پایان نامه تا انتشار: آرایشگاه ها به عنوان محیطی برای حمایت از سلامت روان مردان در طول همه گیری COVID-19


نوشته جورجینا اوگبورن، فارغ التحصیل کارشناسی روانشناسی

ع، جورجینا با لباس فارغ التحصیلی در حالی که کلاه را به هوا پرتاب می کند

پروژه پایان نامه سال سوم من در سا، نقطه اوج تحصیلات دانشگاهی من و گامی مهم در جهت تحقق جاه طلبی من برای کار در زمینه روانشناسی بالینی بود. پروژه من موضوع آرایشگاه ها را به ،وان یک محیط اجتماعی برای حمایت از سلامت روان مردان در طول همه گیری کووید-19 بررسی کرد. این موضوع مهم است زیرا از هر هشت مرد یک نفر مشکلات سلامت رو، را تجربه می کند، با این حال ا،ر آنها به دنبال کمک نیستند و مردان در ارجاع خدمات بهداشت رو، کمتر حضور دارند. تحقیقات قبلی نشان داده است که آرایشگاه‌ها می‌توانند با موفقیت آگاهی را در مورد بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا و سرطان پروستات افزایش دهند و بر سنت آرایشگاه‌ها به‌،وان محیطی حمایت‌کننده که مردان می‌توانند آشکارا در مورد سلامتی و مسائل شخصی صحبت کنند، عمل کنند. در حال حاضر علاقه فزاینده ای به ایجاد فعالیت های ارتقاء سلامت روان و پیشگیری در آرایشگاه ها وجود دارد. چنین تنظیمات مبتنی بر جامعه به ویژه در زمینه اختلال در ارائه مراقبت های بهداشت رو، و مشکلات فزاینده سلامت روان در طول همه گیری کووید-19 اهمیت دارد. از این رو، پروژه من به سه سوال پرداخت: چگونه آرایشگران ترجیح می دهند با مشتریان مرد خود در رابطه با مسائل بهداشت رو، تعامل داشته باشند؟ دوم، چه تأثیراتی بر سلامت روان توسط آرایشگران در طول همه‌گیری کووید-19 مشاهده شده است؟ و سوم اینکه زمینه ارائه حمایت رسمی از سلامت روان در آرایشگاه ها چقدر است؟

من پروژه پایان نامه خود را در گروهی با سه دانشجوی روانشناسی دیگر انجام دادم که زیر نظر دکتر د،ل مایکلسون، که روانشناس بالینی و مدرس ارشد در سا، است، کار می‌کردم. در وهله اول، د،ل ما را به سمت مطالعه پیشینه در مورد رویکردهای بهداشت رو، جامعه راهنمایی کرد و در مورد طرح تحقیق برنامه ریزی شده ما و سؤالات تحقیقاتی خاص بازخورد ارائه کرد. در زم، که کووید-19 «،ب و کار معمول» آرایشگاه‌ها را مختل کرده بود، با همکاری، من و اعضای گروهم توانستیم تلاش‌ها را جمع کنیم و آرایشگران را از راه دور شناسایی کنیم و با آنها تماس بگیریم. در مجموع، ما داده‌ها را از 30 آرایشگر با استفاده از یک نظرسنجی کیفی آنلاین جمع‌آوری کردیم. در مرحله دوم پروژه، با سه نفر از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی مصاحبه شد تا یافته‌های ما تأیید شود و پیامدهای عملی بررسی شود. یک چارچوب کدگذاری کیفی اولیه به طور مش، توسط گروه ما ایجاد شد و در جلسات نظارت با د،ل اصلاح شد. سپس ما به صورت جداگانه مسئول نهایی ، تحلیل موضوعی و نگارش خود بودیم.

من کاملاً از خواندن پاسخ های نظرسنجی، مصاحبه با آرایشگران و تجزیه و تحلیل موضوعی داده ها لذت بردم. این تجزیه و تحلیل فرصتی برای کاوش تجربیات زیسته، تأمل در مع، و اهمیت گسترده‌تر آنها و ایجاد توصیه‌های من، برای تحقیق و عمل بیشتر بود. من از مراقبت و شفقت آرایشگران نسبت به مشتریان خود و همچنین صراحت آنها در مورد سلامت رو، خود شگفت زده شدم. در واقع، چند تن از آرایشگران شرکت کننده به چگونگی تجربه افسردگی و اضطراب خود در طول همه گیری اشاره ،د.

