گزارش ها: خط تلفن 988 پیشگیری از خودکشی ایالات متحده شاهد افزایش تماس ها است


فریادهای کمک در مورد جدید Suicide & Crisis Lifeline که تابستان گذشته عرضه شد، پس از انتشار به تعداد خیره‌کننده‌ای افزایش یافت و به مقامات این امکان را داد تا بینش بیشتری در مورد راه‌های دسترسی به افراد بیشتری که به کمک نیاز دارند به دست آورند.

در ژوئیه، خدمات مراقبت بحران 24 ساعته از یک خط تلفن 10 رقمی به یک شماره اورژانس سه رقمی تبدیل شد: 988.

مردی در نیواورلئان، 11 اوت 2019، از تلفن همراه استفاده می‌کند. خط کمک سلامت روان و خودکشی 988 در شش ماه پس از راه‌اندازی به سرعت دامنه خود را افزایش داده است.  از ژوئیه تا کنون بیش از 2 میلیون تماس، پیامک و پیام چت دریافت کرده است.

مردی در نیواورلئان، 11 اوت 2019، از تلفن همراه استفاده می‌کند. خط کمک سلامت روان و خودکشی 988 در شش ماه پس از راه‌اندازی به سرعت دامنه خود را افزایش داده است. از ژوئیه تا کنون بیش از 2 میلیون تماس، پیامک و پیام چت دریافت کرده است.
((ع، آسوشیتدپرس/جنی کین، فایل))

قانون تعیین خط تلفن خودکشی ملی، 988 را به ،وان یک شماره سه رقمی جدید برای خودکشی و بحران سلامت روان مجاز کرد و پس از تصویب قو،ن دو حزبی در سال 2020 توسط رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ به قانون تبدیل شد.

راه‌اندازی خط تلفن جدید 988 پیشگیری از خودکشی در ایالات متحده

پس از راه اندازی 988 در ماه ژوئیه، تماس ها شروع شد.

آسوشیتدپرس گزارش داد که بیش از 200 مرکز تماس در سراسر کشور شاهد افزایش تماس از سوی افرادی بود که قصد خودکشی یا داشتن یک اورژانس سلامت روان را داشتند. در واقع، این مراکز بیش از 2 میلیون تماس، پیامک و پیام چت را ارسال می کنند.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، ایالات متحده در سال 2020 هر 11 دقیقه یک مورد مرگ بر اثر خودکشی داشته است.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، ایالات متحده در سال 2020 هر 11 دقیقه یک مورد مرگ بر اثر خودکشی داشته است.
(iStock)

این خط کمکی تعداد مراکز تماس اسپ،ایی خود را از سه به هفت مرکز در سال گذشته افزایش داد و در ماه سپتامبر یک خط اختصاصی برای جوانان LGBTQ به ،وان پایلوت اضافه کرد.

قانونگذار، که از قانون حمایت مالی کرده اند می گویند خط تلفن سه رقمی جدید خودکشی می تواند جان هزاران نفر را نجات دهد

حتی برنامه‌های بیشتری برای ادامه کارها وجود دارد، از جمله گزینه‌های چت و متن برای جامعه اسپ،ایی زبان، و پشتیب، 24/7 از خط LGBTQ.

میریام دلفین-ریتمون، دستیار وزیر بهداشت روان و مصرف مواد در و، بهداشت و خدمات انس، به AP گفت: «حجم تماس در برخی موارد بسیار فراتر از آن چیزی است که ما پیش‌بینی می‌کردیم». “این به ما نشان می دهد که مردم در حال مبارزه هستند، مردم روزهای سختی را می گذرانند. جایی که من احساس دلگرمی می کنم این است که مردم به خدمات و پشتیب، متصل می شوند، نه اینکه به تنهایی مبارزه می کنند.”

از زمان راه اندازی 988، خط کمک 154585 تماس، پیامک و پیام چت در نوامبر بیشتر از نوامبر 2021 ثبت کرده است.

آسوشیتدپرس از آ،ین داده ها گزارش داد که همچنین نشان دهنده افزایش 1227 درصدی پیامک ها به خط بهداشت در مدت مشابه است.

خاویر بِسرا، دبیر و، بهداشت و خدمات انس،، در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد آغاز به کار 988، خط تلفن جدید سلامت روان ملی، جمعه، 15 ژوئیه 2022، در فیلادلفیا صحبت می کند.  این کنفرانس مطبوعاتی در مقابل نقاشی دیواری «تفکر، شفافیت و انعطاف‌پذیری» اثر هنرمند اریک اوکده برگزار شد، که نقاشی دیواری است که در میان چیزهای دیگر، روند غلبه بر سختی‌ها را نشان می‌دهد.  اولین خط تلفن سه رقمی سراسری بحران سلامت روان در ایالات متحده (988) روز شنبه فعال شد.

خاویر بِسرا، دبیر و، بهداشت و خدمات انس،، در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد آغاز به کار 988، خط تلفن جدید سلامت روان ملی، جمعه، 15 ژوئیه 2022، در فیلادلفیا صحبت می کند. این کنفرانس مطبوعاتی در مقابل نقاشی دیواری «تفکر، شفافیت و انعطاف‌پذیری» اثر هنرمند اریک اوکده برگزار شد، که نقاشی دیواری است که در میان چیزهای دیگر، روند غلبه بر سختی‌ها را نشان می‌دهد. اولین خط تلفن سه رقمی سراسری بحران سلامت روان در ایالات متحده (988) روز شنبه فعال شد.
(هدر خلیفه / فیلادلفیا پرسشگر از طریق AP)

به گفته اداره امور ایثارگران، خط بحران جانبازان نیز 450 هزار تماس، پیامک و چت دریافت کرده است.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

AP گفت: و به نظر نمی رسد که تماس ها در سال جدید کاهش یابد، زیرا مشاوران در شب سال نو و اولین روز سال 2023 3869 تماس گرفتند که نشان دهنده افزایش 30 درصدی نسبت به سال گذشته است.

988 Suicide & Crisis Lifeline شبکه ای از بیش از 200 مرکز تماس ایالتی و محلی است. توسط HHS از طریق SAMHSA پشتیب، می شود.

گرگ ونر گزارشگر اخبار فوری برای فا، نیوز دیجیتال است.


منبع: https://www.foxnews.com/politics/us-suicide-prevention-،tline-sees-increase-calls-reports