باشگاه کتاب روانشناسی حیوانات همراه فوریه 2023


“من نمی دانم چگونه می توانم هیبتی را که در هنگام خواندن این کتاب احساس کردم، برای تنوع حسی باورن،ی سیاره ما و استعدادهای اد یونگ بیان کنم.” – مری روچ، نویسنده کتاب Stiff.

باشگاه کتاب روانشناسی حیوانات همراه فوریه 2023

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

روانشناسی حیوانات همراه را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

این ماه باشگاه کتاب حیوانات مشغول مطالعه است یک دنیای عظیم: چگونه حس حیوانات قلمروهای پنهان اطراف ما را آشکار می کند توسط اد یونگ

جلد کتاب An Immense World اثر اد یونگ دارای پس زمینه سبز است و میمونی را نشان می دهد که به پروانه نگاه می کند.

از ناشر،

“زمین مملو از مناظر و بافت ها، صداها و ارتعاشات، بوها و مزه ها، میدان های الکتریکی و مغناطیسی است. اما هر نوع جانوری، از جمله انسان ها، در درون حباب حسی منحصر به فرد خود محصور شده اند و تنها یک تکه کوچک از دنیای عظیم ما را درک می کنند.

که در یک جهان عظیم، اد یونگ ما را فراتر از محدوده حواس خود تشویق می کند و به ما اجازه می دهد تا بوته های عطر، امواج الکترومغناطیس و پالس های فشاری را که ما را احاطه کرده اند درک کنیم. ما با سوسک هایی که به سمت آتش کشیده می شوند، لاک پشت هایی که می توانند میدان های مغناطیسی زمین را ردیابی کنند، ماهی هایی که رودخانه ها را با پیام های الکتریکی پر می کنند و حتی انسان هایی که مانند خفاش ها از سونار استفاده می کنند، مواجه می شویم. ما متوجه شدیم که صورت پوسته پوسته تمساح به اندازه نوک انگشتان عاشق حساس است، که چشمان یک ماهی مرکب غول پیکر برای دیدن نهنگ های درخشان تکامل یافته است، که گیاهان با آوازهای نامفهوم ،ات غوغا می کنند، و حتی گوش ماهی های ساده نیز بینایی پیچیده ای دارند. ما یاد می گیریم که زنبورها در گل ها چه می بینند، پرندگان آوازخوان در آهنگ های خود چه می شنوند و سگ ها در خیابان چه بویی می دهند. ما به داستان های اکتشافات مهم در این زمینه گوش می دهیم، در حالی که به اسرار بسیاری که حل نشده باقی مانده اند نگاه می کنیم.

خنده دار، سخت گیر، و مملو از لذت کشف، یک جهان عظیم ما را به چیزی می برد که مارسل پروست «تنها سفر واقعی» نامیده است. . . نه برای بازدید از سرزمین های غریب، بلکه برای داشتن چشم، دیگر.»

باشگاه کتاب برای مش،ین من باز است خبرنامه رایگان روانشناسی حیوانات همراه. جزئیات را به ،وان بخشی از ایمیل های خوش آمدگویی خود دریافت خواهید کرد.

از آنجایی که این کتاب بزرگ است و فوریه کوتاه است، ما کتاب را در ماه های فوریه و مارس خواهیم خواند. شما خوش آمدید که بیایید و به ما بپیوندید!

An Immense World از همه کتابفروشی های خوب موجود است و فروشگاه آمازون من.

لینک های مفید:

به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مار، و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2023/02/companion-animal-psyc،logy-book-club.html