این متخصصین در بیمارستان بوده و رابطه تنگاتنگی با دیگر پزشکان دارند همچنین خدمات، اقدامات مراقبتی و درمانی بسیاری را ارائه می کنند. تخصص داخلی یک رشته بالینی است که به پیشگیری، ارزیابی، تشخیص و درمان و پیگیری بیماری های داخلی بزرگسالان می‌پردازد و شاید از این نظر جامع ترین تخصص پزشکی را بتوان داخلی دانست.

  • کلسترول و تری‌گلیسیرید بالا، هر دو اختلالات چربی خون هستند، یعنی در این حالت‌ها در خون، چربی بالایی وجود دارد.
  • هزینه ویزیت دکتر داخلی در تهران با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است.
  • برای یافتن بهترین پزشک متخصص داخلی و نوبت دهی اینترنتی پزشکان داخلی در سایت دکترتو از فیلترهای جست و جوی پیشرفته استفاده کنید.

نکته قابل توجه در رابطه با دکتر فروغ سبزقبایی این است که ایشان علاوه بر این که بهترین دکتر داخلی در تهران به حساب می آیند، جزء بهترین دکتر داخلی در ایران نیز به شمار می رود. هماتولوژیست متخصص خون شناسیشناس است که در تشخیص و درمان بیماری های خونی مهارت دارد و به بررسی ساختمان و عمل سلول های خونی در مغز استخوان و پلاکت ها و پروتئین های سیستم انعقاد خون می پردازد. خیر، متخصص داخلی جراحی انجام نمی‌دهد اما می‌تواند با توجه به وضعیت بیمار، جراحی را به عنوان درمان پیشنهاد کند. متخصص داخلی برای تشخیص علت اصلی معمولاً از یک تست جسمی مخصوص، آزمایش خون و سابقه پزشکی کمک می گیرد و بعد از ریشه یابی علت اصلی برای رفع یا درمان آن اقدام می کند. بنابراین زمانی که شما دقبقاً نمی دانید بیماری یا دردتان مربوط به کدام قسمت است، باید ابتدا به پزشک داخلی مراجعه کنید. او بعد از معاینه و بررسی نتایج آزمایشات شما را به متخصص خوب مربوطه معرفی می کند.

دکتر غلامرضا صدرخانلو

در طول حمله‌ی آسم، مسیرهای تنفسی فرد باریک می‌شوند و جریان هوای کمتری وارد ریه‌ها می‌شود که موجب نشانه‌هایی چون خس‌خس سینه، سرفه، تنگی نفس و تنفس سخت می‌شود. عفونت‌های دستگاه تنفسی فوقانی (گوش‌ها، بینی، گلو، و سینوس‌ها) یا دستگاه تنفسی پایینی (نای، نایژه، و ریه‌ها) معمولاً در اثر یک ویروس ایجاد می‌شوند. تنظیم چربی بدن؛ کلسترول یکی از چربی‌های خون است که زمانی که بالا می‌رود، مشکلات زیادی برای شما ایجاد می‌شود. کلیه‌ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دانش بنیان فن‌آوری اطلاعات نوین آسان تِک مانا است. پوکی استخوان بیشتر در بین خانم ها اتفاق می افتد و بخاطر کاهش تراکم استخوان پوکی استخوان شکل می گیرد.

راهنمای دریافت نوبت از بهترین پزشکان داخلی تهران

با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای داخلی تهران می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. هپاتیت و مشکلات کبدی؛ یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای بیمار ایجاد شود، اختلالات عملکرد کبد و بیماری‌هایی مانند التهاب کبد است. در درمان این بیماری‌ها و تشخیص آنها می‌توان به دکتر فوق تخصص داخلی مراجعه کرد. هنگامی که مخاط روده از مقعد بیرون می‌زند مشکلاتی مانند خارش و سوزش برای بیمار ایجاد می‌کند.

در صورتی که کلسترول بالا درمان نشود احتمال حمله قلبی و سکته افزایش پیدا می کند.با توصیه های متخصص داخلی کلسترول بالا براحتی درمان می شود. ممکن است تجربه دریافت نوبت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داشته باشید که معمولا دشوار و وقت‌گیر است. در برخی حالات هم برای دریافت نوبت از مراکز درمانی لازم است تا به صورت حضوری به آن ها مراجعه شود؛ که در زمان شیوع کرونا بهتر است این کار به صورت غیرحضوری انجام شود. پزشکان داخلی بیماری ها و مشکلات سلامتی در این اندام ها و سایر اندام های بدن را تحت درمان قرار می دهند و کاملا با نحوه ی فعالیت این اندام های داخلی آشنا هستند. سایت برترین پزشک یکی از سایت های معرفی دکتر و پزشک در کلیه زمینه های پزشکی میباشد. شما میتوانید اطلاعاتی نیز درباره بیماری های مختلف در این سایت کسب کنید.

از نظر میزان تحصیلات و مدت زمان آموزش، متخصصان داخلی برتر و از مهارت و تجربه بالینی بیشتری برخوردار هستند. در نتیجه در بیشتر موارد، پزشکان عمومی بیماران را به متخصصان داخلی به منظور بررسی دقیق‌تر ارجاع می‌دهند. پس از پایان دوره تخصص داخلی، دانش‌آموختگان می‌توانند برای گذراندن دوره فوق تخصص در رشته‌های مختلفی از جمله، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های غدد درون‌ریز، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های عفونی، بیماری‎های خون و انکولوژی، بیماری‌های ریه، روماتولوژی و ایمونولوژی اقدام کنند. دکتر سعید حفیظی لطف آبادی به صورت تخصصی به درمان دیابت، تیروئید، فشارخون بالا، چربی خون، کبد چرب، آرتروز، بیماری‌های تنفسی، بررسی اولیه بیماری‌های قلبی، پوکی استخوان، طب سالمندان، بیماری‌های گوارشی، بیماری های روماتیسمی، بیماری‌های عفونی و پوستی مرتبط می‌پردازد.