مقالات مجله MAPP در مورد کاربردهای روانشناسی مثبت – اخبار روانشناسی مثبت


آ،ین مقالات را به صورت آنلاین در مجله MAPP بررسی کنید. ماموریت مجله MAPP اول این است که فارغ التحصیلان Penn MAPP را در ارتباط نگه دارد و دوم اینکه طیف گسترده ای از کاربردهای روانشناسی مثبت گرا را با مخاطبان گسترده تر به اشتراک بگذارد تا الهام بخش همکاری و رشد در این زمینه باشد.

شما می تو،د مسائل مربوط به عقب را پیدا کنید مجله MAPP آنلاین. شما همچنین می تو،د در مجله MAPP مش، شوید تا از طریق ایمیل برای شما ارسال شود.

مصاحبه با دکتر. جیمز پاولسکی

سردبیر مجله MAPP، دکتر ایرم گونای، با دکتر جیمز پاولسکی در مورد نقش علوم انس، در شکوفایی انسان در میان کووید صحبت می کند. او همچنین در مورد عملکرد شخصی او در علوم انس، مثبت پرس و جو می کند. پاولسکی مدیر آزمایشگاه علوم انس، و شکوفایی انسان در دانشگاه پنسیلو،ا (UPenn) و مدیر مؤسس برنامه کارشناسی ارشد روانشناسی مثبت مثبت کاربردی UPenn (MAPP) است.

باخ و هنرهای زیبای کارآفرینی

رابین لیستر جانسون با تأمل در داستان واقعی درباره مبارزات آهنگساز افسانه‌ای یوهان سباستین باخ با شغلی ناکامل، می‌پرسد: وقتی بیش از 30 سال در یک شغل نه چندان رضایت‌بخش گیر می‌افتیم، چه کار می‌کنیم؟ صنایع دستی یک شغل! مقاله سرگرم کننده و روشنگر او سه دسته اصلی از ایجاد شغل را پوشش می دهد: مرزهای کار، مرزهای رابطه ای، و چارچوب مجدد شناختی.

از علم عادات استفاده کنید تا به اه، خود برسید!

وندی وود، روانشناس اجتماعی، پروفسور روانشناسی و تجارت در دانشگاه کالیفرنیای ج،ی می گوید: در هر روز، حدود 43 درصد از رفتارهای ما به عادات مربوط می شود. او اخیراً در اج، کارشناسی ارشد روانشناسی مثبت مثبت کاربردی (MAPP) دانشگاه پنسیلو،ا سخنر، کرد. کارن دپا، معاون ویراستار مجله MAPP، نکات برجسته ارائه وود را به اشتراک می‌گذارد و سه عامل را که هنگام شکل‌گیری عادات جدید در کنار هم کار می‌کنند، روشن می‌کند. ما شما را دعوت میکنیم برای اشتراک در مجله MAPP برای دریافت مقالات بعدی به محض انتشار.


اعتبار تصویر:

ع، پایپر توسط فضای میریام بر پاشیدن

Inst،ents P،to by اسپنسر ایمبراک بر پاشیدن

ع، شکلاتی توسط گلن کارستنز-پیترز بر پاشیدن


منبع: https://positivepsyc،logynews.com/news/karen-deppa/2021121044313?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mapp-magazine-articles-on-positive-psyc،logy-applications