یافته ها در سه موضوع کلی سازماندهی شدند. اولی، «بیش از یک کوتاه ، مو»، توضیح می‌دهد که چگونه زمینه‌های فیزیکی و رابطه‌ای آرایشگاه‌ها می‌تواند یک محیط حمایتی برای مشتریان ارائه دهد. دومی، «تأثیرات کووید-19»، عوامل استرس‌زا مرتبط با همه‌گیری و پیامدهای آن را برای سلامت رو، مشتریان و روابط آرایشگر و مشتری توصیف می‌کند. سوم، “راهبردهای رسمی سلامت روان”، فرصت ها و موانع بالقوه را برای رسمی ، حمایت از سلامت روان در آرایشگاه ها شرح می دهد. آرایشگران مشکلاتی را که مشتریان با آن مواجه هستند، به ویژه از دست دادن ارتباطات اجتماعی – از جمله مواردی که از طریق بازدیدهای معمول برای کوتاه ، مو فراهم می شود، برجسته ،د. بسیاری از آرایشگران علاقه خود را به دریافت آموزش رسمی برای تشخیص مشکلات سلامت روان و مشتریان “پست علامت” به خدمات من، ابراز ،د. از سوی دیگر، برخی از شرکت کنندگان در مورد فراتر رفتن از مرزهای حرفه ای و تأثیر بالقوه بر محرمانگی ابراز نگر، ،د. امکان تطبیق ابتکارات رسمی بهداشت روان در مورد نیازهای محل کار نیز توسط برخی آرایشگران مورد سوال قرار گرفت. کار آینده برای توسعه ابتکارات معتبر و کارآمد از نظر منابع مورد نیاز است که از توانایی آرایشگران برای ایجاد و حفظ روابط حمایتی با مرد، که ممکن است در غیر این صورت با خدمات مرسوم سلامت روان درگیر نباشند، استفاده کند. به طور کلی تر، این مطالعه ارزش دارایی های جامعه و ارتباطات اجتماعی را برای ارتقای سلامت روان مثبت و کمک به افراد برای بهبودی از دوره های بیماری رو، تایید کرد.

پس از ارائه پایان نامه در ماه مه 2021، زم، که د،ل امکان تجدید نظر در گزارش پایان نامه را به یک مقاله ژورنالی مطرح کرد، واقعا خوشحال شدم. او توضیح داد که چگونه نوشتن برای انتشار از جنبه های مهمی با پروژه پایان نامه متفاوت است، به ویژه از نظر نیاز به خلاصه و فرآیند بررسی همتایان دانشگاهی. در تابستان 2021، من در تهیه پیش نویس و بازنویسی مقاله پیشقدم شدم. در پایان ژانویه 2022، دست‌نوشته در نهایت برای ارسال به مجله انتخابی ما آماده شد. BJPsych Open (رو،مه خواهر مجله روانپزشکی بریت،ا) برای بررسی همتایان. ما نظرات ناشناس را از بازبینان در ماه مارس دریافت کردیم و پیش‌نویس اصلاح‌شده‌ای را در ماه می ارائه کردیم. در ژوئن، مقاله در نهایت پذیرفته شد و به صورت آنلاین منتشر شد.

تجربه من از پروژه پایان نامه به من این امکان را داده است که مهارت های تحقیقاتی کلیدی، از جمله انجام جستجوهای ادبیات مبتنی بر شواهد، جمع آوری و تجزیه و تحلیل انتقادی داده ها، و تهیه گزارش ها را تقویت کنم. این مهارت‌ها برای برنامه‌ریزی و انجام ممیزی و ارزیابی خدمات در شغل فعلی من به ،وان دستیار ارشد روان‌شناس برای بنیاد NHS مشارکت سا، ضروری بوده است. نقش من شامل ایجاد “مسیر دشواری های عاطفی پیچیده” برای افرادی است که مشکلات شخصیتی و آسیب های پیچیده دارند. با نگاهی به آینده، مطمئن هستم که دانش و مهارت های توسعه یافته از طریق پایان نامه من ارزش زیادی خواهد داشت زیرا من در جهت هدف خود از آموزش به ،وان یک روانشناس بالینی تلاش می کنم. من همه دانشجویان سال سوم را تشویق می کنم که پروژه پایان نامه خود را به ،وان یک فرصت یادگیری عالی ببینند، و همچنین تجربه ای که می تواند مستقیماً به آرزوهای شغلی شما کمک کند.

اگر علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد تجربه من هستید، لطفا ویدیو زیر را تماشا کنید.


جورجینا اوگبورن فارغ التحصیل رشته روانشناسی BSc (ک، سال 2021) است و در حال حاضر به ،وان دستیار ارشد روانشناس در بنیاد تراست NHS Partner،p Sus، کار می کند. در اینجا جورجینا تجربه خود را از انجام و انتشار پایان نامه کارشناسی خود به اشتراک می گذارد و در مورد اینکه چگونه آن را با آرزوهای شغلی خود مرتبط می کند بحث می کند. برای تماشای ویدیوی کوتاهی که توسط جورجینا تهیه شده است، روی زیر کلیک کنید:


مقاله ذکر شده در این وبلاگ از طریق استناد زیر در دسترس است:

Ogborn، G.، Bowden-Howe، C.، Burd، P.، Kleijn، M.، و Michelson، D. (2022). آرایشگاه ها به ،وان محیطی برای حمایت از سلامت روان مردان در طول همه گیری COVID-19: یک مطالعه کیفی از ،ستان. BJPsych Open، 8(4)، E118. doi:10.1192/bjo.2022.520

مربوط


منبع: https://blogs.sus،.ac.uk/psyc،logy/2022/08/19/dissertation-to-publication-barbers،ps-as-a-setting-for-supporting-mens-mental-health-during-the-covid-19-pandemic/