نسخه بهار 2023 – اخبار روانشناسی مثبت


A،la Tschetter (MAPP ’22) یک نویسنده، ویراستار و مشاور تجاری است که در نزدیکی سیاتل مستقر است. او دستیار مربی برنامه پن MAPP و سردبیر نشریه فارغ التحصیلان MAPP است. مشاور سابق پذیرش، ابی در حال توسعه است داستان ما، برنامه ای که از مقاله پذیرش کالج برای شکل دادن به روایت های شخصی مثبت در نوجوانان استفاده می کند.

مقالات ابی اینجا هستند.

ماموریت از مجله MAPP این است که اولاً فارغ التحصیلان برنامه کارشناسی ارشد روانشناسی مثبت مثبت کاربردی (MAPP) دانشگاه پنسیلو،ا را در ارتباط نگه می دارد، و دوم برای به اشتراک گذاشتن طیف گسترده ای از کاربردهای روانشناسی مثبت گرا با مخاطبان گسترده تر برای الهام بخشیدن به همکاری و رشد در این زمینه.

این شماره از مجله MAPP تحت تسلط فارغ التحصیلان اخیر برنامه MAPP است که در اولین سال استفاده از روانشناسی مثبت در موضوعاتی هستند که برای آنها مهم است. همچنین شامل چشم اندازی از جهتی است که روانشناسی مثبت می تواند تکامل یابد.

شما می تو،د مسائل مربوط به عقب را پیدا کنید مجله MAPP مسائل آنلاین و حتی قدیمی تر در آرشیو مجله MAPP. برای ارسال آ،ین مقالات از طریق ایمیل برای شما، در مجله MAPP مش، شوید.


فارغ التحصیل

ساختن داستان ما

داستان‌هایی که می‌گوییم – و باور می‌کنیم – می‌توانند زندگی و تجربیات ما را شکل دهند یا بشکنند. در این مقاله، Abi Tschetter (MAPP ’22) قدرت و پتانسیل ذاتی روایت های شخصی و جمعی را بررسی می کند.

ابی معرفی می کند داستان مایک مداخله روایی مثبت که برای بهبود نتایج تحصیلی و رفاه طراحی شده است و ابزاری غیرمنتظره را به کار می گیرد: مقاله پذیرش کالج.

چشم اندازی برای تکامل روانشناسی مثبت

پ، تاندون (MAPP ’10) در این تامل در سفر خود به و پس از مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی مثبت مثبت کاربردی در دانشگاه پنسیلو،ا، در مورد کاوش شخصی خود در مورد بهزیستی – از رسانه ها گرفته تا ذهن آگاهی تا پزشکی گیاهی- مدیتیشن می کند.

پ، چشم اندازی برای آینده روانشناسی مثبت ارائه می دهد. او خواستار تغییر تمرکز از فردی به جمعی، و گنجاندن م،ویت و اخلاق در این زمینه، در کنار علم است.

بلوک کویر

گلی که در صحرا می شکفد

تبدیل درد به سوختی برای تغییر مثبت

چگونه یک تصادف رانندگی در حالت مستی که منجر به کشته شدن دوست دخترش شد، تصادفی که او راننده آن بود، مارک اوبراین (MAPP ’22) را به رشد پس از سانحه کشاند؟ مقاله عمیقا شخصی را بخو،د که در آن او سفر خود را به اشتراک می‌گذارد تا روشن شود که چرا به نظر می‌رسد برخی افراد در حالی که با پریش، شدید زندگی می‌کنند، رشد می‌کنند.

مارک مانند ،، که مطالعه می کند، تغییر دهنده ای است که از طریق ناملایمات تغییر دهنده زندگی به خواسته خود رسیده است.

لمس دست های کودک و بزرگسال

لمس مهم است

روانشناسی لمسی و مثبت

قدیمی ترین، بزرگ ترین و حساس ترین عضو بدن کدام است؟ پوست. کیمبرلی دیکمن MAPP ’22) اهمیت لمس را برای وضعیت انسان توصیف می کند. کاوش علمی در تماس منجر به این نتیجه می شود که نبود آن آسیب زا است، در حالی که وجود آن حاوی قدرت شفا است. کیمبرلی ما را تشویق می‌کند تا نقش لمس را در زندگی‌مان کشف کنیم، و این میدان را به چالش می‌کشد تا لمس را به ،وان وسیله‌ای برای شکوفایی بررسی کنیم.

برای عضویت در مجله MAPP کلیک کنید اینجا.

اعتبار تصویر

ع، فارغ التحصیلی توسط لی چینیاما در Unsplash

ع، گل صحرا توسط پاتریک هو در Unsplash

ع، کودک لمسی توسط لیو بروس در Unsplash


منبع: https://positivepsyc،logynews.com/news/a،la-tschetter/2023042450146?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mapp-magazine-spring-2023-edition